Enhanced Animal System v2.1.0.0

Enhanced Animal System v2.1.0.0

Protokol změn 2.1.0.0:
1.) Funkce: Ovce a kozy jsou nyní rozděleny na jednotlivá plemena (samec beran a koza se v aktualizaci ztratili).
2.) Funkce: Švýcarské krávy jsou zpět.
3.) Změna: Zdraví zvířat se snižuje až po 12 hodinách přeplnění.
4.) Oprava chyby: Pokud jsou na mapě již nainstalována jiná zvířata než krávy, prasata, ovce, koně a slepice, budou přepsána pouze tato. Všechny ostatní zůstávají a jsou načteny z mapy.
5.) Oprava chyby: Zvířata nyní mohou být starší než 60 měsíců.
6.) Oprava chyby: Na koních se dá znovu jezdit.
7.) Oprava chyby: Zvířata již nemění svou texturu na velké vzdálenosti.

Protokol změn 2.0.0.0:
1.) Nová funkce: Několik nových vizuálů zvířat (Děkujeme farmáři Andymu za schválení).
2.) Nová funkce (bod 5.): Zvířecí potomstvo může být samec nebo samice.
3.) Oprava chyby: Když vezmete s přívěsem mladá zvířata z chovu, nabídka se neaktualizovala.
4.) Oprava chyby: V nabídce jste mohli vybrat více zvířat, než má chov.
5.) Oprava chyby: Synchronizace vylepšena.
6.) Oprava chyby: Opravena chyba, která mohla způsobit zmizení zvířat, když vstoupí do stáje.

Protokol změn 1.1.0.0:
1.) Nová funkce (bod 4.), kde mohou být zvířata odstraněna při 0% zdraví.
2.) Oprava chyby: Pokud není zadána žádná hodnota pro přeplněnost v chovu, došlo při ukládání k chybám.
3.) Oprava chyby: Aktuální stav přeplněnosti by nyní měl být synchronizován i v multiplayeru.

Tento skript upravuje čtyři body:
1. zvířata již nedostávají jako potomstvo pouze jedno zvíře, ale konkrétně mnoho pro příslušný živočišný druh (s rozptylem).
2. stáje mohou být potomky přeplněné, ale to má vliv na zdraví zvířat. Případně lze zvířata, která se již nevejdou do chléva, přímo prodat. To lze nastavit v nabídce zvířat.
3. zvířata, která jsou příliš stará, budou náhodně odstraněna
4. zvířata s 0 % zdraví budou odstraněna
5. potomstvo zvířat může být samec nebo samice

Podrobnější vysvětlení:
do 1.)
Ve výchozím nastavení jsou pro potomky nastaveny následující hodnoty.

Krávy:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%

prasata:
8 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%

Ovce:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 59
2 zvířata -> pravděpodobnost s 30%
3 zvířata -> pravděpodobnost s 10%

Koně:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98%
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%

kuřata:
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
13 zvířat -> pravděpodobnost s 20%

do 2.)
Ve stabilní nabídce lze nastavit dva režimy.

Režim 1.)
Pokud je stáj plná a narodí se nová zvířata, prodávají se přímo. Zde se bere běžná cena zvířete ze hry/mapy mínus 25 % nákladů na dopravu. Je důležité si uvědomit, že kuřata mají hodnotu 0 €, pokud se právě narodila.

Režim 2.)
Umožněte přelidnění ve stodole. To je standardně možné až do 100 %. To znamená, že stáj se 100 místy pojme 200 zvířat. To je však možné pouze porody a ne nákupem nových zvířat! Tento režim je zamýšlen tím, že lze nová zvířata rozmístit i v jiných stájích. Pokud by stáj měla být přeplněná, má to vliv na zdraví zvířat. Zdraví se snižuje v závislosti na přeplněnosti, každou hodinu, pokud je stodola přeplněná déle než 12 hodin. To se pohybuje od 0 do 5 %. To znamená, že pokud je přítomna minimální přeplněnost, zdraví pouze stagnuje. V nejhorším případě klesá o 5 % za hodinu. Pokud je navíc nedostatek jídla, zdraví může ještě více klesnout.

do 3.)
Stará zvířata budou odstraněna s pravděpodobností 5 %. Vypočítává se jednou za měsíc, když zvíře dosáhne svého maximálního věku. Výchozí hodnoty jsou nastaveny následovně.

Krávy 300 měsíců nebo 25 let
Prasata 180 měsíců nebo 15 let
Ovce 144 měsíců nebo 12 let
Koně 360 měsíců nebo 30 let
Kuřata 180 měsíců nebo 15 let

do 4.)
Zvířata s 0% zdravím mohou být odstraněna, pokud je toto nastavení povoleno v nabídce.

do 5.)
Zvířata nyní mohou mít samčí nebo samičí potomky. Pravděpodobnost, o jaké pohlaví půjde, je 50:50.

Důležité rady:
– Slepice nyní produkují hnůj, pokud má chlév hnůj.
– Koně budou resetovány aktualizací 2.1.0.0.
– Kozy produkují kozí mléko a ne vlnu. K tomu však musí mít stáj ucpané kozí mléko (Návod obsahuje: GoatMilkInstruction.txt) nebo použít ovčí stáje s podporou kozího mléka od T4xs (Modname: FS22_husbandryGoatMilk).
– Pokud moddeři nechtějí, aby byl jejich Animals xml přepsán, mohou nyní přidat klíč doNotOverwriteAnimals do svého Animal xml na mapě.

Za překlad mnohokrát děkuji následující osobě:
P_E_T_O (česky), Jankus (polsky)

Kredity:
Chissel


Jak používat Farming Simulator 22 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 22 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS22 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 22 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS22 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 22 mods a staňte se lepším farmářem.






Nejlepší FS22 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!