Animovaný objekt mapy s AutoTrigger v1.0.4


Animovaný objekt mapy s AutoTrigger v1.0.4
Tento skript umožňuje použití animovaných objektů v mapách včetně možnosti automatického spouštění
Verze 1.0.4
Oprava problému s ukončením.
Od verze 1.0.3 nebylo možné hru opustit z nabídky.
Chcete vložit animované objekty do své mapy nebo přenést svou mapu do LS22, aniž byste všechny animované objekty převedli na „umísťovatelné“?
Pak je zde řešení. Jednoduše integrujte skript do mapy a převeďte hodnotu "AnimatedMapObject.onCreate" na "modOnCreate.AnimatedMapObject" v uživatelských atributech animovaných objektů.
Ostatní nastavení jsou kompatibilní s LS19, takže není třeba provádět žádné úpravy v "animatedObjects.xml".
Další funkcí je možnost automatického spouštění animovaného objektu při vstupu a výstupu. Jediné, co musíte udělat, je vytvořit atribut s názvem 'autoTrigger' na objektu.
Schluppe