Oprava barev shaderů V1.0.0.0




Oprava barev shaderů V1.0.0.0
Oprava barev shaderů ve FS22 – obnovuje úpravy barev pro vozidla s podporou vehicleShader ve FS25 z fs22
Vývojáři hry Farming Simulator 25 představili nový systém pro lakování vozidel. V tomto novém systému již nejsou podporovány parametry shaderů používané dříve ve FS22 (jako colorMat0, colorMat1 atd.).
Tato modifikace obnovuje možnost použití parametrů pro malování vozidel, které se spoléhají na shader fs22support.
Aktualizovaná verze souboru vehicleShader.xml s opravami chyb je součástí archivu modu. Tento soubor můžete zkopírovat do archivu vašeho modu a ručně na něj odkazovat ve vašich souborech .i3d.
Odkaz na Kirovets s podporou změny barev přidanou touto modem:
https://farmingsimulator25mods.com/k7-mct-v1-0/
Schéma XML je velmi podobné tomu, které bylo použito v FS22 (a FS19).
Příklad: blok <baseMaterial>
<základníMateriál>
<material name="JEDINEČNÝ NÁZEV SLOTU" baseNode="CESTA K UZLU NEBO ID I3DMAPPINGS">
<shaderParameter name="colorMat0" /> <!– Vypište všechny parametry shaderu, které chcete upravit (colorMat0, colorMat1 a další) –>
<název_shaderParameteru="colorMat1" />
</material>
</baseMaterial>Příklad: Konfigurace barev
<konfigurace materiálů návrhu>
<material materialSlotName="NÁZEV SLOTU Z BASEMATERIAL" shaderParameter="PARAMETR SHADERU Z BASEMATERIAL (např. colorMat0)"/>
<baseMaterialConfiguration name="NÁZEV KONFIGURACE BAREV" color="RGB" material="BARVA MATERIÁL (0 = Natřený kov, 1 = Natřený plast atd.)"/>
</designMaterialConfigurations>
Příklad: Konfigurace návrhu
Kredity:<konfigurace_designu>
<konfigurace_designu>
<material materialSlotName="NÁZEV SLOTU Z BASEMATERIAL" shaderParameter="PARAMETR SHADERU Z BASEMATERIAL (např. colorMat0)">
<colorScale value="RGB" material="BARVA MATERIÁL (0 = Natřený kov, 1 = Natřený plast atd.)"/>
</material>
</designConfiguration>
</designConfigurations>
Average Enjoyer