EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0
EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0
Tento skript upravuje čtyři body:
1. zvířata již nedostávají jako potomstvo pouze jedno zvíře, ale konkrétně mnoho pro příslušný živočišný druh (s rozptylem).
2. stáje mohou být potomky přeplněné, ale to má vliv na zdraví zvířat. Případně lze zvířata, která se již nevejdou do chléva, přímo prodat. To lze nastavit v nabídce zvířat.
3. zvířata, která jsou příliš stará, umírají náhodně
4. zvířata s 0 % zdraví mohou zemřít
Podrobnější vysvětlení:
do 1.)
Ve výchozím nastavení jsou pro potomky nastaveny následující hodnoty.
Krávy:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%
prasata:
8 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
Ovce:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 59
2 zvířata -> pravděpodobnost s 30%
3 zvířata -> pravděpodobnost s 10%
Koně:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98%
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%
kuřata:
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
13 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
do 2.)
Ve stabilní nabídce lze nastavit dva režimy.
Režim 1.)
Pokud je stáj plná a narodí se nová zvířata, prodávají se přímo. Zde se bere běžná cena zvířete ze hry/mapy mínus 25 % nákladů na dopravu. Je důležité si uvědomit, že kuřata mají hodnotu 0 €, pokud se právě narodila.
Režim 2.)
Umožněte přelidnění v coopu. To je standardně možné až do 100 %. To znamená, že kurník se 100 místy pojme 200 zvířat. To je ale možné pouze porody a ne nákupem nových zvířat! Tento režim má za úkol rozdávat nová zvířata, a to i v jiných stájích. Pokud by stáj měla být přeplněná, má to vliv na zdraví zvířat. Zde je maximální hodnota zdraví zvířat nastavena přímo na maximálně 90 % a klesá v závislosti na přeplněnosti každou hodinu. To se pohybuje od 0 do 5 %. To znamená, že pokud je přítomna minimální přeplněnost, stagnuje pouze zdraví. V nejhorším případě klesá o 5 % za hodinu.
do 3.)
Stará zvířata umírají s pravděpodobností 5 %. Vypočítává se jednou za měsíc, když zvíře dosáhne svého maximálního věku. Výchozí hodnoty jsou nastaveny následovně.
Krávy 300 měsíců nebo 25 let
Prasata 180 měsíců nebo 15 let
Ovce 144 měsíců nebo 12 let
Koně 360 měsíců nebo 30 let
Kuřata 180 měsíců nebo 15 let
do 4.)
Zvířata s 0% zdravím mohou zemřít, pokud je toto nastavení povoleno v nabídce.
Protokol změn 1.1.0.0:
1.) Nová funkce (bod 4.), díky které mohou zvířata zemřít při 0% zdraví.
2.) Oprava chyby: Pokud není zadána hodnota pro přeplněnost v chovu, došlo při ukládání k chybám.
3.) Oprava chyby: Aktuální stav přeplněnosti by nyní měl být synchronizován i v multiplayeru.
Chissel