Real Dirt Color v1.2.7.0
Real Dirt Color v1.2.7.0
Protokol změn 1.2.7.0:
Mud Color může použít hodnotu vlhkosti pole modu "Mud System" k udržení barvy bláta, dokud pole nevyschne.
Protokol změn 1.0.0.1:
Opravené chyby způsobené kódem detekce jazyka.
Protokol změn 1.0.0.2:
Opraveno: Vozidla, která deaktivovala skutečnou barvu špíny, způsobila chybu.
Protokol změn 1.0.1.2:
Opraveno: Textové soubory ReadMe brání použití modu na vyhrazených serverech.
Protokol změn 1.2.5.0:
Opraveno: Nezávislé barvy kol nyní fungují pro všechny klienty v multiplayeru.
Opraveno: Barvy špíny vozidel se nyní synchronizují pro všechny klienty při připojení ke hře v režimu pro více hráčů.
Poznámka: Samostatný mod "Real Dirt Color Tracks" nyní pracuje s nezávislými barvami kol v multiplayeru.
Protokol změn 1.2.5.2:
Opraveno: Chyba pro více hráčů při používání vozidel, která nepodporují Real Dirt Color.
Real Dirt Color mění barvu špíny všech vozidel/nářadí na okolní prostředí.
10 barevných variant včetně: hnědá špína, hnědé bláto, červená špína, červené bláto, tráva, plevy, hnůj, kejda, vápno a sníh.
Barvy se mísí tam a zpět pomocí proměnné rychlosti.
2 režimy dostupné prostřednictvím souboru nastavení xml: "Jednoduchý režim" a "Režim nezávislého kola".
Vyladitelná rychlost změny barvy.
Možnosti/informace o úpravě najdete v souborech ve složce „modSettings“ vaší hry.
Kompletně revidováno pro FS22.
ViperGTS96