Fluktuace výnosu v2.0.0.0
Fluktuace výnosu v2.0.0.0
V2.0.0.0
– Opraveny problémy s vlastními mapami, od nynějška bude fungovat s vlastními mapami i s výchozími, testováno na mapách "Little Land" a "Bloomfield, Canada".
– Pokud chcete upravit hodnoty, přejděte na RandomYield.lua a upravte hodnotu 1,7 na vyšší nebo nižší, ale buďte opatrní, protože se to násobí a dokonce i malá úprava může způsobit obrovský rozdíl.
– Nefunguje s precizním zemědělstvím. Možná bych byl schopen to nakonec zprovoznit, ale v současné době, poté, co jsem strávil dost času úpravou kódu a testováním, se mi to nepodařilo zprovoznit.
Pokud narazíte na nějaké problémy, dejte mi prosím vědět.
Realistický výnos může být požehnáním nebo prokletím..
Bez ohledu na to, co zemědělci dělají, v určitých letech je jejich výnos mnohem nižší než v jiných, v závislosti na počasí a dalších faktorech, které nelze ovlivnit. Tento mod vám umožní zažít to na vlastní kůži.
Stručně řečeno, tento režim ovlivní váš výnos, může se lišit kdekoli mezi x0,5 až x2,5 normálního výnosu, jinými slovy, některé roky se váš výnos o dost sníží a jindy budete mít pocit, že jste vyhráli. loterie!
Je založen čistě na RNG (generátor náhodných čísel), takže nebudete mít žádné informace o tom, jak dobrý bude výnos, ale nezapomeňte svá pole hnojit a starat se o ně, jinak se váš výnos ještě sníží. na základní herní mechaniky.
Toto jsou výsledky simulace 10 let v řadě, vaše výsledky se mohou lišit:
Původní výtěžnost bez modu byla 3103 17%
S tímto modem:
3584 19 %
2742 15 %
2739 15 %
3632 20 %
7249 40 %
9362 52 %
5677 31 %
5682 31 %
2327 12 %
3470 19 %
Procenta jsou ze samotného harvestoru, použil jsem nejdražší model třídy, který můžete vidět na obrázcích.
Chtěl bych poděkovat lidem, kteří mi pomohli vypilovat tento mod: YellowLight a Shad0wife.
Elfs