AutoDrive V3.0.0.8


AutoDrive V3.0.0.8
Tento mod lze použít k vytvoření sítě tras pro autonomní jízdu vozidel. Po nastavení můžete traktoru, který stojí kdekoli v blízkosti sítě, říct, aby jel na libovolné místo, například do obchodu, na pole 1 nebo k prodejnímu místu.
Verze 3.0.0.8 (03.12.2025):
Opravy chyb a vylepšení:
Zakázat ukazatel myši, když hráč opustí vozidlo #143
Ovladače AD nyní ignorují nastavení automatického startu motoru FS #280.
UAL se neuvolní, pokud se cílové body pro vykládání otočí.
používání vlaků s AD vede k chybám LUA #262
tankování pomocí klávesové zkratky, plnění přívěsů (nafta) #320
problém se synchronizací v MP #347
provoz s umělou inteligencí v zadní části vozovky #398
problém s neznámou „specializací“ #405
balíky nejsou vyloženy před odjezdem AD #291
optimalizace vykládacího zařízení sklízecí mlátičky s ohledem na ponechání ovoce
Uložení nastavení vozidla a jejich obnovení v jiném vozidle nefunguje #412
méně zpráv z AD v MP:
Pokud je hráč ve vozidle, zobrazí se s „X“, ale ne u všech ostatních hráčů
Pokud se ve vozidle nenachází žádný hráč, zobrazí se symboly '->' a 'X' pro všechny hráče ve stejné farmě.
Oznámení o vozidlech, ve kterých nesedí žádný hráč, ale která patří k jiné farmě, se vůbec nezobrazují
optimalizace chování řízení a detekce kolizí:
„Vzdálenost před odbočením“ byla odstraněna, nyní je určována vozidlem
Detekce kolize nyní lépe sleduje řízení
zatáčky se projíždějí plynuleji (mohou být nutné úpravy trati)
Nové funkce:
Zobrazení cílového bodu AD č. 243
Uživatelé si mohou vybrat, zda se mají cílové body AD zobrazovat na pomocné mapě v hlavní nabídce, na minimapě ve hře, na obou mapách nebo na žádné z nich.
Úprava trasové sítě je nyní možná v nabídce výstavby „Terénní úpravy“ č. 101:
hráč musí sedět ve vozidle
HUD se nezobrazí
úpravy jsou možné pouze pomocí myši a klávesových zkratek
nastavitelná strana vykládky u sklízečů (platí pouze pro sklízeče s pohyblivými vykládacími trubkami, jako jsou řezačky) #313
Typy výplní UAL lze vybrat v AD (viz wiki položka) #249 #316
Po sobě jdoucí průjezdná sila:
Dvě nebo více průjezdných sil v řadě se považují za jedno silo.
Rychlost vykládky se vypočítá odpovídajícím způsobem, aby se zajistilo, že vykládka probíhá po celé délce dvou nebo více samostatných průjezdných sil
Průjezdná sila v řadě musí mít stejnou šířku, ale délka se může lišit
Oblasti průjezdných sil lze zobrazit pomocí přiřazené kombinace kláves (přiřazení kláves FS „AD: akce vývojáře“)
První vydání pro FS25:
na základě nejnovější verze FS22
může stále obsahovat chyby, protože Giants se v pozadí hodně změnili.
Pokud se vyskytnou chyby nebo problémy, nahlaste je prosím jako problém na GitHubu
Editor kurzu
Editor kurzu nyní spravuje @KillBait, v případě potřeby smažte čísla verzí z názvu souboru.
Stephan (Founder), Iwan1803 (Community Manager, Supporter & Tester), Axel & Tommo (Modder) Willi (Supporter & Tester)
