International Harvester 300 Modpack v1.0.0.0





International Harvester 300 Modpack v1.0.0.0
Farmall 300 měl velké boty, které bylo třeba vyplnit. International Harvester prodal neuvěřitelných 390 000 předchůdce Farmall 300, Farmall H, během výrobní série, která začala v roce 1939 a skončila v roce 1953 představením Super H. Ačkoli všechny Farmallův dopis Traktory -série byly úspěšné, H byl skutečně traktor správné velikosti a ten, který bezpečně umístil Farmall na vrchol hromady. Všechny traktory Farmall série letter sdílely krásný kosmetický design Raymonda Loewyho s aerodynamickou kapotou a palivovou nádrží.
Navíc byly všechny traktory představeny s logem IH, které navrhl Loewy: červeným malým písmenem I uprostřed černého velkého H. Tečka nad písmenem I měla představovat hlavu řidiče nahlížejícího přes kapotu Farmall. . Černé svislé sloupce H představovaly pneumatiky traktoru při čelním pohledu. To se nyní stalo předmětem sběratelské legendy o traktorech. Kde tedy zůstává osvědčený International 300 Utility, jako je náš traktor?
Před 300 Utility se International soustředil na výrobu řádkových traktorů s nyní slavnou konfigurací tříkolek. Ale tato nová 300 by umožnila výrobci traktorů proniknout na trh, na který nebyl zaměřen, a umožnila by mu konkurovat v přímém souboji s traktory Ford řady 800 a 900 a také s Oliverovým Super 55. světlá výška a 75palcový rozvor s krátkými převisy z něj činí stabilní a ovladatelný, ideální pro různé drobné práce, včetně sečení. Dobrou zprávou o 300 je, že pokud máte rádi Farmall H, pak budete milovat 300. Benzínový motor 300 měl jen 169 cu.in. verze Super H 164 cu.in. řadový čtyřválec.
S vrtáním a zdvihem 3,56 x 4,25 palce a kompresním poměrem 6,6:1 produkoval asi 40 koní na řemenici s maximálním hodnocením 2 000 ot./min.
Motor spalující LP měl vyšší kompresní poměr 8,75:1, ale maximální otáčky klesly na 1750. Třístovky byly k dispozici s rychlým zdvihem International Harvester's Fast Hitch, díky kterému byla výměna nářadí rychlejší a snadnější pro obsluhu. 300 mohla být také vybavena aktivním PTO a IH zesilovačem točivého momentu – shlukem převodových stupňů se spojkou, která rozděluje každý rychlostní stupeň, což umožňuje obsluze provést rychlé podřazení, aby rychle získal otáčky nebo poskytl nějaké další brzdění motorem. Se zesilovačem točivého momentu na přání měla 300 10 rychlostních stupňů vpřed a dva vzad; bez ní měl traktor pět rychlostních stupňů vpřed a jeden vzad. Ať tak či onak, maximální rychlost 300 byla 15,4 mph, ale traktory T/A mohly při použití nejnižší rychlosti šťourat při nízké rychlosti 1,6 mph. V roce 1957 drobné kosmetické změny a nová čísla modelů aktualizovaly osvědčenou řadu International. Z 300 se stala 350 a k dispozici byl dieselový motor vyráběný společností Continental.
Dnes je toho mnoho, co by se líbilo číslovaným traktorům International Harvester z 50. let 20. století, jako je International-Harvester 300 z let 1954-1956. Díly a informace jsou široce dostupné a věřící Farmall vždy rychle přivítají nového člena do skupiny. International 300 v reprezentativním stavu, počítejte s tím, že zaplatíte více než 1 500 – 3 000 USD – ačkoli jako u téměř každého sběratelského zemědělského vybavení hodnoty pouze rostou.
Kredity:PattonM47/KaosKnite/TSL