Kurz AD pro Riverbend Springs V1.0.0.0
Kurz AD pro Riverbend Springs V1.0.0.0
Síť tras AutoDrive pro mapu „Riverbend Springs“ z LS25 (anglická verze uvnitř!)
Hlavní silnice a některé vedlejší cesty byly generovány AD z křivek, ale optimalizovány námi. Zbytek sítě tras jsme kompletně vytvořili my, i když jsme některé trasy smazali, protože byly zbytečné nebo nesjízdné.
Byl testován s různými vozidly (viz AD-Testkolonne.png), ale do některých výrobních a nákupních/prodejních míst se lze dostat pouze se středně velkým vybavením, takže toto doporučujeme pro celou mapu.
Přes všechny testovací jízdy se stále může stát, že na tom či onom místě 100% nesedne.
Dejte nám o tom prosím vědět, abychom to mohli opravit nebo opravit sami.
Bylo implementováno následující:
– všechny (nezbytné) silnice a polní cesty a také všechny související křižovatky a křižovatky včetně pravidel přednosti v jízdě
– hlavní farma včetně sila, pastviny, zdroje vody a různých parkovacích míst
– všechny vedlejší farmy (statek a jakákoli existující sila a výroby)
– všechny výrobny i výkupní a prodejní místa
– všechna sila na vápno (nákup vápna a hnojiva, žádné osivo!)
– veškeré stavební projekty
– BGA včetně obou bunkrů
– všechna pole včetně rybářských vlasců
– prodejci vozidel a čerpací stanice
– trajekty mají pouze jeden cíl na každé straně řeky, protože musí být ovládány ručně
Trvání:
– cca. 75 hodin na implementaci (rozděleno mezi 2 osoby)
– cca. 35 hodin na testování
Poznámka:
– příslušná nastavení vozidla již byla standardně uložena v konfiguraci. Můžete je přenést do stávajících vozidel pomocí tlačítka „Obnovit“.
Jinak: aktivujte složku, výška kolize nad zemí na 0,75 m, detekce kolize na „Ano“, max. vzdálenost sila do 25m, výjezd z pole nejblíže, max. objížďka na 200 m
– jednoduše zkopírujte soubor „AutoDrive_config.xml“ do příslušné uložené hry pod „DocumentsMy GamesFarmingSimulator2025“
Zkratky pro cílové body:
Anl. = dodávka, vykládka
Ent. = odvoz, sběr
Doufáme, že se vám náš kurz bude líbit.
Kredity:Iwan1803