Nastavení výšky terénu V1.0.0.5





Nastavení výšky terénu V1.0.0.5
Pro správnou funkci modu je potřeba nastavit hodnotu maxheight = "0.7" v souboru "mape.i3D" umístěném na / Farming Simulator 25 / Data / Maps / Mapeu-Sas nebo v souboru vaší módní karty.
V souboru „Mapeu.i3d“ potřebujete následující řádek:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0,7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
– Skluzavka v dešti – vozidla ztrácejí chuť a mohou shazovat mokrou trávu a nečistoty.
– Hluboké vyjeté koleje – těžké listí stroje je patrné zejména v měkké půdě po dešti.
– Půst v blátě – jízda na vlhké půdě s úzkými pneumatikami zvyšuje pravděpodobnost uvíznutí.
– Dynamické nastavení parametrů – mod automaticky reaguje na změny počasí a povrchu.
V1.0.0.5
– Malá aktualizace: Přidána doba sušení půdy po dešti, aktuálně 7-10 minut času na úplné vyschnutí půdy
Erata