Realistické počasí V1.0.0.0







Realistické počasí V1.0.0.0
Revize meteorologického systému se zaměřením hlavně na sníh.
Vlastnosti:
– Přidává 3 nové "katastrofické" počasí, vánice, sucha a extrémně hustou mlhu
– Rozšiřuje informační displej v pravém horním rohu, přidává informace o teplotě, nadcházejících katastrofách a předpovídaném množství sněhu
– Přidá mechaniku vlhkosti na pole; každý typ plodiny má ideální rozsah vlhkosti, přičemž uvnitř tohoto rozsahu se zvyšuje výnos sklizně
– Vlhkost se neustále mění v závislosti na slunečním záření, teplotě a srážkách
– Plodiny s extrémně nízkou vlhkostí uschnou
– Kroupy nyní způsobí poškození a opotřebení vozidel ponechaných venku
– Fyzika kol se výrazně změnila
– Maximální množství sněhu bylo zdvojnásobeno
– Hospodářská zvířata zanechají "stopy" v hlubokém sněhu (pouze u špičkových systémů)
vánice:
– Vánice jsou vzácné události, které během krátké doby způsobí výrazné sněžení a způsobí až 1 metr vysoký sníh
– Teplota během vánic může klesnout až na -15 stupňů Celsia
– Sníh pravděpodobně zůstane mnohem déle
sucha:
– Sucho má za následek extrémní horko, které povede k rychlé ztrátě vlhkosti na polích
Mlha:
– Při extrémně nízké viditelnosti po dobu až 14 hodin se mohou objevit extrémně husté mlhy
Fyzika kola:
– Tření pro všechny typy kol bylo změněno tak, aby bylo mnohem realističtější
– Tření se nyní sníží realističtěji na základě stavu vozovky a vozidla, včetně hmotnosti vozidla, množství sněhu a vlhkosti sněhu
– Doba brzdění je nyní závislá na tření a počtu kol; nižší tření bude mít za následek delší brzdné časy, zatímco více kol má za následek rychlejší časy
– Kola budou postupně ničit sníh realističtěji, na základě hmotnosti, kterou kolo nese, množství sněhu a vlhkosti sněhu
– Těžší vozidla se potopí ve sněhu mnohem více než lehčí vozidla; potopená vozidla mohou zcela uváznout
– Řízení aut a těžké techniky v hustém sněhu bude v důsledku toho téměř nemožné, jsou vyžadována specifická vozidla, jako jsou vozidla s pásy
Arrow