Rozšíření úložiště objektů V1.0.0.0








Rozšíření úložiště objektů V1.0.0.0
Rozšíření pro systém „Object Storage“ základní hry, které vrací některé funkce z původního modu „Object Storage“ (FS17 – FS22).
Spolu s vylepšením některých stávajících funkcí je nyní také možné, aby si uživatelé upravovali konfigurace budov, abyste si mohli hrát po svém.
Globální nabídka:
Součástí herní nabídky je nyní nová záložka, která umožňuje snadné prohlížení a vytváření všech uložených objektů.
Některé možnosti nabídky je možné upravit na obrazovce „Obecná nastavení“.
Konfigurace – Vstupní spouštěč:
Nyní je možné deaktivovat spouštěč vstupu pro každou budovu, což vám pomůže zabránit nežádoucímu doručování objektů.
Konfigurace – Kapacita:
Máte budovu, která pro realistickou hratelnost ukládá příliš mnoho předmětů, nebo byste uvítali jen trochu více prostoru? Nyní si můžete snadno upravit kapacitu svých skladovacích budov na číslo, které vám vyhovuje.
Konfigurace – Typy objektů:
Přejete si omezit skladování v budově pouze na balíky nebo palety? To už není problém, jednoduše vyberte typ objektu, který chcete skladovat.
Vylepšení – Balené balíky:
Skladovací budovy pro objekty nyní plně podporují balíky, což umožňuje jejich rozřezání po vyjmutí ze skladu.
Vylepšení – Kvašení balíků:
Kvasící balíky jsou nyní správně seskupeny v nabídce, dialogu a vyskakovacím informačním okně po dokončení kvašení, aniž by bylo nutné restartovat hru.
Vylepšení – Barvy Balea v multiplayeru:
Barvy balíků se nyní synchronizují i ve hrách pro více hráčů namísto výchozí bílé. Aby se snížila zbytečná přenosová kapacita sítě, balíky se stejným typem a velikostí výplně použijí barvu prvního balíku přidaného do úložiště, podobně jako v singleplayerové hře.
POZNÁMKA:
V plánu jsou další aktualizace, které budou zahrnovat další možnosti modifikací, a ty budou vydávány hned, jak budou dokončeny.
GtX
