Headland Management v2.2.0.0
Headland Management v2.2.0.0
Správa souvratí pro traktory, polní postřikovače, sekačky a kombajny.
ChangeLog V2.1.0.0:
– Vylepšené načasování jednotlivých pracovních kroků
– Vylepšené ovládání sklízečů brambor a podobných vozidel
– Přidána možnost zvedání: nejprve přední nářadí, potom zadní nářadí
– Automatické řízení na souvrati nyní nezávislé na naváděcím řízení
– Volitelný automatický návrat do režimu pole po otočení
– Přidán vypínač (lShift+lAlt+X)
– Možnost dočasné deaktivace souvraťové automatiky tlačítkem (žádný přednastavený klíč, lze libovolně nastavit v nastavení klíče)
– Upravené zobrazení stavu v HUD vozidla
– Měření vozidla pro přizpůsobení předních/zadních uzlů, pokud je nářadí připojeno nebo odpojeno
– Povolit ruční potlačení akcí ovládaných spouštěčem
– Uložte a obnovte konfiguraci lokálně pro typ nářadí
– Správa souvratí dostupná ve vozidlech mise
V2.1.0.1:
– Místní ukládání a obnovení ve spojení s ručním připojením nyní ovlivňuje pouze příslušný přehrávač a nefunguje globálně
– Opravena konfigurace nastavení tempomatu v režimu na souvrati
V2.1.0.2:
– Oprava pro aktualizaci 1.4/1.4.1, aby se zabránilo ukládání volání lua
V2.2.0.0:
– Přidána podpora pro Mod SpeedControl
– Přidána podpora pro Mod EnhancedVehicle
– Konfigurace povolena pro vozidla s kejdou
– Přidána možnost skrýt informace o klávesové zkratce v nabídce F1
Díky řízení na souvrati lze funkce vozidel kombinovat a aktivovat společně stisknutím tlačítka pro zjednodušení manévrů při otáčení při práci na poli. Všechny funkce lze aktivovat a deaktivovat individuálně pro každé vozidlo prostřednictvím GUI, aby bylo dosaženo ideálního přizpůsobení prováděné práci.
Systém souvraťového managementu musí být před použitím jednou přidán do příslušného vozidla v dílně nebo v dílně jako konfigurace. Cena za to je 3000,-.
Ve vozidle ji lze aktivovat a deaktivovat pomocí Shift-X. Alternativně lze nakonfigurovat různá tlačítka pro aktivaci a deaktivaci. GUI se standardně vyvolává pomocí Shift+Ctrl+X.
Zahrnuté funkce:
– Snižte rychlost (tempomat) a znovu ji zvyšte, znovu aktivujte tempomat, pokud byl dříve aktivní
– Zvedněte spuštěné nářadí a znovu je spusťte
– Otočný pluh, jednostupňový nebo dvoustupňový (přes středovou polohu)
– Zvedněte a vyměňte hřebenové značky
– Ovládání krabího řízení
– Odpojte a znovu zapněte pomocný náhon(y) a hydrauliku
– Pípnutí při aktivaci řízení na souvrati
– Spínač On/Off: Headland Management lze zapnout a vypnout. To zabraňuje náhodnému spuštění během přesunu na cílové pole a zlepšuje bezpečnost silničního provozu.
– Souvraťová automatika: Aktivace souvraťového režimu automaticky při dosažení souvrati. Volitelný návrat do režimu pole po dokončení otočky o 180°.
Pokud je přítomen VCA Mod (FS22_VehicleControlAddon):
– Deaktivujte a znovu aktivujte navádění trasy GPS
– Vypněte a znovu zapněte aktivní uzávěrky diferenciálů
– Spusťte funkci otáčení VCA, volitelně přepněte směr otáčení
Pokud je k dispozici naváděcí řízení (FS22_guidanceSteering):
– Deaktivujte a znovu aktivujte navádění GPS
Pokud je k dispozici SpeedControl (FS22_SpeedControl:
– Nastavení rychlosti je také možné změnou úrovně tempomatu
Pokud je přítomen EnhancedVehicle (FS22_EnhancedVehicle):
– Deaktivujte a znovu aktivujte navádění GPS, volitelně se spuštěním funkce automatického otáčení
– Uvolněte a resetujte aktivní uzávěrky diferenciálů
– Pokud je aktivována, použijte detekci souvratě EV
Jason06 / Glowins Modschmiede