Autodrive Armeus Map V1.4.0.0


Autodrive Armeus Map V1.4.0.0
ARMEUS MAP mapa sítě tras
– Hlavní silniční tahy jsou propojeny.
– Všechna pole jsou napojena na hlavní trasy.
– celé území farmy je propojeno (včetně parkovacích míst)
– celé území BGA je propojeno (včetně parkovacích míst)
– veškerá výroba a prodejní místa jsou propojena.
Pokud stojíte v cestě ladění "Ad_debug", můžete jej zakázat v nastavení Autodrive.
V1.4.0.0
V nové aktualizaci Armeusmap V4 přibylo mnoho plotů podél celé silnice, takže jsem musel přepsat téměř všechny odbočky s výjezdem do protijedoucího pruhu (počítalo se s celkovou technikou s přívěsem a/nebo dvojitými koly ) – to může vést k dopravním zácpám.
V archivu jsou 2 složky s trasami.
– síť tras pro kartu "Armeusmap V3" verze tras V1.3.1 – trasy bez plotů.
– síť tras pro kartu Armeusmap V4 verze tras V1.4.0 – změněné trasy s ohledem na ploty.
Pozor: můžete použít i verzi tras V1.3.1 na mapě V4 (se starými odbočkami, vjezdy/výjezdy – v této verzi nejsou brány v úvahu cesty oplocení), ale pak budete muset odstranit překážející ploty přes nabídku "stavba".
Seznam změn pro verzi tras v1.3.1
– Trasy v sekci "Zvířata" jsou přepsány (dříve tato sekce nebyla věnována aktualizaci, které jsem nevěnoval pozornost) – opraveno.
– Vstupy/výlety jsou přepsány – 16, 17, 22, 23, 24, 25 polí pro ještě pohodlnější.
Seznam změn pro verzi tras v1.4.0
– Většina odbočování s křižovatkou protijedoucího pruhu je přepsána.
– Přeškolení některých vjezdů/výjezdů z hřiště a na hřišti kvůli mnoha plotům.
– Změna tras na stránce "Zvířata" jsou součástí této verze.
– změna trasy – v této verzi je zahrnuto 16, 17, 22, 23, 24, 25 polí.
V době nahrávání/testu jsem nezaznamenal žádné chybné trasy – ad_debug je čistý!
Ale pokud narazíte na chybné trasy nebo jsem něco přehlédl, dejte mi vědět.
Požadované mody:
Autodrive
B1zaro