Převodovka Realism Addon V0.9.0.2
Převodovka Realism Addon V0.9.0.2
Převodovka RealismAddon pro FS25 – konvertovaná a aktualizovaná – opravující vše kolem přenosů Giants se nepovedlo.
Jsme zpět ve FS25! Bohužel Giants neopravili žádný z problémů týkajících se manuálních převodovek a spojky, takže tento Mod je stále potřebný pro každého a každého, kdo si hraje s manuálním nebo manuálním nastavením spojky ve FS25. Zvláště pokud hrajete se skutečným řazením a pedály.
Cílem tohoto modu je opravit všechny velké i malé problémy s realismem, které mají hráči s výchozími přenosy Farm Sim. Toto je nyní opět BETA verze – hraji si s ní asi 2-3 týdny, což je jedna z prvních věcí, které jsem převedl. Taky jsem přidal a aktualizoval a opravil pár věcí oproti FS22, jinak to hlavně funguje stejně jako ve FS22. Níže mám seznam změn mezi FS22 a FS25. Cílem je tentokrát skutečně vydat tento Mod jako Beta, což jsem ve FS22 nikdy neudělal, jednoduše ne proto, že by nefungoval správně, ale protože jsem vždy měl nápady a věci, které jsem chtěl přidat nebo vylepšit, ale nikdy jsem se k tomu nedostal. Takže si myslím, že prozatím jsou funkce konečné – alespoň pro první finální verzi. Vše, co musím udělat, je opravit případné chyby.
Změny mezi FS22 a FS25
přidána funkce parkovací/ruční brzda. Protože v době převodu nebyly žádné jiné mody s touto funkcí, bylo nutné ji přidat. Jakmile je EnhancedVehicle nyní uvolněno, parkovací brzda EV by měla znovu fungovat a parkovací brzda REA-GB se sama deaktivuje. Pokud nepoužíváte EV, musíte nastavit klíče pro parkovací brzdu REA GB
přidána podpora XML pro změnu nastavení převodovky vozidla v základní hře (aktuálně jsou zahrnuty John Deere 3650, Zetor Proxima 120HD, Zetor Forterra HSX140 a Zetor Crystal, další budou přidány později)
opravená synchronizace MP, kdy převody řazené pomocí řadicí páky byly synchronizovány pouze do převodu 7, takže všechna vozidla s H/L Gears v jednom nelze hrát
Seznam funkcí FS25
odstraňuje veškeré nepřirozené/automatické brzdění, pouze přidává zpět brzdění motorem v závislosti na převodovém poměru
přidat regulaci konstantních otáček (vozidlo pojede na volnoběh a to nejen při sešlápnutí plynového pedálu)
lineární plynový pedál (50% plynový pedál znamená 50% otáčky, nikoli 80-90% jako u Giants Default, kde pedál je akcelerační pedál, nikoli plynový pedál)
skutečné fyzické otáčky všude (to znamená, že kola, zvuk, vizuální (Hud), otáčky motoru jsou všechny synchronizované a stejné – výchozí Giants je, že zvuk/vizuální otáčky jsou zcela oddělené od skutečného fyzikálního výpočtu)
přidán správný výpočet spojky, který umožňuje prokluzování spojky a správný pocit ze spojky
přidán ruční plyn (nezvyšuje automaticky otáčky při zapnutí PTO)
odstraněný umělý pokles otáček pokaždé, když je plyn zvednut a znovu zasažen (obři uměle snížili zvuk/vizuální otáčky o přibližně 200 ot./min pokaždé, když sestoupíte a dáte plyn, i když je to pouhá sekunda)
demontujte automatickou plnou brzdu při spojování zpátečky chyba
přidána podpora pro řazení os pro FPS převodovky
přidána ruční brzda
přidána podpora pro druhou sadu skupin, takže lze simulovat obvyklá zařízení Gears, skupiny a druhou skupinu. (například Gears, R, L, H Group a L / H Powershift) Vstupy je třeba nakonfigurovat, ve výchozím nastavení není nic nastaveno
modelleicher