Přidat kategorie obchodu v1.0.0.2





Přidat kategorie obchodu v1.0.0.2
Skript, který vám umožní přidat vlastní kategorie do obchodů s vozidly a stavebninou. Skript je integrován do vašeho modu a název a ikonu kategorie si nastavíte sami.
V1.0.0.2
– Nyní můžete použít vlastní název a vlastní ikonu pro constructionType z adresáře modů;
– Opravena chyba, kdy byl stejný typ konstrukce a kategorie konstrukce přidán různými mody;
Pokyny pro přidání kategorie do souboru moddesk.xml
Otevřete soubor moddesk.xml:
Pomocí textového editoru (například Notepad++ nebo Visual Studio Code) otevřete soubor moddesk.xml, který se nachází ve složce vašeho modu.
Přidání sekce <extraSourceFiles>:
Ujistěte se, že váš soubor obsahuje sekci <extraSourceFiles>. Pokud neexistuje, přidejte před uzavírací tag </modDesc> následující kód:
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="addStoreCategory.lua" />
</extraSourceFiles>
Přidání sekcí <storeCategories> a <constructionCategories>:
Pokud do souboru ještě neexistují sekce <storeCategories> a <constructionCategories>, je třeba je přidat. Před uzavírací tag </modDesc> vložte následující kód:
<kategorie obchodů>
<!– Vaše kategorie budou zde –>
</storeCategories>
<kategorie staveb>
<!– Zde se zobrazí vaše kategorie staveb –>
</konstrukčníKategorie>
Přidání nové kategorie do <storeCategories>:
V sekci <storeCategories> přidejte svou kategorii pomocí následující šablony:
<storeCategory type="TYP_VAŠE_KATEGORIE" name="NÁZEV_VAŠE_KATEGORIE_OBCHODU" title="Váš název" image="cesta/k/obrázku.png"/>
Nahraďte TYP_KATEGORIE_TYPEM typem kategorie (např. ŘIDIČSKÉ VOZIDLA, PŘÍVĚSY atd.), NÁZEV_KATEGORIE_OBCHODU_jedinečným názvem vaší kategorie, Název kategorie_názvem, který se bude zobrazovat ve hře, a cestu/k/obrázku.png cestou k obrázku vaší kategorie.
Příklad:
<storeCategory type="MISC" name="my_custom_category" title="Moje vlastní kategorie" image="my_custom_image.png"/>
Přidání nové kategorie do <constructionCategories> (pokud je to nutné):
V sekci <constructionCategories> přidejte kategorii stavby pomocí podobné šablony:
<constructionCategory type="TYP_VAŠE_KONSTRUKCE" name="NÁZEV_VAŠÍ_KONSTRUKCE" title="Váš název"/>
Nahraďte TYP_VYŠŠÍ_KONSTRUKCE typem kategorie (např. budovy, výroba atd.), NÁZEV_KATEGORIE_VYŠŠÍ_KONSTRUKCE jedinečným názvem pro vaši kategorii stavby a Váš titul názvem, který se bude zobrazovat ve hře.
Příklad:
<constructionCategory type="buildings" name="my_custom_building_category" title="Moje kategorie vlastních budov"/>
Uložte změny:
Po provedení všech změn uložte soubor moddesk.xml.
Testování ve hře:
Spusťte hru a zkontrolujte, zda se vaše nová kategorie zobrazuje v obchodě a nabídce stavebnictví.
Ujistěte se, že všechny položky jsou zobrazeny správně a fungují bez chyb.
Ladění (pokud je to nutné):
Pokud se vaše kategorie nezobrazuje, zkontrolujte konzoli, zda neobsahuje chyby. Ujistěte se, že všechny názvy kategorií a položek jsou napsány správně a neobsahují překlepy.
Závěr
Nyní víte, jak přidat kategorii do souboru moddesk.xml pro Farming Simulator 25. Pokud máte další otázky nebo problémy, neváhejte požádat o pomoc!
Average Enjoyer
