Realistické teploty – Horní USA V1.0.0.0






Realistické teploty – Horní USA V1.0.0.0
v1.0 – Nyní s vlastními kalendáři plodin!
Přináším vám Realistické teploty – Horní USA, aktualizaci pro druhý díl série skriptů pro FS25, která umožní realističtější a rozmanitější teploty v závislosti na regionu, ve kterém hrajete.
Zahrnuté regiony jsou severozápad USA, sever USA a severovýchod USA, snímky obrazovky jsou v tomto pořadí.
Například, pokud chcete začít hru s mapou Dakota, nainstalujete soubor Northern-USA a poté spusťte hru s danou mapou.
Mějte na paměti, že pokud nemáte meteorologickou stanici (jako je na obrázku), vaše předpovědi nebudou zcela přesné. Můžete si ji koupit v nabídce Konstrukce v části Nástroje. Existuje také několik modifikací pro větší rozmanitost.
Tento mod také umožňuje déšť/sníh/krupobití ve více ročních obdobích, v závislosti na regionu.
Musí mít nainstalovanou aplikaci Realistické počasí.
Podrobnější pokyny k instalaci v souboru readme. Přečtěte si prosím!
Přijímám žádosti! Stále zkoumám, zda existuje způsob, jak změnit měsíce pro roční období v Jižní Americe!
Instruktážní instalační video od WelshSimFarmer!
Jak se to vyrábí
Pro první beta verzi každého regionu jsem si vybral tři města, která jsou v zemi/regionu od sebe vzdálena, a zaznamenal jsem si maximální a minimální teploty za poslední tři roky. Poté jsem vzal průměry a použil je k překonfigurování nastavení teploty v souboru environment.xml. To mi pro každý region trvá asi hodinu.
Pro druhou beta verzi každého regionu vezmu tato tři města a zaznamenám počet dní s každým typem srážek a z toho pak vypočítám počet dní bez srážek. Poté použiji vzorec pro vážení, který jsem sestavil, a průměry, které jsem získal ze zaznamenání informací, k výpočtu váhy pro Slunce, Oblačnost, Déšť, Sníh, Kroupy atd.
Pro první stabilní verzi každého regionu používám Google k nalezení ročních období pro každou plodinu v regionu, na kterém pracuji. Jakmile jsou všechny informace zaznamenány, upravím XML soubory jednotlivých plodin tak, aby to odrážely. To mi pro každý region trvá asi dvě až tři hodiny.
Chtěl jsem tohle přidat ke každému modu, aby lidé věděli, že tohle nevymýšlím jen tak z nebe 😉
V1.0.0.0
– Přidány vlastní kalendáře plodin pro každý region
Požadované mody:
Realistické počasí
GFSMods, WelshSimFarmer
