Realistické počasí V1.1.0.1








Realistické počasí V1.1.0.1
Revize meteorologického systému se zaměřením hlavně na sníh.
Vlastnosti:
– Přidává 3 nové "katastrofické" počasí, vánice, sucha a extrémně hustou mlhu
– Nový systém zvlhčování trávy, který časem vysuší obracenou trávu na seno
– Rozšiřuje informační displej v pravém horním rohu, přidává informace o teplotě, nadcházejících katastrofách a předpovídaném množství sněhu
– Přidá mechaniku vlhkosti na pole; každý typ plodiny má ideální rozsah vlhkosti, přičemž uvnitř tohoto rozsahu se zvyšuje výnos sklizně
– Vlhkost se neustále mění v závislosti na slunečním záření, teplotě a srážkách
– Plodiny s extrémně nízkou vlhkostí uschnou
– Kroupy nyní způsobí poškození a opotřebení vozidel ponechaných venku
– Fyzika kol se výrazně změnila
– Maximální množství sněhu bylo zdvojnásobeno
– Hospodářská zvířata zanechají "stopy" v hlubokém sněhu (pouze u špičkových systémů)
vánice:
– Vánice jsou vzácné události, které během krátké doby způsobí výrazné sněžení a způsobí až 1 metr vysoký sníh
– Teplota během vánic může klesnout až na -15 stupňů Celsia
– Sníh pravděpodobně zůstane mnohem déle
– Sucha: Sucha mají za následek extrémní horko, které povede k rychlé ztrátě vlhkosti na polích
– Mlha: Při extrémně nízké viditelnosti po dobu až 14 hodin se mohou objevit extrémně husté mlhy
Fyzika kola:
– Tření pro všechny typy kol bylo změněno tak, aby bylo mnohem realističtější
– Tření se nyní sníží realističtěji na základě stavu vozovky a vozidla, včetně hmotnosti vozidla, množství sněhu a vlhkosti sněhu
– Doba brzdění je nyní závislá na tření a počtu kol; nižší tření bude mít za následek delší brzdné časy, zatímco více kol má za následek rychlejší časy
– Kola budou postupně ničit sníh realističtěji, na základě hmotnosti, kterou kolo nese, množství sněhu a vlhkosti sněhu
– Těžší vozidla se potopí ve sněhu mnohem více než lehčí vozidla; potopená vozidla mohou zcela uváznout
– Řízení aut a těžké techniky v hustém sněhu bude v důsledku toho téměř nemožné, jsou vyžadována specifická vozidla, jako jsou vozidla s pásy
Systém zvlhčování trávy:
– Po obracení posekané trávy časem podle vlhkosti uschne na seno
– Obracená tráva má svůj vlastní individuální obsah vlhkosti na základě vlhkosti pole v době sečení
– Obracená tráva získá/ztratí vlhkost jinou rychlostí než pole
– Nový informační box při stání na obracené trávě, zobrazující její vlhkost, požadovanou vlhkost a zda je třeba ji obrousit (momentálně vypnuto na MP)
– Mějte prosím na paměti, že tato funkce ve svém současném stavu může způsobit zpoždění na systémech nižší třídy nebo na extrémně velkých polích
V1.1.0.1
– Opravené zakázání přetížení
– Opraveno mizení kontextového tlačítka zavlažování po opuštění vozidla
– Opravené spuštění zavlažování stisknutím příslušného tlačítka ve vozidle
– Vylepšené náklady na zavlažování a množství
Arrow