Realistický hospodářský zvěř V1.2.0.0








Realistický hospodářský zvěř V1.2.0.0
Jedná se o kompletní přepracování zvířecího systému.
Vlastnosti:
Asistovaný chov a Dewarovy nádoby
– Kupte si Dewarovy nádoby naplněné různým množstvím šťávy od samců s rodokmenem z celého světa
– Nový předmět a ruční nástroj
– Manuálně oplodněte samice pomocí asistovaného odchovu nebo to proveďte v menu
– Potomci budou velmi dobří, ale asistovaný chov s sebou nese riziko selhání
Pastýř
– Automaticky nakupujte, prodávejte, pojmenovávejte, sterilizujte a impregnujte zvířata s širokou škálou možností a filtrů
– Plaťte pastýři měsíční mzdu na základě jeho služeb
Samci zvířat
– Vyšší hodnota
– Požadováno pro reprodukci
– Žádní mužští modelové (nejsem 3D umělec)
Vizuální zvířata
– Limit vizuálních zvířat na chov byl zvýšen z 25 ve hře Vanilla až na maximálně 200, což lze změnit pomocí posuvníku.
Jednotlivá zvířata
– Všechna zvířata jsou nyní 100% individuální a archaický systém shluků byl zrušen, což umožňuje větší rozmanitost hratelnosti a zvířat.
– Každé zvíře má svůj vlastní jedinečný identifikátor založený na britském systému identifikace skotu
– Každé zvíře má datum narození a zemi původu
– Každé zvíře se dá pojmenovat
– Podporovaná zvířata mají na levém a pravém uchu ušní známky s uvedením země původu, identifikačního čísla farmy, identifikačního čísla zvířete, jména a data narození a také částečný identifikační kód na zadku.
– Zvířata s podporou mají kroužky v nose
Vylepšený systém pro těhotenství
– Zvířata různých druhů mají v každé březosti různý počet potenciálních potomků (příklad: krávy mohou mít 0–3 telata)
– Potomstvo se tvoří uvnitř matky při jejím oplodnění, nikoli při narození
– Možnost zobrazit počet očekávaných potomků a datum jejich narození
– Doba reprodukce je nyní pro každé zvíře jedinečná, ne každému zvířeti stejného druhu bude trvat stejně dlouho, než porodí potomstvo.
Genetický systém
– Nový genetický systém
– Každé zvíře má několik genetických modifikátorů, které jsou pro něj zcela jedinečné
– Současná genetika zahrnuje zdraví, plodnost, metabolismus, produktivitu a kvalitu
– Genetika ovlivňuje několik různých aspektů zvířete, jako je březost a prodejní hodnota
Systém vážení
– Nový systém vážení
– Každé zvíře má jedinečnou hmotnost a každý den se bude přibližovat/odchylovat od své ideální hmotnosti (na základě svého metabolismu) v závislosti na tom, kolik jí a pije.
– Hmotnost ovlivňuje prodejní hodnotu a zdraví a nezdravá váha může vést k úhynu, zejména u mladých zvířat.
Vylepšené uživatelské rozhraní
– Nový rodokmen viditelný na obrazovce se zvířaty
– Na obrazovce se zvířaty a v informačním poli o každém zvířeti se zobrazuje spousta dalších informací
Zvýšená produkce
– Produkce podporovaných zvířat bude záviset na různých faktorech
– Krávy produkují mléko pouze během laktace a jejich užitkovost se bude zvyšovat a snižovat v závislosti na předchozí březosti.
– Ovce produkují vlnu pouze v teplých měsících
Odstranění a stárnutí
– Stárnutí zvířat již není omezeno na 5 let
– Každý druh zvířete má očekávanou délku života a každé zvíře má šanci být odstraněno kvůli stáří, čím více stárne, ale může zůstat déle, než je očekávaná délka života.
– Zvířata mohou být odebrána ze zdravotních důvodů, při náhodných nehodách a špatných březostech
Vylepšený prodejce zvířat
– Obchod se zvířaty byl kompletně přepracován
– Každá podporovaná země na světě má nyní několik unikátních farem, z nichž každá produkuje až 3 druhy zvířat
– Každá farma bude každý den posílat některá ze svých zvířat prodejci zvířat
– Každé zvíře je jedinečné a již není šablonou, ale je generováno na základě kvality farmy, ze které pochází
– Každé zvíře poslané prodejci nakonec zmizí a nebude možné ho již koupit, ale bude nahrazeno novým.
– Většina zvířat pochází z vaší země, ale některá budou dovezena ze zahraničí
– Zvířata u prodejce mají šanci otěhotnět a všechna budou mít jedinečné genetické vlastnosti, které ovlivní jejich cenu a užitečnost
V1.2.0.0
– Podpora pro více hráčů
– Přidán detailní systém asistovaného chovu s novým objektem a ručním nástrojem
– Přidány choroby zvířat s přenosem v rámci stáda, vliv na produkci a možnost odstranění v případě závažných onemocnění
– Přidána záložka se zprávami
– Přidána záložka Pastýř pro automatickou správu zvířat (nákup, prodej, sterilizace, pojmenování, asistovaný chov)
– Přidána možnost označovat zvířata
– Přidána možnost sterilizace samců zvířat
– Kuřatům a ovcím byla přidána sláma a hnůj
– Přidáno nastavení pro použití vlastních modelů zvířat, jako je například Vanilla Animal Package – pokyny naleznete na GitHubu
– Přidány genetické informace na stránky nákupu/prodeje
– Přidána větší genetická variabilita pro zvířata z prodeje
– Přidány možnosti nastavení:
– Povolit/zakázat nemoci
– Změna pravděpodobnosti onemocnění
– Opravena chyba, kdy se po zakoupení zvířete od hlavního prodejce nerozvíjel čas, věk zvířete a plodiny
– Fixní chovné domy nelze najít u hlavního prodejce
– Opraveno nastavení „Maximum zvířat pro krupiéry“
– Opraveno vrácení nastavení do původních hodnot
– Opravena chyba, kdy se koně správně nakládali, když nebyli v ohradě
– Opraveno nekonzistentní chování filtru
– Mnoho dalších oprav
Arrow
