Realistický hospodářský zvěř v1.0.1.0






Realistický hospodářský zvěř v1.0.1.0
Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem ke své složitosti (několik desítek tisíc řádků kódu) mod momentálně nepodporuje hru pro více hráčů, ale je to plánováno.
V1.0.1.0
Další doplňky do nabídky nápovědy
Na obrazovku se zvířaty přidány informace o monitoru
Přidána záložka monitoru
Opraveno zobrazování informací na monitoru za hodinu
Opravena chyba, kdy se informace z monitoru nezobrazovaly v poměru k počtu dní v měsíci.
Opravena chyba, kdy zvířata nebyla odstraňována ze seznamu při hromadném nákupu/prodeji.
V1.0.0.8
Přidána omezená kompatibilita pro zvířata na vlastní mapě.
Opraveny některé problémy se vstupem a výstupem od verze 1.0.0.7.
Opraveny chyby při počátečním načítání způsobené nastavením.
Opraveno zobrazování typů zvířat kvůli příliš velkému počtu typů výplní.
Kompatibilita s vlastními zvířaty z map třetích stran je omezená a mimo mou kontrolu, protože je řízena enginem.
Například divoké kachny a králíci jsou na HOF Bergmann v pořádku, ale kachny vypadají jako slepice.
Možná to v budoucnu opravím, ale priorita je nízká.
V1.0.0.7
Hnůj a kejda se s tímto nebudou vyrábět, aktualizuji později.
Přepracovaná produkce (backend pro budoucí funkce)
Přidány následující možnosti nastavení:
Změna prodejce zvířat max zvířat
Zvířatům s reprodukcí > 0 jsou nyní při prvním načítání modu správně přiřazeni potomci a nezaseknou se na hodnotě reprodukce x.
Další opravy pro prevenci nepravidelného stárnutí novorozenců
Opravená mláďata koz produkující kozí mléko
Opravena chyba, kdy se mláďata kohoutů zobrazovala jako dospělá
Opravena chyba, kdy se zvířata stále zobrazovala na seznamu prodejců i po prodeji.
Pevný kartáč nelze použít na koních
Opraveno okno s informacemi o koni, které se nezobrazovalo po sesednutí z koně.
Opravena chyba při pokusu o vyložení více koní do ne-chovatelského stavu
Vlastnosti:
Samci zvířat
Vyšší hodnota
Požadováno pro reprodukci
Žádní mužští modelové (nejsem 3D umělec)
Vizuální zvířata:
Počet vizuálních zvířat v jednom postoji se zvýšil z 25 v původní hře na maximum 200. Počet lze upravit pomocí posuvníku.
Jednotlivá zvířata
Všechna zvířata jsou nyní 100% individuální a zastaralý systém shlukování byl zrušen, což umožňuje větší rozmanitost ve hře i mezi zvířaty.
Každé zvíře má svůj vlastní jedinečný identifikátor založený na britském systému identifikace skotu.
Každé zvíře má datum narození a zemi původu.
Každé zvíře se dá pojmenovat.
Podporovaná zvířata mají na levém a pravém uchu ušní známky, které uvádějí zemi původu, identifikační číslo farmy, identifikační číslo zvířete, jméno a datum narození, a také částečný identifikační znak na zadku.
Podporovaná zvířata mají kroužky v nose.
Vylepšený systém pro těhotenství:
Zvířata různých druhů mají různý počet potenciálních potomků na březost (například krávy mohou mít 0–3 telata).
Potomci jsou početí v matce při jejím oplodnění, nikoli při narození.
Lze zobrazit počet očekávaných potomků a datum jejich narození.
Reprodukční období je nyní pro každé zvíře individuální; ne všechna zvířata stejného druhu potřebují k porodu stejnou dobu.
Genetický systém
Nový genetický systém
Každé zvíře má různé genetické modifikátory, které jsou zcela individuální.
Mezi současné genetické faktory patří zdraví, plodnost, metabolismus, produktivita a kvalita masa.
Genetika ovlivňuje různé aspekty zvířete, jako je březost a prodejní hodnota.
Systém vah
Nový systém vážení
Každé zvíře má individuální hmotnost a denně se pohybuje směrem k ideální hmotnosti nebo od ní v závislosti na množství konzumované potravy a vody (na základě jeho metabolismu).
Hmotnost ovlivňuje prodejní hodnotu a zdraví a může vést k úhynu, zejména u mladých zvířat.
Vylepšené uživatelské rozhraní
Nový rodokmen viditelný na obrazovce zvířat
Obrazovka se zvířaty a informační pole u každého zvířete nabízejí spoustu dalších informací.
Zlepšená produkce
Produkce asistovaných zvířat je založena na několika faktorech. Krávy produkují mléko pouze během laktace a jejich užitkovost se zvyšuje a klesá v závislosti na předchozí březosti.
Ovce produkují vlnu pouze v teplejších měsících.
Smrt a stárnutí:
Stárnutí zvířat již není omezeno na pět let.
Každý živočišný druh má očekávanou délku života a každé zvíře může zemřít stářím, ale může také žít déle.
Zvířata mohou uhynout v důsledku nemocí, nehod a potratů.
Vylepšený obchodník se zvířaty
Obchodník se zvířaty byl kompletně přepracován.
Každá podporovaná země na světě má nyní několik unikátních farem, z nichž každá produkuje až 3 druhy zvířat.
Každá farma posílá každý den některá ze svých zvířat Obchodníkovi se zvířaty.
Každé zvíře je jedinečné a již nepředstavuje šablonu. Je generováno na základě kvality farmy, ze které pochází.
Každé zvíře poslané Obchodníkovi nakonec zmizí a nebude již k dispozici ke koupi, ale bude nahrazeno novým.
Většina zvířat pochází z vaší země, ale některá jsou dovezena ze zahraničí.
Zvířata v obchodě Trader mohou být březí a všechna mají jedinečné genetické vlastnosti, které ovlivňují jejich cenu a užitečnost.
Plánované funkce
Nemoci
Genetická onemocnění
Arrow-kb