Enhanced Animal System v2.2.0.0

Enhanced Animal System v2.2.0.0

Protokol změn 2.2.0.0:
1.) Funkce: Veterináři nyní mohou zvířata reprodukovat ručně.
2.) Funkce: Samci se automaticky rozmnožují se samičím ekvivalentem.
3.) Funkce: Veterinární reprodukce zvířat může selhat.
4.) Charakteristika: Spotřeba krmiva u samic se zvyšuje krátce po porodu.
5.) Vlastnost: Dojivost krav a koz závisí na posledním porodu.
6.) Charakteristika: Krávy a kozy již nedávají mléko od 80% reprodukce až do porodu (období na sucho).
7.) Funkce: Kozy a ovce mohou produkovat hnůj.
8.) Změna: Krávy se mohou reprodukovat až od 18 měsíců.
9.) Změna: Reprodukce zvířat se neustále zvyšuje.
10.) Oprava chyby: Opravena chyba, která způsobovala přeplnění, přestože bylo přeplnění zakázáno.

Protokol změn 2.1.0.0:
1.) Funkce: Ovce a kozy jsou nyní rozděleny na jednotlivá plemena (samec beran a koza se v aktualizaci ztratili).
2.) Funkce: Švýcarské krávy jsou zpět.
3.) Změna: Zdraví zvířat se snižuje až po 12 hodinách přeplnění.
4.) Oprava chyby: Pokud jsou na mapě již nainstalována jiná zvířata než krávy, prasata, ovce, koně a slepice, budou přepsána pouze tato. Všechny ostatní zůstávají a jsou načteny z mapy.
5.) Oprava chyby: Zvířata nyní mohou být starší než 60 měsíců.
6.) Oprava chyby: Na koních se dá znovu jezdit.
7.) Oprava chyby: Zvířata již nemění svou texturu na velké vzdálenosti.

Protokol změn 2.0.0.0:
1.) Nová funkce: Několik nových vizuálů zvířat (Děkujeme farmáři Andymu za schválení).
2.) Nová funkce (bod 5.): Zvířecí potomstvo může být samec nebo samice.
3.) Oprava chyby: Když vezmete s přívěsem mladá zvířata z chovu, nabídka se neaktualizovala.
4.) Oprava chyby: V nabídce jste mohli vybrat více zvířat, než má chov.
5.) Oprava chyby: Synchronizace vylepšena.
6.) Oprava chyby: Opravena chyba, která mohla způsobit zmizení zvířat, když vstoupí do stáje.

Protokol změn 1.1.0.0:
1.) Nová funkce (bod 4.), kde mohou být zvířata odstraněna při 0% zdraví.
2.) Oprava chyby: Pokud není zadána žádná hodnota pro přeplněnost v chovu, došlo při ukládání k chybám.
3.) Oprava chyby: Aktuální stav přeplněnosti by nyní měl být synchronizován i v multiplayeru.

Tento skript upravuje devět bodů:
1. zvířata již nedostávají jako potomstvo pouze jedno zvíře, ale konkrétně mnoho pro příslušný živočišný druh (s rozptylem).
2. stáje mohou být potomky přeplněné, ale to má vliv na zdraví zvířat. Případně lze zvířata, která se již nevejdou do chléva, přímo prodat. To lze nastavit v nabídce zvířat.
3. zvířata, která jsou příliš stará, budou náhodně odstraněna
4. zvířata s 0 % zdraví budou odstraněna
5. potomstvo zvířat může být samec nebo samice
6. zvířata může nyní rozmnožovat veterinární lékař
7. pokusy o reprodukci zvířat ze strany veterináře mohou selhat.
8. spotřeba krmiva u samic se zvyšuje krátce po narození
9. dojivost je závislá na posledním porodu

Podrobnější vysvětlení:

do 1.)
Ve výchozím nastavení jsou pro potomky nastaveny následující hodnoty.

Krávy:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%

prasata:
8 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%

Ovce:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 59
2 zvířata -> pravděpodobnost s 30%
3 zvířata -> pravděpodobnost s 10%

Koně:
0 zvířat -> pravděpodobnost s 1 %
1 zvíře -> pravděpodobnost s 98%
2 zvířata -> pravděpodobnost s 1%

kuřata:
9 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
10 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
11 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
12 zvířat -> pravděpodobnost s 20%
13 zvířat -> pravděpodobnost s 20%

do 2.)
Existují dva režimy, které lze nastavit ve stabilní nabídce.

Režim 1.)
Pokud je stáj plná a narodí se nová zvířata, prodávají se přímo. Zde se bere běžná cena zvířete ze hry/mapy mínus 25 % nákladů na dopravu. Je důležité si uvědomit, že kuřata mají hodnotu 0 €, pokud se právě narodila.

Režim 2.)
Umožněte přelidnění ve stodole. To je standardně možné až do 100 %. To znamená, že stáj se 100 místy pojme 200 zvířat. To je však možné pouze porody a ne nákupem nových zvířat! Tento režim je určen k tomu, aby bylo možné nová zvířata distribuovat i do jiných stájí. Pokud je stáj přeplněná, má to vliv na zdraví zvířat. Zdraví se snižuje v závislosti na přeplněnosti každou hodinu, pokud je stodola přeplněná déle než 12 hodin. To se pohybuje od 0 do 5 %. Znamená to, že pokud je přítomna minimální přeplněnost, zdraví pouze stagnuje. V nejhorším případě klesá o 5 % za hodinu. Pokud je navíc nedostatek jídla, zdraví může ještě více klesnout.

do 3.)
Stará zvířata budou odstraněna s pravděpodobností 5 %. Vypočítává se jednou za měsíc, když zvíře dosáhne svého maximálního věku. Výchozí hodnoty jsou nastaveny následovně.

Krávy 300 měsíců nebo 25 let
Prasata 180 měsíců nebo 15 let
Ovce 144 měsíců nebo 12 let
Koně 360 měsíců nebo 30 let
Kuřata 180 měsíců nebo 15 let

do 4.)
Zvířata s 0% zdravím mohou být odstraněna, pokud je toto nastavení povoleno v nabídce.

do 5.)
Zvířata nyní mohou mít samčí nebo samičí potomky. Pravděpodobnost, které pohlaví to bude, je 50:50.

do 6.)
V nabídce zvířat lze nyní stáj přepnout z automatické reprodukce na manuální. To umožňuje ruční reprodukci jednotlivých skupin zvířat, pokud mají minimální věk. Automatická i manuální reprodukce stojí pevnou částku za zvíře (Lze nastavit v nastavení xml). Pokud je ve stáji dostatečně starý samec tohoto druhu, reprodukce proběhne automaticky (zdarma).

do 7.)
Veterinární reprodukce jednotlivých zvířat může selhat. To způsobí, že se reprodukce zastaví na 0 %. O reprodukci je pak třeba se pokusit znovu.

Re 8.)
Spotřeba krmiva samic závisí na posledním porodu. Spotřeba krmiva je tedy nejprve snížena krátce po narození. Pak stoupá, takže se mírně zvyšuje, dokud se nevrátí na normální úroveň.

do 9.)
Dojivost krav a koz závisí na posledním porodu. Zde již zvířata nedávají mléko od 80% redukce (zasychání). Od narození se dojivost zvyšuje až 1,2krát, až se opět pomalu snižuje. Pokud nedojde k nové reprodukci, dojivost klesne na 0 %. Měsíce od posledního narození jsou zobrazeny v nabídce zvířat u příslušných zvířat.

Důležité rady:
– Slepice, ovce a kozy nyní produkují hnůj, pokud má chlév hnůj.
– Kozy produkují kozí mléko a ne vlnu. K tomu však musí mít stáj ucpané kozí mléko (Návod obsahuje: GoatMilkInstruction.txt) nebo použít ovčí stáje s podporou kozího mléka od T4xs (Modname: FS22_husbandryGoatMilk).
– Pokud moddeři nechtějí, aby byl jejich Animals xml přepsán, mohou nyní přidat klíč doNotOverrideAnimals do svého Animal xml na mapě.

Mnohokrát děkuji za překlad následující osobě:
P_E_T_O (česky), Jankus (polsky), Pericops (španělsky)

Kredity:
Chissel





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS22 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!