FS25 Water Buffalos + Rozhovor s naším hlavním umělcem postav
FS25 Water Buffalos + Rozhovor s naším hlavním umělcem postav
Máte rádi spárkaté, přežvýkavé savce? Pěkný. Do souboru hospodářských zvířat přidáváme vodní buvoly. Už jste je viděli v minulých upoutávkách a screenshotech, ale pojďme se znovu podívat na jeden z nových typů zvířat pro Farming Simulator 25. Také si povídáme s Romanem Pelypenkem, naším hlavním umělcem postav. Podívejte se na rozhovor níže. A nezapomeňte si předobjednat!
Vodní buvoli – Silní, ale nenároční na údržbu
- Vodní buvoli se adaptují na drsnější prostředí: Horko a vlhko? Žádný problém. Proto se například v jižní/východní Asii cítí jako doma. Ideální stvoření k udržení na naší nové asijské mapě! V mnoha kulturách jsou také významnými symboly prosperity.
- Jsou to vysoce výkonné sekačky na trávu : Zvířata živící se trávou? Ne tak zvláštní. Neuvěřitelné, ale pravdivé: ve Farming Simulator 25 budou vaše pole trávy sekat pasoucí se dobytek. Nejen vodní buvoli.
- Jsou cennými producenty mléka: Mléko z vodních buvolů je obzvláště bohaté na tuky, bílkoviny a minerály, takže je ideální pro výrobu mléčných výrobků. Což můžete také.
- Jsou společenští, mírní a chytří: Navzdory své velikosti a síle jsou vodní buvoli obecně mírní a společenská zvířata. Vytvářejí silné vazby se svým stádem a psovody a často vykazují klidnou a učenlivou povahu.
Nové produkty a produkce pro výrobu mozzarelly!
Vodní buvoli se používají hlavně k produkci mléka. Můžete si je samozřejmě také ponechat pro chov a prodej za účelem zisku, když vás mléčná produkce nebaví.
Ale protože buvolí mléko a mozzarella jsou velmi žádané, možná budete chtít jít do toho a dodat čerstvé mléko do nových výrobních míst ke zpracování.
Ba-Ba-Baby Buffalos
Ve věku 18 měsíců vodní buvoli dospěli. Tehdy začnou produkovat mléko. A potomstvo. Začnou se také rozmnožovat a na vašich pastvinách se brzy objeví drobná buvolí mláďata. Podívejte se, jak jsou roztomilí!
Když si je koupíte od místního chovatele zvířat, můžete získat buď čerstvé a roztomilé vodní buvoly, nebo silné a mocné. Může vám také poskytnout další informace o tom, jak se na vaší farmě správně zachází s vodními buvoly.
Rozhovor s Romanem, hlavním umělcem postav
Romane, proveď nás tvým tvůrčím procesem při navrhování nového zvířete. jak začít? Jaké jsou klíčové kroky?
Proces začíná vytvořením komplexního referenčního seznamu ze skutečných zvířat, abyste mohli podrobně studovat jejich anatomii, chování a pohybové vzorce. Jakmile je tato výzkumná fáze dokončena, přejdeme k vytváření modelů s vysokým poly s použitím sochařského softwaru, jako je ZBrush.
Další krok zahrnuje přípravu low-poly modelu s přesnou topologií, aby byl připraven na fázi texturování.
V Substance Painter vypalujeme složité detaily z high-poly modelu na low-poly verzi a začínáme malovat textury. V této fázi je model hotový, ale další fáze zahrnuje jeho oživení pomocí animace.
Jaký druh výzkumu děláte, než začnete modelovat zvíře? Co je důležité mít na paměti?
Než začneme modelovat zvíře, je důležité najít dobré reference a dobře rozumět anatomii zvířete. Vzhledem k tomu, že se sochařství provádí ručně, je snadné udělat malé chyby v tak složitých strukturách.
Proto v každé fázi provádíme několik opakování kontroly. Abychom zajistili přesnost, pečlivě studujeme každý aspekt, od struktury kostí a zarovnání svalů až po ty nejmenší detaily, jako jsou póry na nose.
S jakými problémy se potýkáte při animaci zvířat, zejména pokud jde o vytváření realistických pohybů?
Animace je náročný proces, protože zahrnuje oživení statického modelu. Skutečným testem je ujistit se, že v animaci prosvítá postava zvířete a umožní divákům pocítit jeho osobnost a přirozené pohyby.
Jak zajistíte správnou interakci zvířete s ostatními herními prvky, jako je prostředí nebo jiná zvířata?
Hra obsahuje systém vyvinutý k zajištění správné interakce zvířat tím, že je drží v definovaném prostoru, kde si navzájem uvědomují své pozice.
Na jaký aspekt jste obzvláště hrdí? Co na tom bylo výjimečného nebo náročného?
Jsem obzvlášť hrdý na konečnou integraci zvířat do hry. Je neuvěřitelně obohacující vidět, jak se vyvíjejí z počátečních konceptů v živé tvory s vlastními jedinečnými osobnostmi.
Kredity:Farming Simulator 25