Realistický hospodářský zvěř V1.0.1.2

FS25 Jiné

Realistický hospodářský zvěř V1.0.1.2

Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem ke složitosti modu (jedná se o několik desítek tisíc řádků kódu) momentálně nepodporuje MP, ale je to plánováno.

V1.0.1.2
Přidáno tlačítko pro export do CSV (výstupní soubor se nachází v adresáři nastavení modu -> FS25_RealisticLivestock -> animals.csv)
Přidána vysoká pravděpodobnost úplné neplodnosti u dvojčat skotu samic
Přepracovaný počet březích potomků zvířat
Opravena chyba, kdy zdraví a produktivita klesaly na 0 po načtení hry.

V1.0.1.1
Přidána nabídka konfigurace barvy ušních značek
Do menu zvířat přidáno okno s filtrem a širokou škálou filtrů.
Do menu zvířat přidáno tlačítko Vybrat vše/nic
Opravena chyba, kdy se zvířata neprodávala/nekupovala správně.
Opravena chyba, kdy se zaškrtávací políčka po posunutí nabídky zvířat vizuálně zobrazovala jako nezaškrtnutá
Opravena chyba:RealisticLivestock_Animal.lua:843: pokus o porovnání nil < číslo 1.0.1.0 Další doplnění nabídky nápovědy Přidány informace z monitoru na obrazovku zvířat Přidána záložka monitoru Opraveno zobrazení informací z monitoru za hodinu Opraveno zobrazení informací z monitoru vzhledem ke dnům v měsíci Opravena chyba, kdy se zvířata neodstraňovala ze seznamu při hromadném nákupu/prodeji

v1.0.0.9
Přidány vizuální tagy monitoru, které umožňují zobrazení určitých statistik výměnou za malou měsíční platbu. Začalo přidávání nabídky nápovědy. Opraveni kohouti, kteří nebyli nalezeni jako vhodný samec. Opravena chyba, kdy se sláma nepoužívala. Opraven limit zvířat nastavený na 0, informace monitoru, které ukazují, že „/ den“ je ve skutečnosti „/ hodina“. 1.0.0.8 Přidána omezená kompatibilita pro zvířata na vlastní mapě. Opraveny některé problémy se vstupem a výstupem z verze 1.0.0.7. Opravena chyba při prvním načtení způsobená nastavením. Opraveny typy zvířat, které se nezobrazovaly kvůli příliš velkému počtu typů výplní. Upozorňujeme, že kompatibilita pro vlastní zvířata z map třetích stran je omezená a to je mimo mou kontrolu, protože to řeší engine. Například na HOF Bergmann jsou divoké kachny a králíci v pořádku, ale kachny jsou vizuálně slepice. Možná to v budoucnu budu moct opravit, ale je to nízká priorita. 1.0.0.7 S tímto se nebudou vyrábět hnůj ani kejda, aktualizuji později. Přepracovaná výroba (backend pro budoucí funkci). Osvobozena Česká republika od SSSR. Přidány následující možnosti nastavení: Změna maximálního počtu zvířat pro obchodníky se zvířaty. Zvířatům s reprodukcí > 0 se nyní při prvním načtení modu správně přidělují potomci a nezaseknou se na x reprodukce.
Další opravy k prevenci nepravidelného stárnutí novorozenců
Opravená mláďata koz produkující kozí mléko
Opravena chyba, kdy se mláďata kohoutů zobrazovala jako dospělá
Opravena chyba, kdy se zvířata stále zobrazovala na seznamu prodejců i po prodeji.
Pevný kartáč nelze použít na koních
Opraveno okno s informacemi o koni, které se nezobrazovalo po sesednutí z koně.
Opravena chyba při pokusu o vyložení více koní do ne-chovatelského stavu

v1.0.0.6
Opravena chyba, kdy se ohrady pro zvířata po březosti přeplňovaly
Opravené ježdění, čistota atd. pro ne-koně
Březí zvířata nyní jedí více v závislosti na tom, kolik mláďat nosí
Snížená některá rizika úmrtí

Přidány následující možnosti nastavení:
Změňte váhu na potraviny
Přidány ukrajinské a české překlady

V1.0.0.4
Přeneseno přes nabídku nastavení z Realistického počasí

Přidány následující možnosti nastavení:
Povolit/zakázat odstranění z důvodu těhotenství, věku, zdravotního stavu a nehod
Změnit šanci na odstranění z náhodných nehod

Názvy ušních značek se nyní aktualizují při změně jména v nabídce
Opraven problém, který způsoboval, že se děti nenarodily.
Opraven problém, který způsoboval zobrazení věku novorozenců vyššího než 0.
Opravena chyba, kdy se věk zvířat někdy zvyšoval, i když by neměl (některá zvířata mohla při prvním načítání s touto opravou zestárnout o měsíc déle)
Opravena chyba, kdy samice zvířat hlásily, že v ohradě není samec, i když tam byl.
Opravena chyba, kdy se vizuální stránka zvířat neaktualizovala při přesouvání zvířat mezi ohradami s přívěsem.
Opraveno umírání zvířat, která nikdo nevlastnil
Opravena chyba, kdy kozy nekojí při porodu
Změny v systému ukládání/načítání pro větší kompatibilitu při první instalaci a odinstalaci

V1.0.0.3
Přidán způsob hromadného nákupu/prodeje/přesunu zvířat
Pevné přívěsy účtující poplatek za přepravu

Vlastnosti:
Samci zvířat
Vyšší hodnota
Požadováno pro reprodukci
Žádní mužští modelové (nejsem 3D umělec)

Vizuální zvířata
Limit vizuálních zvířat na chov byl zvýšen z 25 ve hře Vanilla až na maximálně 200, což lze změnit pomocí posuvníku.

Jednotlivá zvířata
Všechna zvířata jsou nyní 100% individuální a archaický systém shluků byl zrušen, což umožňuje větší rozmanitost hratelnosti a zvířat.
Každé zvíře má svůj vlastní jedinečný identifikátor založený na britském systému identifikace skotu.
Každé zvíře má datum narození a zemi původu.
Každé zvíře se dá pojmenovat
Podporovaná zvířata mají na levém a pravém uchu ušní známky s uvedením země původu, identifikačního čísla farmy, identifikačního čísla zvířete, jména a data narození a také částečný identifikační kód na zadku.
Podporovaná zvířata mají nosní kroužky

Vylepšený systém pro těhotenství
Zvířata různých druhů mají na každou březost různý počet potenciálních potomků (příklad: krávy mohou mít 0–3 telata)
Potomstvo se tvoří uvnitř matky, když je oplodněna, nikoli při narození.
Možnost zobrazit počet očekávaných potomků a datum jejich narození
Doba reprodukce je nyní pro každé zvíře jedinečná, ne každému zvířeti stejného druhu bude trvat stejně dlouho, než porodí potomstvo.

Genetický systém
Nový genetický systém
Každé zvíře má několik genetických modifikátorů, které jsou pro něj zcela jedinečné.
Současná genetika zahrnuje zdraví, plodnost, metabolismus, produktivitu a kvalitu masa.
Genetika ovlivňuje několik různých oblastí zvířete, jako je březost a prodejní hodnota

Systém vážení
Nový systém vážení
Každé zvíře má jedinečnou hmotnost a každý den se bude pohybovat směrem k/od své ideální hmotnosti (na základě svého metabolismu) v závislosti na tom, kolik jí a pije.
Hmotnost ovlivňuje prodejní hodnotu a zdraví a nezdravá váha může vést k úhynu, zejména u mladých zvířat.

Vylepšené uživatelské rozhraní
Nový rodokmen viditelný na obrazovce se zvířaty
Na obrazovce se zvířaty a v informačním poli o každém zvířeti se zobrazuje spousta dalších informací.

Zvýšená produkce
Produkce podporovaných zvířat bude záviset na různých faktorech.
Krávy produkují mléko pouze během laktace a jejich užitkovost se bude zvyšovat a snižovat v závislosti na předchozí březosti.
Ovce produkují vlnu pouze v teplých měsících

Smrt a stárnutí
Stárnutí zvířat již není omezeno na 5 let
Každý druh zvířete má očekávanou délku života a každé zvíře má s přibývajícím věkem šanci zemřít na stáří, ale může žít déle, než je očekávaná délka života.
Zvířata mohou uhynout na zdravotní problémy, v důsledku náhodných nehod a špatného březosti.

Vylepšený prodejce zvířat
Obchod se zvířaty byl kompletně přepracován
Každá podporovaná země na světě má nyní několik unikátních farem, z nichž každá produkuje až 3 druhy zvířat.
Každá farma bude každý den posílat některá ze svých zvířat prodejci zvířat.
Každé zvíře je jedinečné a již není šablonou, ale je generováno na základě kvality farmy, ze které pochází.
Každé zvíře poslané prodejci nakonec zmizí a nebude možné ho již koupit, ale bude nahrazeno novým.
Většina zvířat pochází z vaší země, ale některá budou dovezena ze zahraničí.
Zvířata u prodejce mají šanci otěhotnět a všechna budou mít jedinečné genetické vlastnosti, které ovlivní jejich cenu a užitečnost.

Plánované funkce
Nemoci
Genetická onemocnění

Kredity:
Arrow-kb





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!