Real Vehicle Breakdowns BETA v0.8.8.0
Real Vehicle Breakdowns BETA v0.8.8.0
Smažte starou verzi, abyste předešli chybám
Protokol změn 0.8.8.0:
– Přidána konfigurace vozidla
– Přidáno přelakování vozidla
– problémy s githubem #50
– problémy s githubem#67
– problémy s githubem#68
– problémy s githubem#70
– problémy s githubem#71
– problémy s githubem#72
Možná ještě víc
Díky této úpravě dojde k poruše součástí vozidla.
Díly byly nastaveny na provozní hodiny, například termostat se porouchá po 150 hodinách.
Systém hlídá provozní teplotu vozidla, pokud je motor stále příliš studený, může dojít k poškození vozidla.
Po nastartování vozidla, pokud provozní teplota motoru ještě nedosáhla teploty nad 30 °C, dojde k poškození vozidla, toto lze sledovat na informační liště poškození.
V tuto chvíli ještě není upřesněno, zda v takovém případě dojde pouze k poškození motoru nebo součástí k motoru patřících.
Mod je aktuálně sdílen v beta verzi.
Pro výpočet nákladů na servis a opravy vozidla je zohledněna pořizovací cena a stáří vozidla.
Musím to vyzkoušet, abych mohl udělat nějaké jemné úpravy.
Otevírání skutečných poruch vozidel (RVB) – kombinace kláves „levý Alt + w“ (výchozí)
Seznam poruch:
Chyba termostatu, může být dvou typů
1. Přehřátí termostatu, v tomto případě je provozní teplota příliš vysoká, vozidlo je poškozeno a spotřeba paliva se zvyšuje.
2. Přechlazení termostatu, v tomto případě kolísá provozní teplota, zvyšuje se spotřeba paliva.
3. Všechna přední a zadní světla jsou nefunkční, takto jsem aktuálně vytvořil generování chyb. V případě této chyby jsou funkční blinkry a výstražná světla.
4. Žhavicí svíčka, v tomto případě se zvyšuje spotřeba paliva a motor se obtížněji startuje.
5. Motorek stěračů čelního skla, v tomto případě se lišty stěračů nepohybují. Je možné, že v budoucnu způsobí další chyby.
6. Generátor, v tomto případě není akumulátor vozidla dobíjen, může se tedy vybít a motor nelze nastartovat.
7. Chyba motoru, v tomto případě lze motor nastartovat a max. rychlost 7 km/h.
8. Samostartér, v tomto případě se motor obtížněji startuje nebo nejde nastartovat vůbec.
9. Baterie, v tomto případě se motor obtížněji startuje nebo nejde nastartovat vůbec.
10. Servisní interval, v tomto případě, pokud je ve vozidle hodnota větší než nastavený servisní interval, dojde k poškození vozidla.
Příčiny vybití baterie:
a) vypnuli jste motor vozidla, ale nezhasli světla, čím více světel svítí, tím rychleji se vybíjí baterie
b) v důsledku poruchy generátoru se baterie nenabíjí
Baterii lze nabíjet v dílně.
Když motor běží a generátor je v provozu, baterie se postupně nabíjí.
V menu RVB je možné zvolit, jak často musí být vozidla servisována.
Cena opravy se počítá z pořizovací hodnoty vozidla, později se může změnit do té míry, že bude stanovena minimální cena opravy. Protože existují vozidla, která vývojáři nacenili velmi levně.
Systém zatím nezahrnuje hodinové sazby oprav.
MathiasHun