Farming Simulator 25: Jak byla vytvořena mapa Hutan Pantai

FS25 Mapy

Farming Simulator 25: Jak byla vytvořena mapa Hutan Pantai

Vítejte v Hutan Pantai, kde se harmonie východoasijského venkova snoubí s živostí moderních měst – symbiotický vztah, jak to nazývá přidružený producent a technický umělec Horia Serban. Více se dozvíte v našem rozhovoru, když vysvětluje, co si on a jeho tým ekologických umělců představovali při vytváření mapy.

Farming Simulator 25 vychází 12. listopadu. Ještě je nějaký čas na předobjednávku, díky které získáte MacDon Pack! Nebo si pořiďte luxusní sběratelskou edici, která obsahuje zámek zapalování USB pro spuštění herních traktorů.

Horio, řekni nám něco o sobě a tvé pozici!

Jsem přidruženým producentem pro oddělení životního prostředí zde v GIANTS Software a pracuji také jako technický umělec. V herním průmyslu se pohybuji již asi 20 let a posledních 8 let jsem měl to potěšení pracovat v GIANTS. Moje cesta sem začala s Farming Simulator 17 v roce 2016 a okamžitě jsem se spojil s jedinečnými aspekty hry. Před nástupem jsem pracoval na různých titulech, jako je Call of Duty: Ghosts, Dead Rising 3 a Test Drive Unlimited 2, většinou v outsourcingu.

Ale právě s Farming Simulatorem jsem našel novou vášeň – tato hra je pro mě výjimečná a být součástí jejího růstu a vývoje bylo skutečně vzrušující. Sledovat, jak se franšíza v průběhu let rozrůstá, a vědomí, že jsem na této cestě hrál roli, mi přináší tolik štěstí a hrdosti. Jsem nadšený, že mohu pomoci oživit tento svět pro naše hráče, sezónu za sezónou.

Farming Simulator 25: Jak byla vytvořena mapa Hutan Pantai

Inspirace a atmosféra


Na jakou atmosféru jste mířili?

S mapou Hutan Pantai jsme chtěli vytvořit autentickou východoasijskou atmosféru, která ztělesňuje harmonii mezi venkovskou krajinou a pulzujícími moderními městy typickými pro tento region. Tento symbiotický vztah – kde jsou rušná města podporována tvrdou prací a obětavostí venkovských oblastí – je ústředním bodem vize mapy. Kontrast a propojení mezi těmito dvěma oblastmi byly pro nás zásadními prvky, které jsme měli zachytit.

Chtěli jsme také integrovat specifické prvky jedinečné pro region a ukázat, jak modernizace měst usnadnila pohyb zboží. Prostřednictvím prvků, jako jsou vyvýšené dálnice a visuté železniční mosty, propojujeme pole s městskými centry a vytváříme plynulý tok, který odráží skutečnou infrastrukturu. Naším cílem bylo představit svět, který se cítí dobře známý a bohatý na jedinečnou kulturní směs východní Asie.

Kromě toho jsme si dali za prioritu zachovat dědictví a kulturu regionu tím, že jsme navrhli tradiční vesnici a chrámovou oblast, oba s architektonickými styly, které se používají stovky let. Tyto prvky ctí historické a kulturní bohatství oblasti a zajišťují autenticitu a pocit odkazu.

Kde se vzala inspirace?

Naše inspirace pocházela z různých zdrojů, z nichž každý pomáhá utvářet jiný aspekt mapy Hutan Pantai. Pro tradiční vesnickou oblast jsme hodně čerpali z filmů Studia Ghibli, zejména 'From Up on Poppy Hill', jednoho z mých oblíbených animovaných filmů. Umění Ghibli zachycuje duši těchto malých, nadčasových vesnic, a to je pocit, který jsme pro tuto oblast chtěli.

Pokud jde o průmyslovou městskou oblast, podívali jsme se do pulzujících, neony osvětlených ulic rušných měst, jako je Soul a Tokio. Tyto živé, osvětlené scény přinášejí energii, která odráží rychlé tempo moderního života, něco, co jsme chtěli znovu vytvořit s našimi městskými prostory prostřednictvím jasných světel a dynamických struktur.

Inspirace pro chrámovou oblast pocházela z více zdrojů, včetně několika K-dramat a detailních vizuálních referencí, které krásně ukazují složitou architekturu těchto struktur. Kreslením z těchto detailních vyobrazení jsme byli schopni vytvořit prostor, který působí autenticky a respektuje kulturní dědictví, které představuje.

Pro zemědělské oblasti jsme prozkoumali tradiční i moderní zemědělské postupy jedinečné pro východní Asii. Chtěli jsme směs, která ukáže kořeny farmářského života spolu s jeho vyvíjejícími se postupy a vytvoří zážitek, který ctí minulost a zároveň přijímá budoucnost. Čerpání z tak široké škály zdrojů nám umožnilo oživit rozmanitý a pohlcující svět plný prvků, které jsou věrné podstatě východní Asie.

Tvorba a výzvy


Když začínáte pracovat na nové mapě – jak k tomu přistupujete?

Každá nová mapa začíná rozsáhlým výzkumem zaměřeným na konkrétní oblast nebo téma, které se snažíme znovu vytvořit. Ponoříme se hluboko do kultury a jedinečných charakteristik tohoto regionu, abychom našim hráčům přinesli ten nejautentičtější zážitek. Náš přístup zahrnuje rozdělení úkolů v rámci oddělení životního prostředí, abychom zajistili, že shromáždíme co nejvíce relevantních informací.

Někteří členové našeho týmu se zaměřují na výzkum místní architektury, zatímco jiní se zaměřují na pochopení vegetace, zemědělských postupů a prvků specifických pro komunitu, které potřebujeme zachytit. Také věnujeme velkou pozornost detailům, kterým bychom se měli vyhnout, abychom zajistili, že mapa bude pro naši komunitu respektující a příjemná.

Jakmile je fáze výzkumu dokončena, přecházíme do fáze prototypování nebo předvýroby. Zde experimentujeme pomocí šedého rámečku a vytváříme základní 3D modely pro vytvoření rozvržení mapy. Tato fáze nám umožňuje testovat a upravovat umístění základních prvků, jako jsou výrobní budovy a orientační body. Je to vzrušující proces přeměny výzkumu na hmatatelné prostředí a pomáhá nám vytvořit pevný základ pro konečnou mapu.

Jak jste přistupoval k environmentálnímu designu a krajině?

Náš přístup k environmentálnímu designu Hutan Pantai začal jasnou vizí zaměřenou na symetrii a rovnováhu. Tato mapa se odlišuje od ostatních zdůrazněním jedinečného kontrastu mezi tradicí a modernizací, což je téma, které se v krajině regionu opakuje. Průmyslovou oblast jsme soustředili poblíž města, kde přístav slouží jako koncový bod pro zemědělský proces, symbolizující export zboží za hranice mapy. I když se jedná spíše o metaforu než o herní prvek, posiluje tok a účel životního cyklu farmy.

Naším cílem bylo co nejpřesněji zachytit podstatu východní Asie a propojit kouzlo venkova s dynamikou průmyslového pokroku. Tok zemědělských procesů na této mapě se pohybuje z jihozápadu na severovýchod a provází hráče touto cestou výroby a dopravy. Je to všechno o rovnováze – udržování rovnováhy mezi dědictvím a technologií, starým a novým. Tato rovnováha nespočívá pouze ve fyzickém rozvržení, ale také v charakteru mapy, což vytváří zážitek, který je věrný kulturní a geografické realitě východní Asie.

Jaké byly některé z problémů při vytváření mapy?

Vytvoření mapy Hutan Pantai přineslo vlastní sadu výzev, zejména s ohledem na složitost města. To bylo nad rámec všeho, co jsme dosud dělali, takže jsme museli pečlivě vyvážit autenticitu s výkonem. Chtěli jsme, aby město působilo reálně a dynamicky, aniž by zabíralo příliš mnoho plochy mapy nebo mělo dopad na výkon konzolí a počítačů. Dosažení této rovnováhy bylo významnou technickou a kreativní výzvou.

Další velkou výzvou bylo navrhnout infrastrukturu pro spojení města s venkovskými oblastmi. Stavba dálnice, která plynule spojuje hlavní město se zbytkem mapy, vyžadovala pečlivé plánování a přidání tunelů do trasy přineslo další vrstvu složitosti. Zajištění funkčnosti a vizuální integrace této infrastruktury do krajiny bylo skutečným testem našich návrhářských a inženýrských dovedností.

Týmové úsilí


Na jaké aspekty jste nejvíce hrdý/jaká je vaše oblíbená část mapy?

Jsem hrdý na každou část této mapy a na to, čeho jsme dosáhli s Hutan Pantai, posouváme hranice o kousek dál. Ale na co jsem nejvíce hrdý, je neuvěřitelná práce našeho týmu pro životní prostředí. Jejich talent a odhodlání tuto vizi skutečně přivedly k životu.

Náš technický umělec Evgen sehrál obrovskou roli v technických průlomech, které jsme potřebovali. Kevin, který má úžasný smysl pro detail, pečlivě zdokonalil každý prvek s trpělivostí a přesností, aby v každém kousku mapy vynikl to nejlepší. Náš vegetační tým, Vanessa a Kenan, vytvořili bohatý, pohlcující rostlinný život, který dodává tolik hloubky. Gabriel věnoval nespočet hodin tomu, aby oživil neony osvětlené panoráma města, aby pulzovalo energií. A Anton, který měl trpělivost a odhodlání vylepšit každý prvek, vždy usiloval o to, aby bylo všechno o něco lepší.

Je to týmová práce skrz naskrz a vidět, jak se každý z jejich příspěvků spojuje na této mapě, je to, na co jsem nejvíce hrdý.

Náhled Hutan Pantai


 

Kredity:
fs25 mods




Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Mapy mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!