Somewhere In Thuringia III v2.1.0.1
Somewhere In Thuringia III v2.1.0.1
Někde v Durynsku III – Vítejte v údolí Ilm 4x.
Changelog v2.1.0.1 (oprava služby)
– Opraven načítací skript cowbarn, již nechybí žádné skladovací/umístitelné položky, když je savegame rozbitá nebo je detekován vadný xml v jiných modech
Původní replika durynské oblasti v údolí Ilm kolem malé vesnice Dienstedt.
Reálný výškový model, dostupná data a budovy Google Maps, ulice atd. modelované od začátku podle oblasti.
Můžete očekávat:
– 4x mapa
– 4 farmy + 1 pozemek s výkrmem kuřat
– 2 farmy s připraveným BGP
– 238 prodejných ploch
– 152 polí (0,7-32 ha výměry)
– Nákup bodů za hnůj, kejdu, osivo, hnojivo a vápno
– 6 Výroba (lom, minerální hnojivo/osivo, pila, truhlárna, mlýn, pekárna)
– 7 prodejních míst (všechna výrobní místa + restaurace)
– Kompletní skutečné značení pro orientaci
– Plán růstu přizpůsobený oblasti (žádné olivy, bavlna a cukrová třtina)
– Údaje o počasí v regionu (průměr, německá meteorologická služba)
– Upravená mapa půdního typu pro Precision Farming DLC
– Plná kompatibilita Maize Plus
– Upravený model světla nainstalovaný v mapě (FS22_Relight)
Start je na krásné farmě střední velikosti v srdci Dienstedtu.
Pro plné využití farmy musí být zakoupena vhodná zemědělská půda.
(V MP musí být tato farma vždy farma 1.)
Všechny ostatní farmy mohou být použity po získání příslušné zemědělské půdy.
(V MP zde na pořadí po farmě 1 nezáleží.)
Všechny budovy ze startovací farmy, farmy smluvní společnosti a koňské farmy lze kompletně prodat (včetně dekorace) a postavit tak zcela vlastní farmu.
Malá prasečí farma na svahu se nedá úplně zbourat.
Důležitá poznámka!
– Dodržujte potřebné mody
– Při spuštění MP hry s novou savegame se může po zakoupení jednotlivých farem stát, že sila nelze vyložit (chybí oprávnění).
Chcete-li tento problém vyřešit, musíte server jednou restartovat. Poté by se tento problém již neměl vyskytovat.
– Desku na hnůj na GEA Stall Land 153 musí umístit uživatel. Není rozpoznáno základní hrou, pokud již bylo umístěno dříve, protože neexistuje žádné pevné FarmId.
– Bale mise v MP, které jdou do jednoho z BGA, vyžadují čelní nakladač a práva smluvní společnosti příslušné farmy, pokud by neměla být vlastněna.
– Kvůli omezení základní hry nelze hodit další dostupné louky (louky Beyleron a Elmcreek).
Stejně tak Alpská louka je v přehledu a secím stroji označena pouze jako tráva, ale lze ji válet.
Changelog v2.1.0.0 (konečná verze)
– Přidán skript QoL, je možné více stromů (>1 milion) a chovů/pastvin (max. 30)
– zemědělská půda 176, přidána pastva pro ovce (pouze s novou záchrannou hrou)
– zvuky mapy byly přepracovány
– chybí přidané hodnoty Precision Farming
– opraveno chybějící růstové stadium kukuřice
– restaurace prodat spoušť, vnitřní maska přidána, prodej nastavena
– Obtížnost "Farmmanager", zbývající Tenwinkelova hmotnost opravena
– Chybějící "Digestate" fillType pro nakládání Stanice sklad kejdy přidán
– odstraněny některé nepoužívané objekty, odstraněny některé skryté kolize
Changelog v2.0.0.3
– Hotfix Advanced Ground Angle Patch 1.9.1.0
Changelog v2.0.0.1
– Hotfix chybějící Goeweilovy balíky
Changelog v2.0.0.0
Oprava chyb:
– kompletní přepracovaná mapa.i3d
– sklizňové mise opraveny. výnos by nyní měl být více než dostatečný
– sečení louky bez řádků, opraveno
– neviditelná hrana prodejní stanice štěpky, pevná
– zobrazení kamene/plevele zdvojené, pevné
– špatně umístěný obchodník se zvířaty oplocení, odstraněn
– chybějící vnitřní prostory na několika místech, přidáno
– poslední 2 sběratelské předměty nelze sbírat, opraveno
– zemědělská půda 153, malé přístřešky neprodejné, pevná
– spoušť nakládací stanice pro výrobu osiva/hnojiva, seřízená
Změny:
– nahrazeno dvouklínové silo zemědělské půdy 153 (LU Dienstedt)
se 2 jednoduchými klínovými sily pro nový BunkerSetU.
– výroba osiva/hnojiva, oddělené sklady osiva a hnojiva
zabránit výpadku výroby, pokud je sklad plně naplněn vstupními produkty.
– mírně upravená poloha nájezdového sila a hnojiště 1
– horkovzdušné balóny, méně viditelné, různé časy
– označení prodejce automobilů přešlo na německý název pro lepší regionální přizpůsobení
– Značky vozidel AI se změnily na regionální značky
– Prodejce aut upravil místa spawnování, zabrání tomu, aby se zapůjčená vozidla mise vytvořila, pokud je hlavní místo zablokováno
– přetíratelné základní textury, vyvýšené 8 –> 38
– broušené úhly, zvýšené 8 –> 32
– limit heighttypes, zvýšeno 64 –> 256
– malovatelné dekorační předměty (keře, louka…), vyvýšené 4 –> 10
– louka nyní také osevní, místo pouze obyčejné trávy (o něco vyšší výsledek než tráva)
– boční plot u výkrmu kuřat prodejný pro rozšíření plochy
– plot za čerpací stanicí a boční plot pily prodejný (rozšíření areálu pily)
– vápenná textura zeslabená
Dodatky:
– Nyní jsou k dispozici 3 různé typy luk
– údržba auta dostupná na farmě 1
– několik míst je nyní k zakoupení zemědělské půdy
– 3 samostatné pastviny pro krávy (neprodukují mléko, hnůj a kejda)
– Španělský překlad (vyrobil Caterpillardock)
Pozornost!
Pro všechny, kteří již mapu hrají a chtějí ji aktualizovat, je nová uložená hra přísně povinná!
Není možné převést starou uloženou hru na Mapversion 2.0.0.0. To povede k neočekávaným chybám a
podivné chování při hraní. Kvůli změnám starosty v souboru i3d se nové záchranné hře nelze vyhnout!
Bavte se a šťastné orání.
Uděláno s láskou
Kastor [d-s-agrarservice]