Realističtější v1.0.0.0

FS25 Jiné

Realističtější v1.0.0.0

Co je mod MoreRealistic?
Velká úprava hry, která mi ji usnadní (zejména jízdní zážitek, protože chci simulátor farmářské jízdy).

Realističtější příběh:
V reálném životě jsem řídil svůj první traktor v 7 letech (pouze volant, Ford 7000 a IH745).
Jsem také softwarový vývojář (ale nejen to).
FS2009 jsem objevil a hrál krátce před vydáním Farming Simulatoru 2011.
Začal jsem s mody ve FS2011 -> herní fyzika byla hrozná (nerealistický létající traktor. Čím větší váha na kolech, tím větší výkon, žádný valivý odpor atd.).
Takže jsem vyvinul MR11, abych získal co nejlepší zážitek z jízdy z původní hry (a opravil mnoho chyb, jako je například balíkový výtah). Poté, co se mi FS2011 s MR líbil, jsem MR11 vydal.
Ale bylo to trochu pozdě: vyšel i Farming Simulator 2013 a vývoj MR11 mi trval celou věčnost (tisíce hodin).
Pak jsem pracoval na MR13, protože standardní FS2013 mi připadal ve srovnání s MR11 tak špatný. Jindy mi trvalo dlouho dokončit engine MR a pak jsem musel na MR převést každé vybavení… A pak tu byly rozšiřující vozy…
A tak jsem nad tím strávil dalších pár tisíc hodin.
Když vyšel FS15, zkusil jsem ho: pořád to nebylo dobré, neměl jsem pocit, že řídím traktor. Zaměřil jsem se na modding, ale nic dobrého jsem nedokázal (ani jsem nedokázal správně nastavit gravitaci) => takže žádný MR15.
Když vyšel FS17, cítil jsem se stejně. Jako vždycky to bylo jako hrát si s traktory z "Playmobilu". Podařilo se mi vyvinout MR17 a strávil jsem spoustu času přestavbou vozidel. Samozřejmě, že vozidel bylo ještě víc než předtím = myslím, že jsem nad tím strávil většinu času (více než 3000 hodin?).
Nakonec = investoval jsem do tohoto modu veškerý svůj volný čas, ale neměl jsem čas si s ním hru užít…
Pak vyšel FS19 => Měl jsem novou práci a neměl jsem čas hrát (více než práce na plný úvazek = 3000 hodin ročně). Takže žádný MR.
Totéž platí pro FS22 => stejná práce a stále žádný čas na FS nebo MR.

Proč MR25?
Hru jsem si koupil krátce před vydáním a než jsem se ji pokusil upravit, mohl jsem ji hrát téměř hodinu. Zážitek z jízdy byl prostě mizerný:

Nastavení manuální změny směru na „Zapnuto“ a pokus o orání pole s traktorem MT635 je nehratelné. Pokaždé, když zařadíte zpátečku, zvolí se rychlost R1 (plazivý chod) a vy musíte zařadit všechny rychlostní stupně nahoru, abyste dosáhli rozumné rychlosti couvání. Rychle se to stane nesnesitelným.

V reálném životě je John Deere 3650 jedním z mých traktorů (řídil jsem ho několik set hodin). => Převodovka je ve hře nastavená „špatně“. (Páčka pro přepínání rychlostí není ve správném směru a je to jako řízení traktoru s řazením pod zatížením.) Rozdíly v převodových poměrech také nemají nic společného se skutečným životem. Prostě jsem nesnesl řízení traktoru 3650 MF 8570 rychlostí 10 km/h, bez ohledu na výnos, sklizeň, sklon atd.
Koupil jsem si Fendt (s převodovkou Vario): zážitek z jízdy byl „odporný“ (dvěma slovy: plochý a nudný).
To už bylo víc, než jsem dokázal zvládnout: Slovo „simulátor“ mi uniklo.
Co můžete očekávat od MoreRealistic?

Valivý odpor (není součástí základního motoru, ale v reálném životě u zemědělských vozidel je velmi, velmi důležitý) // Odpor vzduchu také, ale není tak důležitý
Lepší síla pneumatik (příklad: již není možné utáhnout více, než je vaše vlastní hmotnost)
Zemská gravitace (v základní hře FS2011 a 2013 tomu tak nebylo)
Reálná hmotnost (realistická hustota náplně, žádné omezení hmotnosti, lepší těžiště)
Realističtější sklizeň a pracovní rychlost (stále trochu „základní“ ve srovnání se skutečným životem, ale nyní budete chtít výkonný, nablýskaný traktor nebo větší sklízecí mlátička)
Motor s rozumnou křivkou točivého momentu (srovnejte John Deere 3650 a Landini REX4 120 s motorem MR nebo bez něj při práci na kopcovitém poli)
Nové řízení převodovky (herní engine MR také využívá vlastní funkci pro automatické řazení = mnohem realističtější – vyzkoušejte zrychlení z 0 na 40 km/h s MT635 s MR nebo bez něj a zapnutým automatickým řazením) => Zvládne hydrostatickou převodovku (jeďte 30 sekund s Massey Ferguson 8570 na silnici bez MR a s MR => Pokud rádi řídíte sami, bude těžké se vrátit k základnímu hernímu pocitu.
Žádné automatické brzdění při jízdě z kopce a rychlostech nad maximální rychlostí – doufejme, že umělá inteligence teď umí brzdit.
Sklízecí mlátičky MR berou v úvahu litry za sekundu a plodinu (nižší výnos = vyšší rychlost sklízecí mlátičky. Sklizeň menší než 100 % šířky žací lišty = vyšší rychlost).
Sklízecí mlátičky MR jsou omezeny: maximální rychlostí žací lišty, mláticím výkonem sklízecí mlátičky, výkonem motoru (řezaná sláma = vyšší spotřeba energie = případně nižší rychlost, pokud má sklízecí mlátička v aktuální plodině příliš malý výkon).
Variabilní těžiště v závislosti na úrovni naplnění.
Pneumatiky mají nyní velký vliv na hru (příklad: zkuste přejet mokré pole s plným přívěsem s úzkými silničními pneumatikami).
Co byste měli očekávat od MoreRealistic, ne? Přepsat veškeré vybavení ve hře, v rozšíření, v oficiálních modech… (Potřeboval bych více než 24 hodin denně, abych toho dosáhl v přijatelném čase)

Kredity:
quadural





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!