Systém řádkových plodin v1.0.0.1





Systém řádkových plodin v1.0.0.1
Verze 1.0.0.1 Stabilní
Přidává do hry skutečnou řádkovou výsadbu, která otevírá různé možnosti při práci s plodinami ve hře.
Důležité poznámky:
Toto je úplně jiný systém než starý RCR a tyto dva systémy nejsou vzájemně kompatibilní. Starý RCR byl primárně řešením v XML a tohle je ve hře naprogramováno. Jediné, co je stejné, je vzhled a součást procesu přípravy mapy.
K použití tohoto systému nepotřebujete speciální sázecí stroj. Staré sázecí stroje RCR s tímto systémem vůbec nebudou dobře fungovat, což způsobí, že některé funkce nebudou fungovat tak dobře a bude to mít špatný výkon. Každý sázecí stroj s pracovními plochami, které dodržují pokyny pro pracovní plochy sázecích strojů Vanilla, stejně jako samotné sázecí stroje Vanilla, by s tímto systémem měl fungovat bez jakékoli přípravy.
Tento systém vyžaduje pro fungování určitou přípravu mapy. Proces je ve skutečnosti velmi podobný nastavení mapy pro starý RCR. Můžete si prohlédnout tutoriál, který je také v této kolekci, nebo použít pokyny obsažené v Prefabu nastavení systému řádkových plodin. Tento proces není určen pro lidi, kteří s moddingem teprve začínají.
Systém je navržen pro mapy normální velikosti neboli „1X“. Nicméně se snažím, aby systém fungoval i na větších mapách. Důvod, proč je obtížnější podporovat větší mapy, je ten, že velikost pixelů na nich je větší. Například jeden pixel na mapě 4X je ekvivalentem 4 pixelů normální mapy. Z tohoto důvodu mívají mapy 4X a větší velikosti více blokové řádky, zejména v oblastech s nižším porostem nebo při pohledu z ptačí perspektivy.
Vlastnosti:
Vytváří ve hře „skutečné“ řádky, nikoli simulované. Vanilla vykreslí celou oblast plodinami a řádky simuluje pouze umístěním vizuálního listí v nastavených rozestupech přes souvislou vybarvenou oblast. Tento systém vytváří skutečné řádky plodin, což umožňuje více úhlů a více věcí, které lze dělat mezi řádky.
Umožňuje (volitelně) nastavit secí stroje s různými možnostmi rozestupu. Výsev s menším rozestupem, než je zaregistrováno v mapě, povede k vyššímu využití/výnosu osiva. Výsev s volnějším rozestupem, než je zaregistrováno v mapě, bude mít opačný účinek.
Funkce vypínání řádků byla přidána do většiny secích strojů ve hře. Tím se odstraní „překrývání“ při setí. Tuto konfiguraci lze zakoupit v obchodě. Secí stroje s aktivovaným vypínáním řádků mohou tuto funkci také zapínat a vypínat pomocí klávesy pravý Shift + R. Stejně jako u všech klávesových zkratek lze změnit i klávesovou zkratku pro přepínání vypínání řádků.
Umožňuje setí „bez orby“ bez odstraňování stávajícího strniště. Lidé to také používají k „dvojitému ořezu“ polí, kde sázejí rostliny mezi řádky jiných rostlin.
Přestože některé změny potřebné pro fungování RCS zvyšují využití paměti, systém byl optimalizován tak, aby pracoval mnohem rychleji než stará xml verze RCR. Většina strojů střední třídy by měla být schopna běžet s velmi malou ztrátou výkonu. Osobně vidím jen velmi malý rozdíl ve výkonu mezi normálním sázením a sázením RCS.
Tento systém má vestavěné „validátory“, které zkontrolují vaši mapu a nastavení, aby se ujistily, že je vše správně nainstalováno a běží. Veškeré problémy se po spuštění hry zobrazí jako vyskakovací informační dialog. Aby systém fungoval správně, je nutné tyto problémy vyřešit.
Mapy/stránky kompatibilní s RCS:
Mapování jižní delty
Gagefield
Budu přidávat další odkazy, jakmile se dozvím o dalších mapách používajících systém.
Pro více informací, podporu nebo aktualizace zvažte připojení se k Patreonu. Najdete tam nejnovější verze všeho. Děkujeme.
ThundRFS
