Realističtější v1.0.0.0


Realističtější v1.0.0.0
Co je mod MoreRealistic?
Velká úprava hry, která mi ji usnadní (zejména jízdní zážitek, protože chci simulátor farmářské jízdy).
Realističtější příběh:
V reálném životě jsem řídil svůj první traktor v 7 letech (pouze volant, Ford 7000 a IH745).
Jsem také softwarový vývojář (ale nejen to).
FS2009 jsem objevil a hrál krátce před vydáním Farming Simulatoru 2011.
Začal jsem s mody ve FS2011 -> herní fyzika byla hrozná (nerealistický létající traktor. Čím větší váha na kolech, tím větší výkon, žádný valivý odpor atd.).
Takže jsem vyvinul MR11, abych získal co nejlepší zážitek z jízdy z původní hry (a opravil mnoho chyb, jako je například balíkový výtah). Poté, co se mi FS2011 s MR líbil, jsem MR11 vydal.
Ale bylo to trochu pozdě: vyšel i Farming Simulator 2013 a vývoj MR11 mi trval celou věčnost (tisíce hodin).
Pak jsem pracoval na MR13, protože standardní FS2013 mi připadal ve srovnání s MR11 tak špatný. Jindy mi trvalo dlouho dokončit engine MR a pak jsem musel na MR převést každé vybavení… A pak tu byly rozšiřující vozy…
A tak jsem nad tím strávil dalších pár tisíc hodin.
Když vyšel FS15, zkusil jsem ho: pořád to nebylo dobré, neměl jsem pocit, že řídím traktor. Zaměřil jsem se na modding, ale nic dobrého jsem nedokázal (ani jsem nedokázal správně nastavit gravitaci) => takže žádný MR15.
Když vyšel FS17, cítil jsem se stejně. Jako vždycky to bylo jako hrát si s traktory z "Playmobilu". Podařilo se mi vyvinout MR17 a strávil jsem spoustu času přestavbou vozidel. Samozřejmě, že vozidel bylo ještě víc než předtím = myslím, že jsem nad tím strávil většinu času (více než 3000 hodin?).
Nakonec = investoval jsem do tohoto modu veškerý svůj volný čas, ale neměl jsem čas si s ním hru užít…
Pak vyšel FS19 => Měl jsem novou práci a neměl jsem čas hrát (více než práce na plný úvazek = 3000 hodin ročně). Takže žádný MR.
Totéž platí pro FS22 => stejná práce a stále žádný čas na FS nebo MR.
Proč MR25?
Hru jsem si koupil krátce před vydáním a než jsem se ji pokusil upravit, mohl jsem ji hrát téměř hodinu. Zážitek z jízdy byl prostě mizerný:
Nastavení manuální změny směru na „Zapnuto“ a pokus o orání pole s traktorem MT635 je nehratelné. Pokaždé, když zařadíte zpátečku, zvolí se rychlost R1 (plazivý chod) a vy musíte zařadit všechny rychlostní stupně nahoru, abyste dosáhli rozumné rychlosti couvání. Rychle se to stane nesnesitelným.
V reálném životě je John Deere 3650 jedním z mých traktorů (řídil jsem ho několik set hodin). => Převodovka je ve hře nastavená „špatně“. (Páčka pro přepínání rychlostí není ve správném směru a je to jako řízení traktoru s řazením pod zatížením.) Rozdíly v převodových poměrech také nemají nic společného se skutečným životem. Prostě jsem nesnesl řízení traktoru 3650 MF 8570 rychlostí 10 km/h, bez ohledu na výnos, sklizeň, sklon atd.
Koupil jsem si Fendt (s převodovkou Vario): zážitek z jízdy byl „odporný“ (dvěma slovy: plochý a nudný).
To už bylo víc, než jsem dokázal zvládnout: Slovo „simulátor“ mi uniklo.
Co můžete očekávat od MoreRealistic?
Valivý odpor (není součástí základního motoru, ale v reálném životě u zemědělských vozidel je velmi, velmi důležitý) // Odpor vzduchu také, ale není tak důležitý
Lepší síla pneumatik (příklad: již není možné utáhnout více, než je vaše vlastní hmotnost)
Zemská gravitace (v základní hře FS2011 a 2013 tomu tak nebylo)
Reálná hmotnost (realistická hustota náplně, žádné omezení hmotnosti, lepší těžiště)
Realističtější sklizeň a pracovní rychlost (stále trochu „základní“ ve srovnání se skutečným životem, ale nyní budete chtít výkonný, nablýskaný traktor nebo větší sklízecí mlátička)
Motor s rozumnou křivkou točivého momentu (srovnejte John Deere 3650 a Landini REX4 120 s motorem MR nebo bez něj při práci na kopcovitém poli)
Nové řízení převodovky (herní engine MR také využívá vlastní funkci pro automatické řazení = mnohem realističtější – vyzkoušejte zrychlení z 0 na 40 km/h s MT635 s MR nebo bez něj a zapnutým automatickým řazením) => Zvládne hydrostatickou převodovku (jeďte 30 sekund s Massey Ferguson 8570 na silnici bez MR a s MR => Pokud rádi řídíte sami, bude těžké se vrátit k základnímu hernímu pocitu.
Žádné automatické brzdění při jízdě z kopce a rychlostech nad maximální rychlostí – doufejme, že umělá inteligence teď umí brzdit.
Sklízecí mlátičky MR berou v úvahu litry za sekundu a plodinu (nižší výnos = vyšší rychlost sklízecí mlátičky. Sklizeň menší než 100 % šířky žací lišty = vyšší rychlost).
Sklízecí mlátičky MR jsou omezeny: maximální rychlostí žací lišty, mláticím výkonem sklízecí mlátičky, výkonem motoru (řezaná sláma = vyšší spotřeba energie = případně nižší rychlost, pokud má sklízecí mlátička v aktuální plodině příliš malý výkon).
Variabilní těžiště v závislosti na úrovni naplnění.
Pneumatiky mají nyní velký vliv na hru (příklad: zkuste přejet mokré pole s plným přívěsem s úzkými silničními pneumatikami).
Co byste měli očekávat od MoreRealistic, ne? Přepsat veškeré vybavení ve hře, v rozšíření, v oficiálních modech… (Potřeboval bych více než 24 hodin denně, abych toho dosáhl v přijatelném čase)
quadural