AD Course Hof Bergmann v1.0.0.0




AD Course Hof Bergmann v1.0.0.0
Zde je kurz AutoDrive pro "Hof Bergmann Ver. 1.0.0.0"
Dobrý den, vážení chovatelé skotu a farmáři virtuálního zemědělství,
Zde je další můj malý kousek práce ohledně kurzu AD.
Na žádost milých lidí, kteří mi věří a váží si mé práce, jsem byl přesvědčen, abych vytvořil kurz pro "Hof Bergmann."
Toto je výsledek po více než 75 hodinách, včetně testovacích jízd.
Doufám, že to, co jsem udělal, považujete za přijatelné.
K věci:
Všechny silnice byly přetrasovány.
Všechny okraje pole (záchytné šňůry) byly přesměrovány. Na louky jsem nepřidával žádné záchytné šňůry, protože není jasné, kde přesně končí okraj pole.
Přístup ke každému poli je slepá ulička s navigačním bodem odpovídajícím číslu pole.
Zahrnul jsem všechny produkce, prodejní místa a další potřebné položky podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. (Přibližně 90 % je tedy zautomatizováno.) Zbytek musí být proveden ručně, protože je buď příliš úzký, nebo se opravdu musí dělat ručně.
Farma se skládá ze dvou částí (zemědělská půda), které mám také uvedeny v seznamu AD. Tato zemědělská půda se musí zakoupit samostatně (jako doplněk k farmě).
Mapa by se měla hrát s malým nebo středně velkým vybavením. Nevím, jak na to zareagují modová vozidla, a nemohu to zaručit, protože vždy vstupuji pouze s vanilkovými vozidly (původní vozidla Giants ve hře).
Velkou techniku, jako jsou kombajny a podobně, je třeba mít pod dohledem, protože už tak je vše dost úzké a těsné, co se týče silniční sítě a terénu.
Moje nastavení vozidla pro kurz jsou:
– Detekce kolize "ON"
– Rychlost křivky "70%"
– Výjezd z pole "Nejbližší"
– Implementujte skládání "ON"
– Vzdálenost vpřed (řízení) "5 metrů"
– Maximální objížďka "100 metrů"
– Kolize nad zemí "0,5"
– Zbytek nechám na vás, jak si přejete a potřebujete.
– Vysvětlení zkratky: Extrakce "Ent." a doručení "Anl."
Bavte se farmařením pro jednoho hráče nebo pro více hráčů.
S pozdravem, Der_Rentner_Marc
Der_Rentner_Marc