FS25: Počasí, vodní efekty a motor
FS25: Počasí, vodní efekty a motor
Efekty a počasí, vlastnosti motoru:
– Prostředí reaguje na počasí, na strojích se nyní objevují kapky vody, barvy či materiály se stávají lesklejšími + tmavšími, pokud jsou mokré, přidaly se také různé efekty deště nebo jízdy v něm.
– 3D bláto a sníh se zachytí na pneumatikách, které při jízdě odpadávají.
– K dříve nezastíněným objektům byly přidány stíny, konečně také světla vozidel vrhají stíny, což by mohlo znamenat, že již žádné osvětlení přes věže, budovy atd. = každý objekt vrhá stín nebo blokuje světlo.
– Propojování textur s objekty v 3D editoru.
– Vyšší pozemní rozlišení z původních 2 m na 1 m a mapování posunu 12,5 cm.
– Reakce vody na vozidla, která navlhnou poté, co voda stoupne.
– Obrovský krok v optimalizaci a vegetaci.
– Odrazy v reálném čase na strojích/vodě.
– Silný pokrok v oblasti zvuků a materiálů strojů.
– Stíny se počítají podle polohy slunce nebo počasí – stíny jsou tedy buď ostřejší, nebo více rozmazané.
Neuvěřitelná mlha, mlha a mrak ve hře
Mapa USA, Riverbend Springs byla oznámena společností: GIANTS Software.
S vydáním před-FarmCon24 streamu (3. července) máme mnohem více informací a ohromující vizuální prvky ze záběrů ve hře! Jak to vypadá? Co můžeme vidět? Jak velké je zlepšení? A co GPS? Podívejte se na video níže.
Kredity:
Farming Simulator 25, MrSealyp