Doplněk CVT v1.0.0.0

Doplněk CVT v1.0.0.0

Tento skript přidává všem vozidlům s plynule měnitelnými převodovkami skutečnou převodovku CVT nebo hydrostatickou převodovku.
To lze nakonfigurovat v obchodě. Vybrat si můžete i mezi klasikou
nebo moderní varianta.
Realisticky je vždy vybrán tak, aby odpovídal vozidlu.

Důležité:
Nejprve musí být přiřazeny klávesové zkratky pro doplněk CVT.
Všechna nastavení v LS by měla být nastavena na ruční.
Manuální řazení a spojka.
Nesmí být aktivní žádné automatické řídicí systémy.
Pokud chcete jezdit realisticky, stejně to uděláte.
Doplněk CVT by měl být aktivně používán a ne pouze mod „běží na pozadí“ (přizpůsobený pro příslušnou aplikaci)

Možnosti nastavení:
Obecné CVT:
– Lze nastavit 4 akcelerační rampy.
– Lze také nastavit brzdné rampy.
– Lze aktivovat režim pedálu TMS.
– Automatickou uzávěrku diferenciálu lze aktivovat nebo předvolit. To vyžaduje mod
Je vyžadován doplněk FS22_VehicleControlAddon nebo FS22_EnhancedVehicle.
– Efektivní práce se strojem při maximálním výkonu.
– Aby bylo možné nastartovat motor, musí být sešlápnuto tlačítko spojky nebo musí být k tomuto účelu přiřazen spojkový pedál.
Může se také jednat o stejnou spojku, která se používá pro manuální převodovky.

Klasické CVT:
– Zde lze posunout 2 driving range.

Moderní CVT:
– Jízdní rozsahy se automaticky posouvají.
– Parkovací brzda se aktivuje, jakmile se vzdálíte od sedadla řidiče.
Je vyžadován doplněk FS22_VehicleControlAddon nebo FS22_EnhancedVehicle.
– Koncepce nízké rychlosti umožňuje ještě efektivnější práci.
– Pohodlná obsluha díky menšímu počtu požadovaných nastavovacích parametrů.

Hydrostat a pohon HST:
– 2 základní varianty se volí přepínáním rozsahů pohonu.
– V této konfiguraci jsou jednotlivé rampy zrychlení deklarovány jako úrovně rychlosti.
– Oba typy hydraulického pohonu lze uvést do pohybu procentuálním pedálem akcelerace.
U hydrostatu (starší nebo jednoduchá varianta) je nutné použít ruční plyn
A. dosáhnout konečné rychlosti,
B. zvýšit kapacitu hydraulického čerpadla, např. pro zvýšení rychlosti a zvedací síly čelního nakladače na dvoře nebo kolového nakladače
k dosažení větší rychlosti a zdvihové síly.
– V novější verzi je to z velké části regulováno automaticky, ale ruční plyn lze stále používat k agilnějšímu provádění práce s čelním nakladačem.
– Pokud je FS22_VehicleControlAddon aktivní, musí být pro nastartování motoru zatažena parkovací brzda.

Teplo, přehřívání a opotřebení:
-Motory se musí nejprve dostatečně zahřát, aby nedocházelo ke zvýšenému opotřebení při zatížení.
– Nesprávné použití a nesprávné nastavení při jízdě, zejména při zatížení,
může způsobit rychlejší opotřebení převodovky.
-Pokud je tlak příliš vysoký, může se převodovka přehřát a tím způsobit opotřebení.
-Teploty motoru jsou synchronizovány pouze s FS22_DashboardLive ve hře pro více hráčů!
DBL musí být aktivní alespoň s .

Vliv na funkce a funkce, které vytvářejí vliv:
Brzdný účinek motoru:
– Vypočítává se dynamicky různými faktory. Roli hraje mimo jiné váha, rychlost, vítr, stoupání či klesání, výkon motoru (bohužel ne kubatura), rozsah otáček a otáčky motoru atd.
Také podle toho, jaká akcelerační rampa je zvolena.

Startování motoru:
U vozidel s plynule měnitelným převodem musí být sešlápnutá spojka, která musí být přiřazena samostatně – tedy stejný vstup, což je i normální spojka. V hydrostatické konfiguraci, pokud je VCA aktivní, musí být pro nastartování motoru zatažena ruční brzda.
Ruční plyn navíc nesmí být vytažen nahoru, musí být nastaven na 0.

Jízdní dosahy:
K dispozici jsou 2 driving range, II. je určen pro cestování po silnici, dopravu a lehké práce.
Etapa I je spíše pro těžké polní práce a těžkou dopravu.
Zde je také snížena maximální rychlost a točivý moment poskytuje větší tah, zejména při rozjezdu.
Pro každou úroveň musí být přiřazeno přiřazení tlačítka.
Jízdní dosahy by se měly měnit, když stroj stojí, protože to může také způsobit poškození. *Malý tip, pokud použijete tlačítka skupinového řazení pro nahoru/dolů, můžete stejná tlačítka použít pro rychlostní kroky.
Zvláštností „moderní“ konfigurace je regulace jízdních rozsahů.

Akcelerační rampy:
Dále je zde nyní zrychlovací rampa ve 4 stupních, kterou lze přepínat jedním tlačítkem.
To ovlivňuje chování zrychlení při zrychlování a snižování rychlosti jízdy.
Hladké a s citem nebo s plnou silou a drsné. U těžkého nářadí nebo přívěsů může způsobit vysoký tlak v planetové převodovce a poškodit ji!
V tomto případě by měla být rampa zrychlení nastavena na 3 nebo méně.
Úroveň 4 je vhodnější pro jízdu naprázdno.
Pro lehké polní práce můžete snadno táhnout rychlostí 1 v akcelerační rampě 4 – například talířové brány, plochý kultivátor.

Další podrobná vysvětlení podrobností naleznete v nabídce nápovědy Escape.

Téměř všechny hodnoty a nastavení lze použít s FS22_DashboardLive.

Kredity:
SbSh


Jak používat Farming Simulator 22 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 22 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS22 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 22 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS22 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 22 mods a staňte se lepším farmářem.






Nejlepší FS22 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!