Ceny dynamického pole V1.0.0.2


Ceny dynamického pole V1.0.0.2
Díky tomu jsou ceny Field zajímavější. Může mít smysl hledat dobré nabídky místo toho, abyste vždy kupovali nejbližší pozemek. Některé NPC jsou nenasytnější než jiné a jejich ekonomická situace se v průběhu času mění a ovlivňuje také ceny. Při koupi nebo prodeji pole se připočítává 10 % navíc. To výrazně omezí překlápění polí. Ceny se mění jednou denně.
v1.0.0.1:
Přesunutý displej v zobrazení mapy, aby byl kompatibilní s doplňkovými informacemi o poli.
Pro zobrazení používá i18n
v1.0.0.2:
Upravený popis modu
Nová ikona
NPC
Hra dává každé pole jednomu NPC. Tento mod dává každému z nich trvalý faktor chamtivosti a měnící se faktor pro jejich ekonomickou situaci. Tyto faktory se liší pro každou uloženou hru, ale jsou uloženy mezi relacemi. Vzhledem k tomu, že hra nikdy nemění spojení mezi polem a NPC, vždy koupíte/prodáte určité pole od/stejné osobě.
Chcete-li úplně regenerovat NPC, otevřete dynamicFieldPrices.xml ve vaší hře a odstraňte všechny položky.
Můžete zde také smazat jednotlivé položky, abyste obnovili pouze tyto NPC.
Nejlepší je to udělat v hlavní nabídce, aby nedošlo k přepsání cloudu páry atd.
Nenasytnost
Faktor chamtivosti je číslo mezi 0,8 a 1,2 pro každou NPC. Nikdy se nezmění, pokud nebude odstraněn soubor dynamicFieldPrices.xml ve hře samvegame.
Min a Max lze změnit při každém uložení v souboru dynamicFieldPrices.xml ve vaší hře
Ekonomická situace
Každý faktor ekonomické situace je číslo mezi 0,6 a 1,6 pro každou NPC. Je náhodně spuštěn jednou a bude se denně měnit o malé náhodné množství. Min a Max lze změnit při každém uložení v souboru dynamicFieldPrices.xml ve vaší hře
Nákup/prodej odrazování
Abychom vám zabránili obracet pole, při nákupu se přidá 10 % navíc a při prodeji pole se odečte.
Faktor je 1,1 pro nákup a 0,9 pro prodej.
Tuto hodnotu lze také změnit v souboru dynamicFieldPrices.xml ve vaší hře.
Vzorec pro cenu:
Základní cena pozemku se vypočítává podle podkladů mapy: základní cena = velikost x cena_za_hektar x faktor_pole
Tím vznikne stejná cena jako v základní hře.
Poté se změní:
skutečná_cena = základní cena x chamtivost x ekonomická x odrazivost
Obtížnost
Pole jsou nyní v průměru o 21 % dražší na nákup. S trochou štěstí však můžete najít určitá pole za téměř polovinu původní ceny.
BigFood2307