Doplněk CVT v1.0.0.1

Doplněk CVT v1.0.0.1

Tento skript přidá všechna vozidla s plynule měnitelnými převody
originální převodovka CVT nebo hydrostatická převodovka.
To lze nakonfigurovat v obchodě. Vybrat si můžete i mezi klasikou
nebo moderní varianta.
– Realisticky je vždy vybrán tak, aby odpovídal vozidlu.

Důležité:
Nejprve musí být přiřazeny klávesové zkratky pro doplněk CVT.
Všechna nastavení v LS by měla být nastavena na ruční.
Manuální řazení a spojka.
Nesmí být aktivní žádné automatické řídicí systémy.
Pokud chcete jezdit realisticky, stejně to uděláte.
Doplněk CVT by měl být aktivně používán a ne pouze mod „běží na pozadí“.
(přizpůsobte příslušné aplikaci)
Hodnota XML vozidla „rotInertia“ (setrvačník) nesmí být uvedena,
nebo musí být přesně koordinována.
A pro připomenutí, motory se musí nejprve zahřát.
Pokud máte pochybnosti, podívejte se prosím na tutoriály.

Možnosti nastavení:
Obecné CVT:
– Lze nastavit 4 akcelerační rampy.
– Lze také nastavit brzdné rampy.
– Lze aktivovat režim pedálu TMS.
– Automatickou uzávěrku diferenciálu lze aktivovat nebo předvolit. To vyžaduje mod
Je vyžadován doplněk FS22_VehicleControlAddon nebo FS22_EnhancedVehicle.
– Efektivní práce se strojem při maximálním výkonu.
– Aby bylo možné nastartovat motor, musí být sešlápnuta spojka.

Klasické CVT:
– Zde lze posunout 2 driving range.

Moderní CVT:
– Jízdní rozsahy se automaticky posouvají.
– Parkovací brzda se aktivuje, jakmile se vzdálíte od sedadla řidiče.
Je vyžadován doplněk FS22_VehicleControlAddon nebo FS22_EnhancedVehicle.
– Koncepce nízké rychlosti umožňuje ještě efektivnější práci.
– Pohodlná obsluha díky menšímu počtu požadovaných nastavovacích parametrů.

Hydrostat a pohon HST:
– 2 základní varianty se volí přepínáním rozsahů pohonu.
– V této konfiguraci jsou jednotlivé rampy zrychlení deklarovány jako úrovně rychlosti.
– Oba typy hydraulického pohonu lze uvést do pohybu procentuálním pedálem akcelerace.
U hydrostatu (starší nebo jednoduchá varianta) je nutné použít ruční plyn
A. dosáhnout konečné rychlosti,
B. zvyšte kapacitu hydraulického čerpadla, např. pro zvýšení rychlosti a zvedací síly čelního nakladače na dvoře nebo kolového nakladače pro dosažení vyšší rychlosti a zvedací síly.
– V novější verzi je to z velké části regulováno automaticky, ale ruční plyn lze stále používat k agilnějšímu provádění práce s čelním nakladačem.
– Pokud je FS22_VehicleControlAddon aktivní, musí být pro nastartování motoru zatažena parkovací brzda.

Teplo, přehřívání a opotřebení:
– Motory se musí nejprve dostatečně zahřát, aby nedocházelo ke zvýšenému opotřebení při zatížení.
– Nesprávné použití a nesprávné seřízení při jízdě, zejména při zatížení, může způsobit rychlejší opotřebení převodovky.
– Pokud je tlak příliš vysoký, převodovka se může přehřát a tím způsobit opotřebení.
– Teploty motoru jsou synchronizovány pouze s FS22_DashboardLive ve hře pro více hráčů!
DBL musí být aktivní alespoň s .

Vliv na funkce a funkce, které vytvářejí vliv:
Brzdný účinek motoru:
– Vypočítává se dynamicky různými faktory. Roli hraje mimo jiné váha, rychlost, vítr, stoupání či klesání, výkon motoru (bohužel ne kubatura), rozsah a otáčky motoru atd.
Také podle toho, jaká akcelerační rampa je zvolena.

Startování motoru:
U vozidel s plynule měnitelným převodem musí být sešlápnutá spojka, což je také normální spojka. V hydrostatické konfiguraci, pokud je VCA aktivní, musí být pro nastartování motoru zatažena ruční brzda.
Ruční plyn navíc nesmí být vytažen nahoru, musí být nastaven na 0.

Jízdní dosahy:
K dispozici jsou 2 driving range, II. je určen pro cestování po silnici, dopravu a lehké práce.
Etapa I. je spíše pro těžké polní práce a těžkou dopravu.
Zde je také snížena maximální rychlost a točivý moment poskytuje větší tah, zejména při rozjezdu.
Pro každou úroveň musí být přiřazeno přiřazení tlačítka.
Jízdní dosahy by se měly měnit, když stroj stojí, protože to může také způsobit poškození. *Malý tip, pokud použijete tlačítka skupinového řazení pro nahoru/dolů, můžete stejná tlačítka použít pro rychlostní kroky.
Zvláštností „moderní“ konfigurace je regulace jízdních rozsahů.

Akcelerační rampy:
Dále je zde nyní zrychlovací rampa ve 4 stupních, kterou lze přepínat jedním tlačítkem.
To ovlivňuje chování zrychlení při zrychlování a snižování rychlosti jízdy.
Hladké a s citem nebo s plnou silou a drsné. U těžkého nářadí nebo přívěsů může způsobit vysoký tlak v planetové převodovce a poškodit ji!
V tomto případě by měla být rampa zrychlení nastavena na 3 nebo méně.
Úroveň 4 je vhodnější pro jízdu naprázdno.
Pro lehké polní práce můžete snadno táhnout rychlostí 1 v akcelerační rampě 4 – například talířové brány, plochý kultivátor.

Další podrobná vysvětlení podrobností lze nalézt v nabídce nápovědy Escape a ve Wiki na Github, stejně jako výuková videa.

Téměř všechny hodnoty a nastavení lze použít s FS22_DashboardLive.
Podrobnější informace o tom na wiki na Github.

Neváhejte poskytnout nápady, zpětnou vazbu a zprávy na Github: FS22_CVT_Addon, prosím.

Protokol změn 1.0.0.1
– Start motoru s pevnou konfigurací NO
– AD/CP bylo přepínáno tam a zpět příliš divoce
– Upraveny parametry DBL, viz Wiki
– Loď na Hof-Bergmann nemohla být řízena.
– Trakař byl vyloučen
– Rychlostní křivka upravena pro moderní konfiguraci.
– Nové konfigurace obchodů pro kombajny a elektrická vozidla.
– Spojkový pedál lze použít jako krokový pedál pro harvestory.
– Manuální vozidla lze nyní zcela deaktivovat.
– Se spojkou CVT můžete nyní setrvat déle z plné rychlosti.
– Spojka již nepotřebuje další tlačítkovou zkratku, můžete použít standardní spojku.
– Opraven problém, že se mlátičky příliš rychle přehřívaly v režimu HST.
– Topení FS2 sníženo
– Snížené poškození při změně jízdních rozsahů, když je FS22_RealisticDamageSystem neaktivní.
– Opraveny překladové texty
– Přidán jazyk NL
– Funkce paměti byla znovu revidována, všechny konfigurace by se nyní měly načíst správně.
– Opraveny prohozené oblasti řízení z hotfixu Github.
– Konfigurace HST a Harvester již nepřepisují snížení rychlosti CombineXP.
– Nabídka nápovědy byla aktualizována.
– Ruční plyn VCA lze použít pouze v HST 1, ne však na plný plyn, pouze jej otočte na 99 procent! (Zásah do VCA je v tomto okamžiku těžký)
– Rampy lze nyní ovládat přímo, jednotlivě. např. pro VarioStick
– Většina vlastních kategorií obchodů je integrována, pokud vaše není rozpoznána, dejte nám prosím vědět.
– Kompatibilita s Göweil DLC
– Přidaná hodnota spojky pro DBL

Kredity:
SbSh


Jak používat Farming Simulator 22 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 22 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS22 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 22 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS22 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 22 mods a staňte se lepším farmářem.






Nejlepší FS22 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!