Departement Haut Beyleron 4x Map v1.1.0.0












Departement Haut Beyleron 4x Map v1.1.0.0
Ahoj přátelé DHB, zde jsou některé změny oproti předchozí verzi.
– Různé displeje opraveny (standardní / DLC)
– Produkce medu > Spawner opraven (Standard / DLC)
– Přidána letní pšenice (standardní/DLC)
– Přidán letní ječmen (Standard/DLC)
– Přidán letní rap (standardní/DLC)
– Přidaná energetická kukuřice. Sekaný výnos je snížen u standardní kukuřice, ale vyšší u energetické kukuřice. Výtěžnost sekané suroviny je nejvyšší, když je stav „připraveno ke sklizni“ a nelze mlátit žádnou kukuřici (standardní/DLC)
– Různé drobné úpravy (standardní / DLC)
– Přidána řepková sláma, lze použít jako podestýlku (ne standardní sláma!) (Standard / DLC)
– Přidány nové balíky: balíky řepkové slámy (standardní / DLC)
– Nová produkce: jatka (tam lze porazit všechna zvířata na mapě) (Standard / DLC)
– BGA nyní produkují metan a vysoké napětí s generátory. Obojí lze prodat nebo dále používat. (Standardní/DLC)
– Nová rozvodna s úložištěm: vyrábí střední napětí potřebné pro výrobu (standardní/DLC)
– Nový produkt: kožené opasky a péřové bundy v oděvní výrobě (dříve textilní výroba) (Standard / DLC)
– Nové nabíjecí stanice pro elektromobily na BGA. Nabíjecí stanice jsou nyní zásobovány elektřinou ze samotných BGA. (Standardní/DLC)
– Nová metanová palivová čerpadla v BGA's. Nabíjecí stanice jsou nyní zásobovány elektřinou ze samotných BGA. (Standardní/DLC)
– Nová výroba -> elektrárna na výrobu energie (standardní / DLC)
– Nová výroba -> obalový a izolační materiál (standard / DLC)
– Opraveny různé chyby (standard / DLC) a mnohem více (standard / DLC)
Je potřeba nová uložená hra: Ne!
Změny uložené hry: Ano!
Aktualizaci provedete takto:
Protože jste již rozbalili zip soubor a viděli tento text, máte již první část hotovou.
Než začneme, udělejte si zálohu vaší aktuální hry Savegame. Nyní, když máte zálohu, pokud se něco pokazí, můžete ji zkopírovat zpět do uložené hry a zkusit to znovu.
Nyní prosím zkopírujte soubor „terrain.heightmap.png“ do vaší aktuální uložené hry. Protože soubor již existuje, potvrďte, že stávající lze nahradit.
Tento soubor je velmi důležitý v tom, že připravuje půdu pro verzi 1.1.0.
Nyní smažte následující soubory v uložené hře:
– teren.lod.type.cache
– vyrovnávací paměť terénu.nmap
– terénní.okludery.keška
To přinutí hru znovu vytvořit tyto soubory při spuštění mapy. To je povinné! Textury podlah, které jste si někde sami natřeli, se bohužel ztratí, ale pomůže vám to odstranit trávy atd., které jsou na nových komerčních nebo zastavěných plochách odstraněny.
Chcete-li zde obnovit stromy, smažte také soubor "splitShapes.gmss". Některé stromy byly změněny, což znamená, že se změnila ID stromů. Měli byste, pokud vykácíte lesy, vrátí se znovu.
Nyní tedy zkopírujte novou verzi mapy do složky modů a aktualizujte (pokud nějakou máte) následující mody.
To je důležité, protože některé funkce byly rozšířeny:
FS22_advancedProductionInfoFunctions.zip nebo FS22_placeableDisplayExtension
FS22_EnhancedAnimalSystem.zip
Také bych doporučil smazat obsah vaší složky: shader_cache.
Tak ať to začne. Nyní spusťte hru na uložení.
Protože se některé věci změnily, obdržíte varování, která můžete ignorovat.
Je to proto, že některé budovy byly odstraněny, ale stále jsou součástí vaší záchranné hry. Nebo dokonce změny typů souborů, které vaše uložená hra ještě nezná.
Mapa by se v každém případě měla spustit (ale trvá to déle než obvykle).
Jakmile se mapa spustí, měli byste vyčistit nově vybudované oblasti od trávy (to nelze opravit aktualizací) a je to.
Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat v DC nebo streamu.
Bavte se hraním na mé kartě.
Váš poklop
GulliDeckel