Realistické počasí v1.1.2.6







Realistické počasí v1.1.2.6
Přepracování meteorologického systému, které se zaměřuje především na sníh.
V1.1.2.6 – očekává se poslední aktualizace před další aktualizací Modhubu
Přidány zavlažovací mise
Přidána podpora zavlažování pro cisterny na kejdu (třikrát vyšší výkon než u postřikovačů)
Změny modelu požáru
Změny generování mapy vlhkosti pro větší rozmanitost
Revidovaný výtěžek vlhkosti
Upravené zavlažování postřikovačem pro větší přesnost
Přidány následující možnosti nastavení:
Změna faktoru výtěžnosti vlhkosti
Snížený účinek postřiku na vlhkost
Nastavení přepočtu mapy vlhkosti je nyní synchronizováno v režimu multiplayer
Zlepšená požární odolnost
Výrazně zlepšené hodinové zpoždění
Opraven problém se synchronizací palby při načítání v multiplayeru.
Vlastnosti:
– Přidává 3 nové „katastrofické“ povětrnostní jevy: vánice, sucha a extrémně hustou mlhu
– Nový systém zvlhčování trávy, který postupem času vysušuje posekanou trávu na seno
– Rozšířeno informační zobrazení v pravém horním rohu o informace o teplotě, hrozících katastrofách a předpovězeném sněžení.
– Přidává na pole mechanismus vlhkosti; každá plodina má ideální rozsah vlhkosti, který v tomto rozsahu zvyšuje výnos plodiny.
– Hladina vlhkosti se neustále mění v závislosti na slunečním záření, teplotě a srážkách.
– Plodiny s extrémně nízkou úrovní vlhkosti vadnou.
– Krupobití nyní poškozuje a opotřebovává vozidla ponechaná venku.
– Fyzika kol byla výrazně změněna.
– Maximální sněhové úhrny se zdvojnásobily.
– Hospodářská zvířata zanechávají „stopy“ v hlubokém sněhu (pouze u špičkových systémů).
Vánice:
– Vánice jsou vzácné události, které způsobují značné sněžení v krátkém časovém období, až do výšky 1 metru.
– Teplota během vánice může klesnout až na -15 stupňů Celsia.
– Sníh pravděpodobně vydrží delší dobu.
Sucha:
– Sucha vedou k extrémnímu horku, které způsobuje rychlou ztrátu vláhy z polí.
Mlha:
– Může se vyskytnout extrémně hustá mlha s extrémně špatnou viditelností až na 14 hodin.
Fyzika kola:
– Tření u všech typů kol bylo změněno a nyní je mnohem realističtější.
– Tření se nyní realističtěji snižuje v závislosti na stavu vozovky a vozidla, včetně hmotnosti vozidla, množství sněhu a vlhkosti sněhu.
– Brzdné doby nyní závisí na tření a počtu kol; nižší tření vede k delším brzdným dobám, zatímco více kol vede k kratším brzdným časům.
– Kola postupně ničí sníh realističtěji, na základě hmotnosti, kterou kolo nese, množství sněhu a vlhkosti sněhu.
– Těžší vozidla se do sněhu boří mnohem hlouběji než lehčí vozidla. Ponořená vozidla mohou zcela uvíznout.
– Řízení aut a těžké techniky v hustém sněhu bude téměř nemožné, proto jsou nutná speciální vozidla, například pásová vozidla.
Systém vlhčení trávy:
– Po obracení posekaná tráva časem vyschne na seno, v závislosti na jejím obsahu vlhkosti.
– Posekané trávy mají svůj vlastní individuální obsah vlhkosti, který je založen na obsahu vlhkosti pole v době sečení.
– Posekaná tráva získává/ztrácí vlhkost různou rychlostí.
– Nové informační okno při stání na posekané trávě zobrazuje obsah vlhkosti, požadovanou úroveň vlhkosti a zda je potřeba posekat (v současné době v MP vypnuto).
– Upozorňujeme, že v současném stavu může tato funkce způsobovat zpoždění na méně výkonných systémech nebo na extrémně velkých polích.
Arrow
