Peugeot 205 T16 Series 200 v1.0.0.1








Peugeot 205 T16 Series 200 v1.0.0.1
V roce 1983 Peugeot šel naplno a představil 205, sakra číslo, které by mělo značce Sochaux umožnit dostat se z finanční zajeté koleje, ve které se ocitla.
v1.0.0.1
Korekce okna
Převzetí Chrysler Europe a uvedení značky Talbot zatížilo účty a sortiment spíše stárne. 205, urozený vůz, tedy bude muset zastávat roli bílého rytíře pro Peugeot, na pokraji bankrotu. Aby Peugeot uspěl ve svém komerčním převratu, rozhodl se obnovit svou image v konkurenci s modelem blízkým nové 205, alespoň vizuálně. Proto je soutěžní verze 205 představena současně s malou produkční lvicí: slavná 205 Turbo 16.
Peugeot se rozhodl vypořádat se s mistrovstvím světa v rallye a vyzvat Audi Quatro ve skupině B. K tomu však předpisy vyžadují stavbu nejméně 200 exemplářů civilní verze. 205 Turbo 16 známý jako „řada 200“, dostupný pouze v šedé barvě „Winchester“, s červeným a bílým lemováním na bocích.
Turbo 16 již nemá mnoho společného s „civilní“ 205, kromě obecné řady. T16 má pohon všech čtyř kol, zatímco 4válec XU o objemu 1,8 litru a výkonu 200 koní získaný díky turbu je umístěn v zadní části vozu a odsuzuje tak zadní sedadla.
I přes svůj marketing máme blíže k soutěžnímu vozu, který bude vyhrávat četné rallye a rallye nájezdy, než ke GTI, které začíná přitahovat fanoušky malých sportovních vozů. Turbo 16 se vyrábí v Poitou-Charente výrobcem karoserií Heuliez (nástavba) a Peugeot Talbot Sport v Boulogne (montáž), 219 exemplářů. S hmotností 1105 kg je těch 200 koní trochu těsných, zejména proto, že ovládání je královské.
Někteří zákazníci se také rozhodnou pro sadu PTS (Peugeot Talbot Sport) zvyšující výkon na 300 koní, téměř stejně jako konkurenční verze.
Existuje také v perleťově bílé, která připomíná tovární vozy přihlášené do mistrovství světa v rally. Perleťově bílá tam byla čtyři vyhrazena pro klíčové postavy v programu Peugeot ve skupině B: Jean Todt, ředitel Peugeot-Talbot Sport, Jean Boillot, generální ředitel Automobiles Peugeot, a André de Cortanze, zodpovědný za vývoj podvozku tohoto slavného 205, která se zapsala do historie moderních rally. Čtvrté místo získal francouzský závodník Didier Pironin.
tento mod nemá mnoho barevných možností, nemá mnoho možností, ale odpovídá realitě, protože byl upraven skutečným automobilovým nadšencem pro skutečné automobilové nadšence.
Obsah modu:
Interaktivní ovládání
Volba mezi Winchester šedou nebo perleťově bílou jako irl
Volba motoru mezi normálním t16 nebo sadou pts
DR3RS MyGameSteam