Developer PowerTools v1.0.0.0
Developer PowerTools v1.0.0.0
Developer PowerTools je kvalitní mod pro moddery, který dobře funguje spolu s Power Tools, Easy Dev Controls, Global Explorer a podobnými mody.
Vylepšený styl vizualizace herních tabulek spolu s možností ukládat tabulky do dobře vytvořených souborů Lua otevírá nový způsob pochopení objektového modelu FS!
VLASTNOSTI:
– Nové konzolové příkazy pro restartování hry (podrobnosti viz níže)
– Příkaz konzoly pro tisk obsahu tabulky Lua buď do konzoly/logu nebo do samostatného souboru
– Příkaz konzoly pro vymazání souboru protokolu
PŘÍKAZY KONZOLY:
– [POZNÁMKA*] dtRestart (nebo 'r'): Restartuje herního klienta pomocí měkkého restartu (o něco rychlejší než tvrdý reset)
– [POZNÁMKA*] dtRestartHard (nebo 'rr'): Provede tvrdý reset (tím zajistíte, že bude vše odstraněno z paměti)
– dtTable: Vytiskne obsah tabulky Lua do konzoly/protokolu
– dtSaveTable: Uložení obsahu tabulky Lua do souboru (3-4x rychlejší než tisk tabulky do protokolu)
– dtVisualizeTable [beta]: Vylepšený způsob tisku tabulek do protokolu, rychlejší, efektivnější z hlediska paměti a vizuálně vylepšený.
– dtClearLog (nebo 'cls'): Vymaže soubor log.txt, aby získal nový protokol (obzvláště užitečné při použití příkazu restart)
POZNÁMKA: Kvůli novým omezením ve FS25 je automatický restart aktuální uložené hry zakázán, dokud Giants tuto funkci znovu neaktivuje.
POZOR!
Příkazy konzole k restartování hry to udělají – aniž by vás nejprve požádaly o uložení vašeho postupu. To znamená, že pokud nebudete opatrní, riskujete ztrátu postupu!
ULOŽENÍ TABULEK
'dtSaveTable' vám umožňuje rychle uložit tabulku Lua na disk v dobře formátovaném souboru Lua, což znamená, že tento soubor můžete načíst jako zdrojový soubor v tlumočníku Lua nebo ve hře. To má několik případů použití, zejména pro pochopení objektového modelu FS.
Volitelně můžete zvolit hloubku výstupu, což je důležité zejména při ukládání tabulek nejvyšší úrovně (např. g_currentMission), které mohou obsahovat mnoho podřízených tabulek a/nebo velkých tabulek. Díky dobře optimalizovanému kódu je stále možné uložit g_currentMission s nějakými 5-6 úrovněmi hloubky, než Lua engine začne prosakovat paměť a stane se nestabilním (výchozí hloubka je nastavena na 2).
Příklad:
K výpisu tabulky g_currentMission do souboru můžete použít příkaz 'dtSaveTable g_currentMission currentMission.lua 1'. To by exportovalo tabulku g_currentMission do souboru s názvem 'currentMission.lua' a zahrnovalo pouze přímé potomky g_currentMission.
Poznámka: z důvodu bezpečnostních omezení bude vygenerovaný soubor .lua uložen ve vaší složce 'My Games/FarmingSimulator2025/modSettings/FS22_000_DevTools'.
TISKU TABULEK
Podobně jako u 'dtSaveTable' lze k výstupu tabulky do protokolu použít příkaz 'dtTable'. Přebírá název tabulky jako povinný parametr a maxDepth jako volitelný parametr (s výchozí hodnotou 2).
Důležité! Vzhledem k povaze, jak FS tiskne do logu, se doporučuje pouze do poměrně malých tabulek a/nebo mělkých struktur (hloubka by neměla přesáhnout 2-3). Např. tisk g_currentMission do konzole s hloubkou 4 způsobí, že FS spotřebuje nějakých 10-15GB systémové paměti RAM a pak se zhroutí v důsledku nedostatku paměti.
Pokud potřebujete vytisknout hlubší strukturu, doporučujeme použít 'dtSaveTable'.
Kredity:w33zl