1975 International 200 Travelette Edit v1.0.0.0






1975 International 200 Travelette Edit v1.0.0.0
VEŠKERÁ ZÁSADA PATŘÍ PŮVODNÍMU TVŮRCI MODRU – :Agro Tonho. My ve FSMR jsme v tomto modu provedli pouze pár úprav, aby lépe odpovídal našemu stylu. S úpravami jsme ještě neskončili, ale cítíme, že jsme přidali dost na to, abychom se o ně podělili s ostatními farmáři. Na tento mod NEPŘIJÍMÁME žádné dary, protože by to nebylo správné a chceme co nejlépe podpořit původního tvůrce. Doufáme, že se vám náš edit bude líbit.
Mezinárodní 200 Travelette
International 200 Travelette byl součástí řady lehkých pick-upů International Harvester, konkrétně v rámci modelů Light Line vyráběných v letech 1969 až 1975. Jednalo se o pick-up s dvojitou kabinou, přičemž rok 1974 znamenal ukončení výroby pohonu všech kol a přepracování předního zavěšení.
Motor: Standardně se dodával s šestiválcovým motorem o objemu 258 kubických palců, ale oblíbenou volbou byl i čtyřválcový motor V-8 OHV o objemu 392 kubických palců. Tento motor o objemu 392 kubických palců byl v té době nejvýkonnějším motorem lehkých nákladních vozidel společnosti International.
Výkon a točivý moment: Motor V-8 o objemu 392 citrů dosahoval výkonu 193 koní při 3 600 ot./min (179 koní s jedním výfukem) a točivého momentu 305 liber na stopu při 2 400–2 800 ot./min (297 liber na stopu s jedním výfukem).
Převodovka: Byla to třístupňová automatická převodovka Borg Warner 11.
Náprava a pneumatiky: Používala zadní nápravu Dana 70 HD s převodovým poměrem 3,73:1 a desetivrstvými pneumatikami o rozměru 9,50–16,5.
Rozměry: Bylo to dlouhé vozidlo, měřilo 237,2 palce na délku (téměř 20 stop), 78,8 palce na šířku a 72,8 palce na výšku. Mělo rozvor 166 palců.
Celková hmotnost a pohotovostní hmotnost: Celková hmotnost vozidla (GVW) byla 8 200 liber, přičemž pohotovostní hmotnost základního modelu byla 4 849 liber.
Vlastnosti: Měl prostornou kabinu pro dva cestující a 2,4 metru dlouhou korbu. Mezi další prvky patřil balíček Camper Special se zadním stabilizátorem a zesílený podvozek pro rok 1974. Byl k dispozici s klimatizací.
Hodnota: Hodnota vozu International (IHC) 200 Travelette z roku 1974 se může lišit v závislosti na jeho stavu, počtu najetých kilometrů, výbavě a historii, ale obvykle můžete očekávat, že za vůz v dobrém stavu s průměrnými specifikacemi zaplatíte kolem 11 481 dolarů.
Travelette byl známý svou odolností a praktickým stylem, díky čemuž se stal populárním mezi rančery, dodavateli a milovníky outdoorových aktivit. Měl potíže s konkurencí populárnějším pick-upům od značek Dodge, Ford a General Motors. Po palivové krizi v roce 1973 prodeje klesly kvůli mohutnější konstrukci Travelette a menší spotřebě paliva ve srovnání s jeho protějšky. Výroba Travelette skončila po modelovém roce 1975.
Kredity:Dragons&Slayers
