Nastavení výšky terénu V1.0.0.3








Nastavení výšky terénu V1.0.0.3
Pro správnou funkci modu je potřeba nastavit hodnotu maxHeight="0.7" v souboru "mapEU.i3d" umístěném na /Farming Simulator 25/data/maps/mapEU-AS-US nebo v souboru vaší modifikované mapy.
V souboru "mapEU.i3d" potřebujete následující řádek:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="75" blendOutDistance="5" maxHeight="0,7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
Uklouznutí v dešti – vozidla ztrácejí trakci a na mokré trávě a blátě mohou dostat smyk.
Hluboké vyjeté koleje – těžká technika zanechává znatelné stopy, zvláště v měkké půdě po dešti.
Uvíznutí v blátě – jízda na mokré půdě s úzkými pneumatikami zvyšuje možnost uvíznutí.
Měnící se odpor – různé povrchy (asfalt, tráva, bláto) ovlivňují ovladatelnost a spotřebu paliva.
Dynamické úpravy parametrů – mod automaticky reaguje na změny počasí a povrchu.
V1.0.0.3
– Různé typy pneumatik vyvíjejí různou míru tlaku na zem, což je třeba vzít v úvahu při těžké práci.
– Odstraněno klouzání na trávě a polních cestách, protože to bylo sotva patrné.
– Odstraněn aquaplaning.
– Přidány vizuální změny na zemi. To má však nevýhodu – při práci s pluhem si toho všimnete.
– Kód byl mírně přepsán a nyní, aby správně fungoval, si prosím přečtěte záhlaví modu.
Erata