Doplněk CVT v2.0.0.0






Doplněk CVT v2.0.0.0
Tento skript přidá skutečnou převodovku CVT, hydrostatickou nebo HST do všech vozidel s plynule měnitelnými převodovkami.
Konfigurace se provádí v obchodě jednoduchým výběrem ano/ne.
Pokud vyberete možnost „Ano“, můžete ve hře otevřít grafické uživatelské rozhraní (GUI) pro výběr požadovaných variant převodovky a dalších funkcí.
– Automatické zadní pracovní světlo při couvání a doba dosvícení.
– Dálková světla/přerušovač dálkových světel lze ovládat pomocí příslušného tlačítka.
– Pohonné ústrojí kompletně přepracované.
– Procentuální plynové pedály pro HST, hydrostatické, elektrické a plynule měnivé převodovky.
– HST a hydrostatická převodovka nyní se 2 pedály – spojka se používá k řazení zpátečky.
– Předehřívání motoru závisí na venkovní teplotě – čím chladněji, tím delší je doba předehřívání. Kompatibilní se spínačem zapalování Giants – funguje pouze při zapnutém zapalování.
– Startování motoru závisí na teplotě – ovlivněné prostředím nebo počasím.
– Nová konfigurace sklízecího stroje s optimalizovanou ovladatelností pro polní i silniční režimy.
V polním režimu můžete použít spojkový pedál jako funkci pomalého pojezdu.
Důležité:
Tlačítka pro doplněk CVT je nutné nejprve přiřadit, protože jej lze nastavit pro mnoho variant nastavení.
Grafické uživatelské rozhraní je přednastaveno pomocí [lShift + lAlt + C].
A spínač pro automatická zadní světla je zapnutý [lShift + lAlt + A].
Všechna nastavení v LS by měla být nastavena na manuální režim.
Manuální řazení a spojka.
Žádné automatické ovládací prvky by neměly být aktivní.
Pokud chcete řídit realisticky, tak to už děláte.
Doplněk CVT by se měl aktivně hrát a neměl by fungovat pouze jako mod „běžící na pozadí“. (Přizpůsobte pro příslušnou aplikaci)
Hodnota XML vozidla „rotInertia“ (setrvačník) nesmí být specifikována nebo musí být přesně upravena.
A nezapomeňte: motory se musí nejprve zahřát.
V případě pochybností se podívejte na tutoriály.
Možnosti nastavení:
Obecné CVT:
– Lze nastavit 0 až 5 zrychlovacích ramp.
– Lze také nastavit brzdné rampy.
– Režim pedálů TMS lze deaktivovat.
– Automatickou uzávěrku diferenciálu lze aktivovat nebo předvolit.
(Vyžadován FS25_VehicleControlAddon nebo FS25_EnhancedVehicle)
– Efektivní provoz stroje s maximálním výkonem.
– Pro nastartování motoru musí být sešlápnutá spojka.
Klasický převodový stupeň CVT:
– Počet rozsahů pohonu lze nakonfigurovat.
– Převodové rozsahy se řadí ručně.
Moderní převodovka CVT:
– Dva rozsahy pohonu se řadí automaticky – sotva si toho všimnete.
– Parkovací brzda se aktivuje, jakmile opustíte sedadlo řidiče.
(Vyžadován FS25_VehicleControlAddon nebo FS25_EnhancedVehicle)
– Nízkorychlostní koncept pro efektivní provoz.
– Pohodlné ovládání díky menšímu počtu potřebných nastavení.
– Možnost zatáčení s vjezdem.
Hydrostatický a HST pohon:
– Prostřednictvím grafického rozhraní lze vybrat dvě základní varianty.
– V této konfiguraci se jako rychlostní stupně používají akcelerační rampy.
– Oba pohony používají procentuální plynový pedál.
– S hydrostatickým pohonem (starší verze):
Ruční plyn je nutný pro
A. Maximální rychlost
B. Zvýšený výkon čerpadla (např. u čelních nakladačů)
– Novější verze reguluje mnoho věcí automaticky, ale ruční plyn zůstává užitečný.
Pokud je FS25_VehicleControlAddon aktivní: Pro nastartování motoru musí být zatažena parkovací brzda.
Teplo, přehřátí a opotřebení:
– Motory se musí zahřát, jinak dochází ke zvýšenému opotřebení.
– Nesprávné použití/nesprávné seřízení může způsobit poškození převodovky.
– Vysoký tlak oleje může způsobit přehřátí a opotřebení.
– Teploty motoru jsou synchronizovány pouze s FS25_DashboardLive v multiplayeru. (DBL musí být aktivní)
Vliv na funkce a ovlivňující faktory:
Brzdný účinek motoru:
Dynamicky vypočítáno na základě:
Hmotnost, rychlost, vítr, stoupání, klesání, otáčky motoru, výkon, výběr rampy atd.
Startování motoru:
– Plynule variabilní: Spojka musí být sešlápnutá.
– Hydrostatický:
– Parkovací brzda aktivní (s VCA)
– Ruční plyn na 0
Rozsahy pohonu:
– Dva standardní rozsahy (I / II), rozšiřitelné pro klasický režim.
– Úroveň II: Silnice, lehká práce
– Úroveň I: Práce v terénu, těžká zátěž
– Nastavení točivého momentu a maximálních otáček
– Přiřazení kláves pro každou úroveň nebo přepínatelné.
– Vyměňujte pouze v klidovém stavu (abyste předešli poškození).
– Moderní konfigurace: automatické ovládání
Zrychlovací rampy:
– 0 až 5 úrovní
– Vliv zrychlení a zpomalení
– Vysoký tlak pro těžkou techniku – na vysokých rampách
– Rampy 4–5 jsou vhodnější pro jízdy bez obsluhy
– Pro lehké terénní práce: výběr rampy závisí na vybavení
Další podrobná vysvětlení a návody: ve Wiki na GitHubu.
Prakticky všechny hodnoty/nastavení jsou k dispozici a použitelné s FS25_DashboardLive.
Podobně telemetrický výstup pro telemetrii z Upsidedownu.
např. automatická pracovní světla aktuálně aktivní.
Další informace na Wiki.
Zpětná vazba a hlášení chyb (a Wiki) jsou vítány na: Github: FS25_CVT_Addon prosím.
Kredity:SbSh
