RealClock Mod v1.0.0.0
RealClock Mod v1.0.0.0
Zobrazuje aktuální reálný čas ve hře, výchozí umístění je pod hodinami ve hře.
Tento skript vytvoří konfigurační xml při prvním spuštění ve vaší složce modSettings. Zde můžete upravit následující:
– Pozice
– je Dynamický
true: automaticky umístí text pod hodiny hry, ignoruje x a y
false: Použijte x a y bez ohledu na rozměr textu
– x, y: poloha na obrazovce, podrobnosti viz malá ilustrace níže
1,0 .. 1,1
0,0 .. 1,0
– Barva a velikost textu
– barva: podporuje následující textové hodnoty: černá, bílá a všechny barvy rgba oddělené čárkou v rozsahu [0..1] příklad královské modré "0.25,0.41,0.88,1"
– fontSize: velikost písma k zobrazení, hodnota v rozsahu [0..1], výchozí 0.015. Měřítko uživatelského rozhraní se používá pro výpočet velikosti písma, které se má zobrazit
– Formát řetězce datetime (viz seznam níže)
Pozici a velikost písma lze nyní také nastavit pomocí příkazů konzoly, což usnadňuje umístění hodin na požadovanou pozici
– vdRealClockPrintCurrentValues -> Zobrazuje aktuální hodnoty, které se používají
– vdRealClockSetPosition 0.9 0.9 -> Nastavte pozici, platí okamžitě
– vdRealClockSetFontSize 0,013 -> Nastavte velikost písma, použije se okamžitě
– vdRealClockResetToDefault -> Nastavit hodnoty zpět na výchozí hodnoty
– vdRealClockSaveSettings -> Uloží změněné hodnoty do xml ve složce modSettings
Možné formáty:
%a zkrácený název dne v týdnu (např. St)
%Celý název dne v týdnu (např. středa)
%b zkrácený název měsíce (např. září)
%B celý název měsíce (např. září)
%c datum a čas (např. 09/16/98 23:48:10)
%d den v měsíci (16) [01-31]
%H hodina, pomocí 24hodinových hodin (23) [00-23]
%I hodina, pomocí 12hodinových hodin (11) [01-12]
%M minuta (48) [00-59]
%m měsíc (09) [01-12]
%p buď „dopoledne“ nebo „odpoledne“ (odp.)
%S sekunda (10) [00-61]
%w den v týdnu (3) [0–6 = neděle–sobota]
%x datum (např. 09/16/98)
%X času (např. 23:48:10)
%Y celý rok (1998)
%y dvouciferný rok (98) [00-99]
%% znak „%“.
VertexDezign and Slivicon