Production Revamp v1.3.1.4
Production Revamp v1.3.1.4
Production Revamp-Script
Verze 1.3.1.4
Opravte pomocí nové produkce a DLC Pumps N' Hoses
Revamp přepracovává vnitřní výrobní systém, rozšiřuje jej a přidává různé funkce. Revamp sám o sobě je základním modem skriptu, ale také samostatně rozšiřuje produkci o další komfortní funkce.
Automaticky dostupné pro všechny produkce:
Automatické zalomení řádku na displeji receptury pro vstupní a výstupní stránku (4 přísady na řádek).
Barevné zobrazení receptur usnadňuje zjištění, proč výroba nevyrábí. Kde: bílá – k dispozici, červená – není k dispozici, ale vyžaduje se, oranžová – není k dispozici a není vyžadována.
Možnost nákupu zboží ve výrobní nabídce pro výrobu za dvojnásobek tržní ceny.
Systém priorit: Došlé zboží lze nyní nastavit na různé priority prostřednictvím nabídky výroby a bude distribuováno na základě těchto priorit. Platí: Priorita 1 je nejdůležitější a dostane zboží jako první, dokud nebude sklad plný. Priorita 2 až poté atd. Vstupy lze také deaktivovat, v takovém případě nebudou přijímat žádné dodávky.
Prostřednictvím režimu distribuce lze zásobovat pouze aktivní výrobní linky.
K dispozici je nový výstupní režim: Přímý prodej, Distribuce, Outsourcing (dříve ponechat) a Swap In (Nový). Pokud je výroba nastavena na skladování, nevytváří automaticky palety.
Přidán ruční podpalovač palet, balíků a dřeva – Všechny výroby s podpalovačem palet mohou palety a balíky zakládat také ručně – prostřednictvím nabídky nebo spouště.
Náklady na dodání výroby se nyní vykazují samostatně (dříve součást výrobních nákladů).
Produkce, které jsou cíli mise, mohou přijímat neomezené množství zboží z misí, dokud mise není dokončena. Misijní zboží již během misí nekončí ve výrobě samotné.
Zobrazení maximálního skladovaného množství a odpovídajících jednotek.
Seřaďte produkce podle abecedy a filtrujte podle aktivní/neaktivní.
V případě produkcí se zobrazuje, zda běží paralelně (II) nebo distribuovaně (Y).
Vlastní menu nastavení.
Musí být aktivně instalovány ve výrobách:
Recepty:
Recepty lze vytvořit z několika stejných přísad ve skupinách (maximálně 5).
Více výrobních linek, které se dříve musely vytvářet samostatně, lze spojit do jedné výrobní linky.
Možnost přidat jeden nebo více volitelných boosterů, které zvyšují odchozí produkci.
Boostery lze deaktivovat nebo obrátit pro jednotlivé zboží.
Zobrazení skutečné aktuální produkce v závislosti na boosteru. Aktuální hodnota boosteru je uvedena v oranžových závorkách za množstvím.
Schopnost vytvářet recepty prostřednictvím FillTypeCategories.
Možnost výroby závislých na počasí.
Možnost nastavení úrovně plnění v závislosti na počasí.
vyobrazení:
Možnost instalace displejů na výrobny, které mohou zobrazovat aktuální úroveň ve skladu. Možné také s čistými ložisky.
Možnost zobrazení objektů v závislosti na úrovni naplnění, např. palety ve výrobním skladu. Možné také s čistými ložisky.
Sklady mohou být také vybaveny spawn scriptem, který lze použít k spawnování balíků a palet.
Další funkce:
Nové FillTypes lze zadat prostřednictvím Revamp na stávajících prodejních místech, aniž by bylo nutné aktivně měnit stávající prodejní místa. Samostatné prodejní místo již není nutné.
Skryté produkce s funkcí autostart.
Různé možnosti nastavení pro výše uvedené funkce.
Vše plně schopné multiplayeru.
Vlastní nápověda ve hře, která vysvětluje nejdůležitější funkce modu.
Úplný seznam možností, nápovědy k instalaci a podpory je k dispozici v dokumentaci:
Toto je pouze scénář, scénář sám o sobě nemění žádné výrobní receptury! Ty musí být vytvořeny samostatně.
Seznam změn:
(Úplný changelog lze nalézt v dokumentaci)
Verze 1.3
Překlady zadané do samostatných souborů a nové překlady: švédština a ruština.
Silo/Výrobní potěr si nyní může vybrat, zda se bude plodit jako balíky, palety nebo klády v závislosti na tom, co je dostupné na mapě. Výběr se zobrazí pouze v případě, že existuje několik možností.
Pro silo/výrobu se nyní místo "Prodej dřevo" zobrazuje "Sklad dřeva".
Přidáno nastavení hry
Oprava nákupních cen na základě ekonomického nastavení (lze deaktivovat v nastavení)
Faktor prodejní ceny pro přímý prodej z výrob lze nastavit
Vyměněné balíky z modů lze nyní také plodit
Balíky jsou nyní při výměně zobrazeny seřazené podle velikosti
Přidány podmíněné výstupy
Výroba závislá na teplotě, větru, slunci, dešti, ročním období a otevírací době
Umožňuje úrovně naplnění v závislosti na teplotě, slunci, dešti a větru
Volitelná barva vyrobených balíků siláže
Výrobní linky, které jsou neaktivní/aktivní, lze skrýt
Přidána nápověda ve hře
Verze 1.3.0.1
Opraven Broken Limit Breaker
oprava chyby v časovém měřítku v úrovních naplnění v závislosti na teplotě, slunci, dešti a větru
Verze 1.3.0.2
Opravena úroveň výplně objektu jedním objektem
Optimalizovaný výpočet distribuce
Opravena chyba s novými produkčními režimy
Verze 1.3.1.0
Vyměňte dialogy nyní s kroky 1/10
Při výměně sazenic lze vybrat všechny dřeviny dostupné ve standardní paletě sazenic.
Oprava interakce s DLC Pumps N' Hoses
Verze 1.3.1.2
Oprava interakce s Pumps N' Hoses DLC (Dedi)
Oprava pro sezónní produkci
Verze 1.3.1.3
Oprava pro DLC Priority a Pumps N' Hases
Braeven