AutoDrive v2.0.0.6


AutoDrive v2.0.0.6
Opravy chyb a vylepšení:
Hhelper se nesmaže #441
otočné nápravy (např. u sběracích vozů) nejsou při couvání zablokovány #435
AutoLoad způsobilo několik problémů #437, #451, #453 a #539
od FS22_aPalletAutoLoader 1.7.1.1 je podporováno „vykládání za sebou“
čekací doba také při nakládání palet přes AutoLoad na nakládacím místě #431
chyba TensionBelts.lua #477
vykladač se zasekne během vykládání harvestoru
vykladač následuje harvestor bez vykládání #391
"Složit nářadí" složí harvestor, i když není prázdný #506
Detekce stavu naplnění u secích strojů s funkcí hnojení, když je osivo nebo hnojivo prázdné
přepracována detekce typu náplně (zobrazení a výběr v závislosti na typech náplně vozidel, přívěsů atd.) #233
při opětovném/načtení podporovaného typu výplně se stalo, že byla spuštěna špatná animace výplně
sběrací vůz nelze naplnit při nákupu sila #429
místo herbicidu bylo hnojivo nakládáno na výkupních stanicích pro více plodin a naopak #490
upozornění vždy zobrazují název vozidla, také v historii zpráv
optimalizované vykládání v průjezdném sile
chyba Specializace.lua:1566 #442
značka ladění 4_ ukazuje "mrtvé" konce, i když existují cílové body (modrá čára) #259
automatické doplňování paliva pouze tam, kde je možné ruční doplňování paliva (žádná AIO sila) #485
Při tankování by měla být naplněna všechna podporovaná paliva, např. DEF
znaky ",;" ve složce jsou názvy převedeny na "_" #516
nové varianty přívěsu "semitrailerCar" nemohou jezdit pozpátku #510
přidány překlady pro výběr barev, seznam v modré barvě FS22
vozidlo bliká při couvání (výstražná světla, lze nastavit ve volbách) #236
Neopraveno nebo aktuálně neřešitelné:
Problémy [Dedi-Server] s vozíkem na vanilkové kuličky #538
Nový:
menu ovladatelné ovladačem a klávesnicí #292
značka ladění 9_ ukazuje možné chyby, ale ve skutečnosti nemusí být žádné
CP může předat sběrač kamenů AD (pickup&delivery) #421
oddělení mapy a uživatelského nastavení (různé soubory ve složce savegame) #524
zlepšení kolizních boxů (nové měření vozidla) #536
Ve FS22 jsou vozidla většinou definována větší (v XML), než ve skutečnosti jsou.
U AD to vede k tomu, že vozidla na silnicích s malou (boční) vzdáleností budou rozpoznána jako srážka, i když mezi nimi bude stále dostatečný prostor.
Aby se tomu zabránilo, kolize zepředu, zezadu, zleva a zprava je určena pro všechny díly patřící k vozidlu.
Za tímto účelem jsou všechna upevnění kompletní soupravy měřena při nástupu do vozidla, startování AD nebo po složení AD (směs neměřených a měřených vozidel je normální a nejedná se o závadu).
Měří se pouze vozidla, přívěsy a přídavná zařízení, která nemají díly s rotací kolem svislé osy.
Například přívěsy s točnou mají pohyblivý podvozek s otáčením kolem svislé osy a ten může stát i "krouceně".
Pokud by se nyní provádělo měření, vnější kolizí by byl natočený podvozek s ojí, který je mnohem „širší“ ve srovnání s právě taženým přívěsem.
Zde může nyní zaznít námitka "Ale můžete také měřit, když je přívěs v určitém bodě rovný", uložit, naložit atd.. -> složitější je vždy…!
Aktuálně je kolem vnější strany ještě přidáno 20 cm „bezpečnostní vůle“.
CP používá AD pro tankování, opravy a parkování #351, #433, #494 a #519
Tankování a oprava pohonů AD, pokud to požaduje CP, ale nastavení CP má přednost.
Pozor: kombajny se zasílají i na opravu a tankování vč. aktuální přílohy!
V režimu "Pickup / Delivery" s CP terénní prací je souprava vozidel vyložena na konci práce před parkováním, pokud je v AD aktivováno "Park at end".
AD se aktivuje pouze v rozumných režimech, pokud je zvolen špatný režim -> upozornění.
Příklad: Řízení není užitečné např. pro secí stroje, ale může být použito pro "hlášení připravenosti".
Stephan-S