Realističtější V0.25.5.30

FS25 Jiné

Realističtější V0.25.5.30

Co je MoreRealistic Mod?
Hluboká úprava hry, aby byla pro mě zábavnější (zejména zážitek z jízdy, protože chci, aby hra byla „řidičský simulátor farmaření“)

Vícerealistické historie:
V praxi jsem svůj první traktor řídil v 7 letech (pouze volant, Ford 7000 a IH745)
Jsem také softwarový inženýr (ale nejen já)
Objevil jsem a hrál LS2009 těsně před vydáním Farming Simulatoru 2011.
Začal jsem s mody ve FS2011 -> herní fyzika byla hrozná (nerealistický létající traktor. Čím větší váha na kolech, tím větší výkon, žádný valivý odpor atd.)
Takže jsem vytvořil MR11, abych získal co nejlepší zážitek z jízdy v klasické hře (a opravil spoustu chyb, jako je například výtah na balíky z farmy). Jakmile se mi FS2011 s MR líbil, vydal jsem MR11.
Ale bylo to trochu pozdě: Farming Simulator 2013 byl taky vydán a vytvoření MR11 mi trvalo „věky“ (tisíce hodin).
Pak jsem pracoval na MR13, protože základní FS2013 se ve srovnání s MR11 zdál tak špatný. Jindy mi trvalo spoustu času, než jsem připravil „MR engine“, a pak jsem musel převést každou část vybavení na „MR“… A pak rozšiřující vozidla…
A tak jsem nad tím strávil dalších pár tisíc hodin.
Když vyšel FS15, zkusil jsem to: pořád to nebylo dobré, neměl jsem pocit, že řídím traktor. Zkoušel jsem, co se dá dělat s mody, ale nic dobrého se mi nepodařilo (ani se mi nepodařilo aplikovat správnou gravitaci) => takže žádný MR15.
Když vyšel FS17, cítil jsem se stejně. Jako obvykle, bylo to jako hrát si s traktory z „playmobilu“. Podařilo se mi postavit MR17 a strávil jsem spoustu času přestavbou vozidel. Samozřejmě, že vozidel bylo ještě víc než předtím = myslím, že jsem nad tím strávil nejvíc času (více než 3000 hodin?).
Nakonec = Strávil jsem s tímto modem veškerý svůj volný čas, ale neměl jsem čas si s ním hru užít…
Pak vyšel FS19 => Měl jsem novou práci a žádný čas na hraní (více než práce na plný úvazek = 3000 hodin ročně). Takže žádný MR
Totéž pro FS22 => stejná práce a stále žádný čas na FS nebo MR.

Proč MR25?
Hru jsem si koupil těsně před vydáním a než jsem se ji pokusil modifikovat, stihl jsem ji hrát skoro hodinu. Zážitek z jízdy byl hrozný:

Prostě nastavte ruční změnu směru na „ZAPNUTO“ a zkuste obdělávat pole se základní rychlostí MT635 = nehratelné. Pokaždé, když zařadíte zpátečku, se zvolí rychlost R1 (plazivý pojezd) a musíte zařadit všechny rychlostní stupně nahoru, abyste dosáhli slušné rychlosti zpátečky. Rychle se to stane nesnesitelným.
V reálném životě je John Deere 3650 jeden z „mých“ traktorů (strávil jsem s ním pár set hodin) => převodovka je ve hře „špatně“ nastavená. (páčka hi-lo není ve správném směru a připadá mi to jako s traktorem s řazením pod zatížením). Rozdíly v převodových poměrech také nemají v reálném životě nic společného, při řízení 3650 jsem se necítil vůbec dobře.
MF 8570 sklízí rychlostí 10 km/h bez ohledu na výnos, plodinu, sklon…
Koupil jsem si Fendt (s vario převodovkou): jízda byla „odporná“ (dvěma slovy: plochá a nudná).
Tohle už bylo víc, než jsem zvládl: slovo „simulátor“ se ztratilo.

Co můžete očekávat od MoreRealistic?
valivý odpor (něco, co není v základním herním enginu, ale v reálném životě pro zemědělská vozidla opravdu, ale opravdu, opravdu důležité) // odpor vzduchu také, ale není tak důležitý
lepší pevnost pneumatik (příklad: není možné utáhnout více, než je vaše hmotnost)
zemská gravitace (v základní hře FS2011 a 2013 tomu tak nebylo)
IRL hmota (realistická hustota fillType, žádné omezení hmoty, lepší těžiště)
Realističtější sklizeň a pracovní rychlost (stále trochu „snadné“ ve srovnání s reálným životem, ale teď už budete chtít ten traktor s vysokým výkonem nebo větší kombajn.)
Motor se správnou křivkou točivého momentu (zkuste porovnat John Deere 3650 a Landini REX4 120 s nebo bez MR, při práci v kopcovitém terénu)
nové řízení převodovky (herní engine MR využívá vlastní funkci i pro automatické řazení = mnohem realističtější – zkuste zrychlit z 0 na 40 km/h s MT635 s MR nebo bez něj, se zapnutým automatickým řazením) => zvládne hydrostatickou převodovku (jeďte 30 sekund s Massey Ferguson 8570 na silnici bez MR a s MR => pokud rádi řídíte sami: je těžké se vrátit k pocitu ze základní hry)
žádná automatická brzda při jízdě z kopce a při jízdě rychleji než maximální rychlost vozidla – doufejme, že umělá inteligence je nyní schopna brzdit
Sklízecí mlátičky MR berou v úvahu „litry za sekundu“ a plodiny (nižší výnos = vyšší rychlost sklízecí mlátičky. Sklizeň menší než 100 % šířky žací lišty = vyšší rychlost).
Sklízecí mlátičky MR jsou omezeny: maximální rychlostí řezu žací lišty, mláticím výkonem sklízecí mlátičky, výkonem motoru (řezání slámy = větší spotřeba energie = možná nižší rychlost, pokud je sklízecí mlátička v dané plodině nedostatečně výkonná)
proměnné těžiště v závislosti na výšce hladiny
pneumatiky mají teď ve hře velký vliv (příklad: zkuste přejet mokré pole s plným přívěsem vybaveným úzkými silničními pneumatikami)

Co byste od MoreRealistic neměli očekávat?
přepsání každého kusu vybavení ve hře, rozšíření, oficiálních modů… (Trvalo by mi to více než 24 hodin denně, abych toho dosáhl v přijatelném čase)

Zajímavosti
Hru jsem si nejdřív koupil na Steamu. A pak jsem si ji musel koupit přímo od Giants, protože modding na Steam verzi hry není vítán… (zdroj hry není k dispozici v Lua).
Každý projekt MoreRealistic začínám od nuly. Nekopíruji kód z předchozí hry.
Může mi trvat desítky hodin (nebo dokonce stovky?), než odstraním některé nežádoucí prvky z klasického frameworku, jejichž odstranění by Giantům trvalo minuty (například hodnota „tlumení“ z FS2011).
Zdá se, že každé vybavení, na které se dívám, je „špatné“ (možná se dívám až moc?):
APE50 není v reálném životě poháněn CVT (manuální převodovka jako motorka, ale řadicí páka = otáčení celé levé rukojeti. A pak máte páku pro reverzaci).
Aprilia 125 v reálném životě vůbec nemá 100 koní (obzvlášť ne současný čtyřtaktní motor).
Landini REX4 není verze GT (ve hře je to verze F)
Rozmetadlo Amazone není model 3200 (jedná se o verzi 2600: vůbec nemá stejnou šířku)
GreatPlains 1500 má nesprávné volitelné příslušenství: toto není jednotka pro hnojení! toto je jednotka pro malé semena
Challenger MT635/645 a MT655/665 = není to stejný motor! Sisu 7,4 l a 8,4 l / není to stejná převodovka: funk 18/6 a 18/9 (a tedy ani není to stejná hmotnost)
V základní hře sdílí více než 90 % vozidel stejný motor (stejná křivka točivého momentu, pouze se použije faktor pro snížení výkonu). Není cítit rozdíl mezi 8,4litrovým motorem Valmet a 3,6litrovým motorem Deutz => tohle není žádaný zážitek pro jízdní simulátor, zvláště s manuálním řazením.
Několikrát byl MR25 zastaven (téměř zrušen), protože se mi nepodařilo „ohnout“ základní herní engine tak, jak jsem chtěl.
Se základním herním enginem, při hraní s Giants Studio připojeným k ladění a aktivním „vehicleDebug“, herní engine spotřebovává paměť (RAM) => toto je opraveno v MR enginu.
MR se nejlépe hodí pro „hardcore“ hráče, kteří hrají klasické hry a netráví čas hledáním modů => pro ty, kteří o existenci MR nikdy nevěděli.

Kredity:
quadural





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!