Animovaný objekt mapy s AutoTrigger v1.0.2
Animovaný objekt mapy s AutoTrigger v1.0.2
Tento skript umožňuje použití animovaných objektů v mapách včetně možnosti automatického spouštění
Chcete vložit animované objekty do své mapy nebo přenést svou mapu do LS22, aniž byste všechny animované objekty převedli na „umístitelné“?
Pak je zde řešení. Jednoduše integrujte skript do mapy a převeďte hodnotu "AnimatedMapObject.onCreate" na "modOnCreate.AnimatedMapObject" v uživatelských atributech animovaných objektů.
Ostatní nastavení jsou kompatibilní s LS19, takže není třeba provádět žádné úpravy v "animatedObjects.xml".
Další funkcí je možnost automatického spouštění animovaného objektu při vstupu a výstupu. Jediné, co musíte udělat, je vytvořit atribut s názvem 'autoTrigger' na objektu.
Popis všech atributů je k dispozici v záhlaví souboru LUA.
Kredity:Schluppe