Real Vehicle Breakdowns BETA v0.8.5.0
Real Vehicle Breakdowns BETA v0.8.5.0
Protokol změn 0.8.5.0:
– Přidána ikona poruch HUD vozidla
– Problémy s githubem č. 10 – Náhodně se objeví okno se zprávou "Mechanik nemůže opravit toto vozidlo, navštivte službu RVB" – Konflikty v průběhu kurzu
– Problémy s githubem #11 – Indikátor teploty nefunguje
– Problémy s githubem #13 – Mnoho poruch
– Problémy s githubem#18 – Nesprávný text polohy paliva v HUD – Doufám, že už je to dobré
– Přidána obtížnost poruchy vozidla
– Přidány holandské, polské překlady
– Spoustu dalších věcí 🙂
Díky této úpravě dojde k poruše součástí vozidla.
Poruchy se vyskytují nahodile, čím horší je vozidlo, čím je starší a čím více provozních hodin má najeto, tím častěji může dojít k poruchám.
Systém hlídá provozní teplotu vozidla, pokud je motor stále příliš studený, může dojít k poškození vozidla.
Po nastartování vozidla, pokud provozní teplota motoru ještě nedosáhla teploty nad 30 °C, dojde k poškození vozidla, toto lze sledovat na informační liště poškození.
V tuto chvíli ještě není upřesněno, zda v takovém případě dojde pouze k poškození motoru nebo součástí k motoru patřících.
Mod je aktuálně sdílen v beta verzi.
Pro výpočet nákladů na servis a opravy vozidla je zohledněna pořizovací cena a stáří vozidla.
Musím to vyzkoušet, abych mohl udělat nějaké jemné úpravy.
Otevírání skutečných poruch vozidel (RVB) – kombinace kláves „levý Alt + w“ (výchozí)
Seznam poruch:
Chyba termostatu, může být dvou typů
1. Přehřátí termostatu, v tomto případě je provozní teplota příliš vysoká, vozidlo je poškozeno a spotřeba paliva se zvyšuje.
2. Přechlazení termostatu, v tomto případě kolísá provozní teplota, zvyšuje se spotřeba paliva.
3. Všechna přední a zadní světla jsou nefunkční, takto jsem aktuálně vytvořil generování chyb. V případě této chyby jsou funkční blinkry a výstražná světla.
4. Žhavicí svíčka, v tomto případě se zvyšuje spotřeba paliva a motor se obtížněji startuje.
5. Motorek stěračů čelního skla, v tomto případě se lišty stěračů nepohybují. Je možné, že to v budoucnu způsobí další chyby.
6. Generátor, v tomto případě není akumulátor vozidla dobíjen, může se tedy vybít a motor nelze nastartovat.
7. Chyba motoru, v tomto případě motor nenastartuje.
8. Samostartér, v tomto případě se motor obtížněji startuje nebo nejde nastartovat vůbec.
9. Baterie, v tomto případě se motor obtížněji startuje nebo nejde nastartovat vůbec.
10. Servisní interval, v tomto případě, pokud je ve vozidle hodnota větší než nastavený servisní interval, dojde k poškození vozidla.
Příčiny vybití baterie:
a) vypnuli jste motor vozidla, ale nezhasli světla, čím více světel svítí, tím rychleji se vybíjí baterie
b) v důsledku poruchy generátoru se baterie nenabíjí
Baterii lze nabíjet v dílně.
Když motor běží a generátor je v provozu, baterie se postupně nabíjí.
V menu RVB je možné zvolit, jak často musí být vozidla servisována.
Cena opravy se počítá z pořizovací hodnoty vozidla, později se může změnit v rozsahu, v jakém je stanovena minimální cena opravy. Protože existují vozidla, která vývojáři nacenili velmi levně.
Systém zatím nezahrnuje hodinové sazby oprav.
MathiasHun