Nastavovač výšky terénu v1.0.0.7


Nastavovač výšky terénu v1.0.0.7
Je to velmi experimentální aktualizace: kompletně mění vliv hmotnosti strojů a zařízení, stejně jako přilnavost pneumatik, a také se pokouší dodat smysl používání protizávaží (stále je třeba to otestovat)!
V1.0.0.7
Jedná se o velmi malou aktualizaci, co se týče hratelnosti, která změnila hlavně ikonu uvnitř hry a práce na mobu je pozastavena, protože je teď spousta zkoušek a nemám na všechno dost času.
Pro správné fungování modu je potřeba v souboru „mape.i3D“, který se nachází na serveru Farming Simulator 25 Data Maps Mapeu-Sas nebo v souboru vaší módní karty, nastavit hodnotu maxheight = „0,7“. V souboru „Mapeu.i3d“ potřebujete následující řádek: <DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0,7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
Klouže v dešti – vozidla ztrácejí chuť do jízdy a mohou padat mokrou trávu a hlínu.
Hluboké vyjeté koleje – těžké listí stroje je patrné, zejména v měkké půdě po dešti.
Jízda na lavičce v bahně – jízda na vlhké půdě s úzkými pneumatikami zvyšuje pravděpodobnost uvíznutí.
Dynamické nastavení parametrů – mod automaticky reaguje na změny počasí a povrchu.
Erata
