EnhancedVehicle v1.0
EnhancedVehicle v1.0
Co dělá EnhancedVehicle?
Tento mod přidává asistenta dráhy, uzávěrky diferenciálů, režimy pohonu (všechna kola, RWD/FWD) a přímé ovládání přední/zadní hydrauliky a vybavení do (motorizovaných) vozidel. Navíc je HUD trochu vylepšen s podrobnějším indikátorem poškození, hladinou palivové nádrže, spotřebou paliva, otáčkami motoru a teplotou a hmotností/celkovou hmotností.
Verze 1.0.0.0
2021-12-30 – V1.0.0.0
+ znovu přidána možnost přesouvat track a diff prvky HUD přes konfigurační XML
* oprava chyb pro blikající HUD na serveru dedi, když někdo přechází přes vozidla
2021-12-27 – V1.0.0.0-rc5
* Oprava chyby pro zobrazení HUD ve vozidlech, kde by neměl být viditelný
2021-12-27 – V1.0.0.0-rc4
* opravena vzácná chyba funkce snap, která na dedikovaných serverech nefungovala podle očekávání (thx "trochu brutální")
2021-12-26 – V1.0.0.0-rc3
+ přidána možnost konfiguračního menu pro "počet viditelných stop"
+ přidáno vázání kláves pro rychlou změnu vzdálenosti souvrati (RShift+Numpad / nebo RShift+Numpad *)
* oprava chyby kvůli nemožnosti řídit při globálním deaktivaci asistenta sledování, když je povoleno přichycení ke stopě
* drobná změna ve výpočtu pracovní šířky. nyní by také mělo fungovat, pokud vozidlo a příslušenství nejsou vyrovnány v přímce
* změněna výchozí šířka "virtuálních drah" ze 4 m na 6 m
2021-12-25 – V1.0.0.0-rc2
+ přidána možnost zobrazit dmg/palivo nad rychloměrem (klasický) nebo vpravo nahoře pod panelem s informacemi o hře
* zakázat sledování stopy při resetování stopy
* drobné úpravy na klávesových vazbách a kódu actionEvent
2021-12-23 – V1.0.0.0-rc1
* další oprava chyb pro hru pro více hráčů
2021-12-23 – V0.9.9.9
* Oprava chyb HUD pro dedikovaný server
2021-12-23 – V0.9.9.8
* přepište úplný kód HUD. vypadá lépe, vyhovuje škálování GUI.
+ přidáno vázání kláves pro rychlé procházení režimů na souvrati
– odstraněno vázání kláves pro "obnovení předchozího směru uchopení"
20. 12. 2021 – V0.9.9.7
+ podpora pro zvětšení/zmenšení šířky vypočítaných stop
+ přidána podpora pro "falešné" stopy. použijte toto, pokud nemáte žádnou přílohu, ale chcete stopy. stiskněte dvakrát rctrl+numpad2.
* oprava chyb pro přílohy na přílohách
* drobné opravy
2021-12-19 – V0.9.9.6
* opraveny některé chyby v logickém kódu
* trochu upravené zobrazení trati nad tachometrem
2021-12-18 – V0.9.9.5
+ přidáno chování na souvrati. otevřete konfigurační nabídku pro konfiguraci chování na souvrati pro každé vozidlo.
2021-12-16 – V0.9.9.4
* zobrazit číslo skladby, i když jsou vodicí čáry vypnuté
* trochu změněný vzhled zobrazení stopy: #actualtrack -> turnover -> nexttrack
* Číslo další stopy v herním světě je vykresleno zeleně
Poznámka
Doporučuji otevřít konfigurační menu jednou po každé nové verzi modu pomocí "Ctrl + Numpad /" a resetovat do výchozího nastavení.
Co je nového ve verzi 0.9.x?
Za prvé: Vítejte na FS22. Mod funkce z verze FS19 byly všechny převzaty – kromě řazení raketoplánu. Tato funkce byla odstraněna, protože ji hra nyní podporuje.
NOVÁ funkce: asistent stopy ("GPS světlo") a jednoduchý režim "držení směru" ("přichycení ke směru").
Jak funguje Track Assistant?
Vyjeďte na pole se svým vozidlem a nástavcem a zapněte vodicí čáry pomocí RShift+Home.
Umístěte vozidlo rovnoběžně s okrajem pole.
Zapněte asistenta stopy pomocí RCtrl + Numpad 2. Objeví se řada čar představujících stopy.
Nad tachometrem vidíte aktuální číslo stopy, ve které se vaše vozidlo nachází, a vedle něj číslo mezi -5 až +5. Toto číslo udává, o kolik stop se vaše vozidlo otočí, když stisknete tlačítko „turn“. Příklad: Jste na stopě #5 a stiskněte "turn" s hodnotou +1 -> vaše vozidlo vstoupí do stopy #6. Příklad 2: Nacházíte se na stopě #10 a stiskněte "otočte se" s hodnotou -3 -> vaše vozidlo se zařadí do stopy #7.
Stiskněte RCtrl + End pro automatické udržení vozu v aktuální trase. Nyní nemusíte řídit – stačí zrychlit/brzdit nebo zapnout tempomat.
Na konci pole se může vozidlo otočit, pokud stisknete RCtrl + Home. Poznámka: Vozidlo se jednoduše pokusí dojet na novou trať. Není v tom moc inteligentní. Neotáčí se v několika tahech nebo podobně. Prostě to vyzkoušejte a uvidíte, jak to funguje.
Když řídíte, sledování stopy je okamžitě deaktivováno. Pomocí RCtrl + End jej znovu zapnete.
Pokud jste změnili přílohu nebo chcete přerovnat stopy -> RCtrl + Numpad 2.
Souvrať: V konfiguračním menu můžete zapnout/vypnout režim souvratě, nakonfigurovat, co se má stát při dosažení souvrati a nastavit vzdálenost ke konci pole
Mapování klávesnice (lze přemapovat v možnostech hry) / úplný seznam na Github
Ctrl + Numpad / – Otevře konfigurační nabídku. Zde můžete zapnout/vypnout některé funkce a zapnout/vypnout prvky HUD.
RCtrl + End – udrží vozidlo v aktuální trase nebo se přichytí k aktuálnímu směru
RCtrl + Home – Otočení na další stopu nebo otočení směru jízdy o 180°
RShift + Home – zapnutí/vypnutí vodicích čar
RCtrl + Numpad 1 – Zapnutí/vypnutí asistenta sledování
RCtrl + Numpad 2 – Přepočítat rozložení stopy
RCtrl + Numpad 7 – Zapnutí/vypnutí uzávěrky diferenciálu přední nápravy
RCtrl + Numpad 8 – Zapnutí/vypnutí uzávěrky diferenciálu zadní nápravy
RCtrl + Numpad 9 – Změna režimu jízdy (pohon všech kol, RWD/FWD)
LAlt + 1 až 4 – hydraulika přední/zadní zvedání/spouštění, připojená zařízení zapnuta/vypnuta
FAQ
Otázka: Kde je konfigurační soubor?
Odpověď: v [..]DokumentyMy GamesFarmingSimulator2022modSettingsFS22_EnhancedVehicleFS22_EnhancedVehicle_v1.xml
Otázka: Zdá se, že něco není v pořádku s 2WD (=není režim pohonu všech kol).
A: Docela možné. Mod je vázán na herní engine. Někdy si dělá co chce a s přihlédnutím ke všem parametrům jako je rozměr pneumatiky, tření, užitečné zatížení atd. může vozidlo občas dělat podivné skoky a podobně. Aktuálně by to ale měl mít mod rozumně pod kontrolou. Myšlenka funkce je také spíše aktivní uzávěrky všech kol+diferenciálů, takže se dá rozumně rozjet i posrané silo ;-).
Otázka: Nevidím žádnou teplotu motoru ani spotřebu paliva!
Odpověď: Pak jste s největší pravděpodobností účastníkem hry pro více hráčů a nejste hostitelem. Kvůli omezením herního enginu nemůže mod určit a zobrazit hodnoty.
Otázka: Poškození zařízení xyz je vždy 0 %
A: Potom zařízení nepodporuje model poškození a mod nemůže zobrazit nic jiného než 0%.
Majo76 (formely ZhooL) Translations were provided by several contributors