Materiálový procesor v1.3.2.0


Materiálový procesor v1.3.2.0
Verze 1.3.2.0
Opraven problém, kdy vykládání do země generovalo příliš mnoho materiálu.
Specializace vozidel pro zpracování materiálových vstupů a výstupů. Tento mod umožňuje ostatním modderům používat nové funkce.
Při distribuci tohoto modu prosím vždy uveďte tyto informace.
A NENAHRÁVEJTE HO NA ŽÁDNÉ SLUŽBY PRO NAHRÁVÁNÍ PENĚZ.
TENTO KÓD JE K DISPOZICI KAŽDÉMU ZDARMA A MŮŽETE HO POUŽÍVAT
UČIT SE, FORKOVAT A ŠÍŘIT ZNALOSTI.
Specializace vozidel
Zpracovatel materiálu
Specializace, která přidává funkce pro zpracování vstupních typů výplní na výstupní typy výplní.
Vozidla mohou také vykládat z více plnicích jednotek současně pomocí vlastních vykládacích uzlů.
Více konfigurací lze nastavit v XML a upravovat pomocí herního grafického rozhraní.
Detaily a příklady implementace: docs/INDEX.md
Rozšíření FillUnit
Použijte další funkce specializace FillUnit v základní hře k přehrávání zvukových efektů a přepínání změn objektů na základě úrovně naplnění.
Detaily a příklady implementace: docs/FILLUNIT_EXTENSION.md
Stažení a instalace
Stáhněte si nejnovější soubor FS25_0_MaterialProcessor.zip a zkopírujte/přesuňte jej do složky s mody ve vaší hře FS25.
Vícehráčský režim
Multiplayer je plně podporován.
-
