Enhanced Animal System v2.0.0.0








Enhanced Animal System v2.0.0.0
Protokol změn 2.0.0.0:
1.) Nová funkce: Několik nových vizuálů zvířat (Děkujeme farmáři Andymu za schválení).
2.) Nová funkce (bod 5.): Zvířecí potomstvo může být samec nebo samice.
3.) Oprava chyby: Když vezmete s přívěsem mladá zvířata z chovu, nabídka se neaktualizovala.
4.) Oprava chyby: V nabídce jste mohli vybrat více zvířat, než má chov.
5.) Oprava chyby: Synchronizace vylepšena.
6.) Oprava chyby: Opravena chyba, která mohla způsobit zmizení zvířat, když vstoupí do stáje.
Tento skript upravuje čtyři body:
1. zvířata již nedostávají jako potomstvo pouze jedno zvíře, ale konkrétně mnoho pro příslušný živočišný druh (s rozptylem).
2. stáje mohou být potomky přeplněné, ale to má vliv na zdraví zvířat. Případně lze zvířata, která se již nevejdou do chléva, přímo prodat. To lze nastavit v nabídce zvířat.
3. zvířata, která jsou příliš stará, budou náhodně odstraněna
4. zvířata s 0 % zdraví budou odstraněna
5. potomstvo zvířat může být samec nebo samice
Podrobnější vysvětlení:
do 1.)
Ve výchozím nastavení jsou pro potomky nastaveny následující hodnoty.
Krávy:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%
prasata:
8 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
Ovce:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 59
2 zvířata -> pravděpodobnost s 30%
3 zvířata -> pravděpodobnost s 10%
Koně:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98%
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%
kuřata:
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
13 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
do 2.)
Existují dva režimy, které lze nastavit ve stabilní nabídce.
Režim 1.)
Pokud je stáj plná a narodí se nová zvířata, prodávají se přímo. Zde se bere běžná cena zvířete ze hry/mapy mínus 25 % nákladů na dopravu. Je důležité si uvědomit, že kuřata mají hodnotu 0 €, pokud se právě narodila.
Režim 2.)
Umožněte přelidnění ve stodole. To je standardně možné až do 100 %. To znamená, že stáj se 100 místy pojme 200 zvířat. To je však možné pouze porody a ne nákupem nových zvířat! Tento režim je určen k tomu, aby bylo možné nová zvířata distribuovat i do jiných stájí. Pokud je stáj přeplněná, má to vliv na zdraví zvířat. Zdraví se snižuje v závislosti na přeplněnosti každou hodinu. To se pohybuje od 0 do 5 %. Znamená to, že pokud je přítomna minimální přeplněnost, zdraví pouze stagnuje. V nejhorším případě klesá o 5 % za hodinu. Pokud je navíc nedostatek jídla, zdraví může ještě více klesnout.
do 3.)
Stará zvířata budou odstraněna s pravděpodobností 5 %. Vypočítává se jednou za měsíc, když zvíře dosáhne svého maximálního věku. Výchozí hodnoty jsou nastaveny následovně.
Krávy 300 měsíců nebo 25 let
Prasata 180 měsíců nebo 15 let
Ovce 144 měsíců nebo 12 let
Koně 360 měsíců nebo 30 let
Kuřata 180 měsíců nebo 15 let
do 4.)
Zvířata s 0% zdravím mohou být odstraněna, pokud je toto nastavení povoleno v nabídce.
do 5.)
Zvířata nyní mohou mít samčí nebo samičí potomky. Pravděpodobnost, o jaké pohlaví půjde, je 50:50.
Malá nápověda:
Kráva Swiss bude odstraněna.
Slepice nyní produkují hnůj, pokud má chlév hnůj.
Kozy produkují mléko a ne vlnu. K tomu však musí mít stodola překážející vlnu. (Instrukce obsahuje: GoatMilkInstruction.txt)
Kredity: Farmer_Andy Díky moc za zvířecí vizuály!
Protokol změn 1.1.0.0:
1.) Nová funkce (bod 4.), kde mohou být zvířata odstraněna při 0% zdraví.
2.) Oprava chyby: Pokud není zadána žádná hodnota pro přeplněnost v chovu, došlo při ukládání k chybám.
3.) Oprava chyby: Aktuální stav přeplněnosti by nyní měl být synchronizován i v multiplayeru.
Chissel